Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقر نوبخت روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه خط دوم راه آهن زنجان به قزوین در ایستگاه پیرزاغه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مقرر  بود پروژه ۲ خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین سال گذشته با سرعت بیشتری انجام شود.

وی اظهار داشت: این پروژه با سرعت بیشتری در دست انجام و هم اکنون قطعه ۳۸ کیلومتری باقی مانده از این پروژه در حال تکمیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: هم اکنون قسمت های اصلی پروژه آماده شده است که طی هفته های آینده به اتمام می رسد.
نوبخت تاکید کرد: اجرای این پروژه موجب تسریع در تردد، کاهش زمان سفر و افزایش جابجایی بار می شود.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: غیر از خطوط اصلی همه خط های این پروژه نیز دارای اولویت است که اجرا می شود.
به گزارش ایرنا، ۲خطه کردن راه‌آهن زنجان - قزوین، یکی از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار استان زنجان بوده که عملیات اجرایی آن از سال ۸۳ آغاز و کارگاه آن پس از مدتی وقفه، مجدد فعال و پیشتر ( سال گذشته) ۸۰ میلیارد تومان نیز از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور برای اتمام این پروژه، کارسازی شد.
این پروژه هم اکنون ۶۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد که بهره برداری از آن ۸۰ دقیقه روی قطارهای مسافری از تهران تا زنجان نیز تاثیر مثبت خواهد داشت. با افتتاح این پروژه تلاقی قطارها به طور کامل حذف و موجب افزایش ایمنی سیر و حرکت شده و زوج و فرد قطارهای رفت و برگشت رعایت می شود.

برچسب‌ها اداره کل راه آهن شمال غرب سازمان برنامه و بودجه زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه زنجان سازمان برنامه و بودجه زنجان سازمان برنامه و بودجه راه آهن زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۳ هزار زائر به حج ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت تشکیل شد، سید عباس حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه حج و زیارت برای کاهش عوامل و افزایش سرانه زائر گفت: تاکنون بیش از ۸۲۷۰۰ زائر برای حج ۱۴۰۳ ثبت نام کردند و انتظار می‌رود ظرفیت باقیمانده تا پایان این هفته تکمیل شود.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای صدور روادید زائران آغاز شده است، ابراز امیدواری کرد؛ روند اخذ روادید زائران در بازه زمانی مورد نظر تکمیل شود.

در این نشست، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از همه دست اندرکاران سفر‌های عمره و حج برای فراهم کردن مقدمات لازم به منظور اعزام حجاج ایرانی به سرزمین وحی قدردانی و تصریح کرد که خادمان موظفند به خواسته‌های زائران توجه کنند و برای مواردی که امکان اجرا دارد راهکار مناسب ارائه دهند.

در ادامه این نشست دکتر سید علی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت از روند معاینات زائران حج پیش رو و حمیدرضا محمدی، معاون عتبات سازمان حج در مورد برنامه‌های این حوزه برای اعزام‌های امسال و نحوه بررسی و رسیدگی به مشکلات شرکت‌های ارائه دهنده خدمات به زائران عتبات عالیات در دو سال گذشته گزارش دادند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: استطاعت ۸۲۱۶۴ زائر تاکنون تایید شده و ۱۵۰۰ نفر هم به کمیسیون‌های پزشکی ارجاع و تنها ۱۴۳ نفر رد شدند.

همچنین در این نشست مهران فرشید، مدیرکل دفتر طرح و برنامه و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی از سامانه جامع مسکن و آثار استفاده از آن در چیدمان پرواز‌ها و اسکان در هتل‌ها گزارشی ارائه کرد و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از معاون عتبات سازمان حج خواست؛ درخصوص فعالیت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات درسال ۱۴۰۱ بررسی لازم انجام و راهکار مناسب برای برخی مشکلات مرتبط با این شرکت‌ها برای تصمیم گیری به جلسه شورای برنامه ریزی ارائه شود.

دیگر خبرها

  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید
  • بیش از ۸۳ هزار زائر به حج ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند
  • رئیس سازمان محیط زیست: دیگر پروژه‌ ای به نام میانکاله وجود ندارد
  • پروژه خط کشی آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • برنامه‌های سفر رئیسی به سریلانکا
  • توضیحات جدید رئیس سازمان انرژی اتمی از ساخت نیروگاه‌های برق هسته‌ای+ فیلم
  • برخورد جدی با پروژه‌های فاقد پیوست محیط‌زیستی
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: با پروژه‌های فاقد پیوست محیط زیستی برخورد جدی می کنیم
  • برخورد جدی با پروژه‌های فاقد پیوست محیط زیستی