Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-رئیس سنی شورای منتخب دوره ششم شهر همدان درباره گزینه‌های احتمالی و مطرح شده برای تصدی پست ریاست شهرداری همدان گفت: بر اساس فرآیند تنظیم شده٬ شورای منتخب هنوز وارد بررسی مصداقی گزینه‌ها نشده و گمانه‌زنی‌های غیررسمی نیز مورد تایید نیست. - اخبار استانها -

محمود مسگریان، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان درباره برنامه این شورا برای انتخاب شهردار آینده همدان اظهار داشت:‌ اعضای منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر همدان بلافاصله پس از انتخابات شورای اسلامی شهر، جلسات خود را به صورت غیر رسمی آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سنی شورای منتخب دوره ششم شهر همدان، با این توضیح که یکی از مهم‌ترین وظایف شورای اسلامی شهر انتخاب شهردار است افزود: با توجه به اهداف ترسیم شده، شورای منتخب ششم، در اولین گام اقدام به جمع‌‌آوری نظرات 260 نفر از نخبگان دانشگاهی، حوزوی، اداری و غیره درباره  تدوین شاخص‌ها٬ معیارها و نیز فرایند پیشنهادی انتخاب شهردار کرد.

وی با بیان اینکه شورای ششم با نهایی شدن این فرایند که شامل 10 گام اصلی است، مراحل انتخاب شهردار را با دقت و سرعت انجام می‌دهد عنوان کرد: از مهمترین اهداف و برنامه هایی که در انتخاب شهردار آینده مد نظر شورای منتخب است می توان به اجرایی شدن شهر و شهرداری الکترونیک و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و مجوزها به شهروندان، اجرای عدالت شهری و توزیع متوازن منابع در مناطق مختلف شهری، شفافیت در مدیریت شهری، توجه خاص به بافت های فرسوده، توسعه زیرساخت های گردشگری، ارتقای زیست محیطی، لزوم تهیه پیوست های مطالعاتی دقیق و کارشناسی برای پروژه ها و غیره اشاره کرد.

مسگریان درباره گزینه‌های احتمالی و مطرح شده برای تصدی پست ریاست شهرداری همدان ادامه داد:بر اساس فرآیند تنظیم شده٬ شورای منتخب هنوز وارد بررسی مصداقی گزینه‌ها نشده و گمانه‌زنی‌های غیررسمی نیز مورد تایید نیست.

اکبر کاووسی امید نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان اینکه اعضای شورای ششم 20 گزینه را برای ریاست بر شهرداری همدان در نظر دارند اظهار داشت: این افراد به زودی کارنامه و رزمه کاری خود را به شورای اسلامی شهر همدان ارائه خواهند داد تا براساس آن تصمیم گیری شود.

وی با اعلام اینکه تمامی افراد  حاضر در لیست پیشنهادی بومی هستند افزود: این افراد یا سابقه فعالیت در شهرداری همدان را داشته و یا اینکه از افراد بودند که مسئولیت آنها مرتبط با حوزه مدیریت شهری بوده است.

منتخب مردم همدان در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر بیان کرد: تلاش می‌کنیم در مدت قانونی تعیین شده برای انتخاب شهردار یعنی ظرف مدت یک ماه این روند را به نتیجه برسانیم.

شهردار تهران باید شفافیت در عملکرد داشته باشد/ نداشتن اتهام و محکومیت مالی جزو ملاک‌های اصلی انتخاب شهردارجوان‌گرایی در انتخاب شهردار اصفهان موثر است/ باید از آسیب به بناهای تاریخی جلوگیری کرد + فیلمگزینه‌های مطرح شده برای شهرداری مشهد شایعه است/به زودی فرآیند انتخاب شهردار آغاز می‌شود

وی عنوان کرد: 5 یا 6 نفر از این 20 نفر از مدیران فعلی و قبلی شهرداری همدان هستند که عباس صوفی شهردار کنونی همدان نیز جزو آنهاست.

کاووسی امید با اشاره به اینکه دوتاریخ برای تشکیل شورای ششم اعلام شده است گفت: نخستین جلشه شورای ششم 13 مرداد ماه یا 12 شهریور تشکیل خواهد شد که در این بین احتمال تشکیل جلسه در 13 مردادماه بیشتر است.
انتهای پیام/742/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر شهرداری همدان انتخاب شهردار شورای منتخب شهر همدان شورای ششم گزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود

ابراهیم صفری در جلسه با اعضای شورای اسلامی استان و مسئولان امور شهری و روستایی استان با اشاره به اختصاص اعتباراتی برای برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه شورا‌ها گفت: این دوره در استان اردبیل برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: آشناسازی شورا‌ها با قوانین و نحوه جذب اعتبارات و سایر موارد ضروری است که برگزاری این دوره‌ها می‌تواند این امر را محقق کند.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل از انتخاب شورا‌های برتر روستا‌های استان خبر داد و گفت: انتخاب این شورا‌ها پس از بررسی شاخص‌های مختلف و بررسی ارزیابی‌های که فرستاده شده بود انجام شد.

صفری تصریح کرد: با جدیت پیگیر مطالبات و مشکلات مردم در مناطق مختلف هستیم و با تشکیل جلسات و حضور میدانی و استفاده از ظرفیت مدیران و نمایندگان مجلس در حل این مشکلات گام بر می‌داریم.

او ضمن تبریک حماسه غرور آفرین سپاه پاسداران گفت: ما قدردان غیور مردان نیرو‌های مسلح هستیم که با جان و دل در راستای اقتدار و عظمت کشورمان پیشگام هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • دو سناریوی تل‌آویو برای پاسخ به تهران
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخاب شدند
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور