Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-استاندار هرمزگان از تعطیلی تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی به علت شیوع کرونا در روز سه شنبه خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در روز جاری سیاست یک بام و دو هوای ستاد ملی کرونا و اتخاذ تدابیر تبعیض آمیز سبب گلایه مندی شدید مردم هرمزگان شد. 

مردم استان معتقد بودند شرایط کرونایی این استان به نسبت سایر استان‌ها بسیار وخیم‌تر است از این رو باید ستاد ملی کرونا با درخواست تعطیلی یک هفته‌ای هرمزگان موافقت می‌کرد اما در کمال تعجب شاهد تعطیلی تهران و البرز بودیم اما خبری از تعطیلی هرمزگان نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همین امر موجب شد امروز رسانه‌های استان هرمزگان به صورت یکصدا این تبعیض ستاد ملی کرونا را فریاد زدند و نمایندگان استان در مجلس نیز با رسانه‌ها همصدا شده و از استاندار و ستاد ملی کرونا خواستند تبعیض میان استان‌ها را کنار گذاشته و به فکر سلامت مردم باشند. 

از همین رو استانداری هرمزگان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد روز سه شنبه به علت شیوع حداکثری کرونا تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی تعطیل خواهند بود. 

در این اطلاعیه آمده است: تمامی دستگاه‌هایی که مسئولیت پشتیبانی ستاد کرونا را بر عهده دارند از جمله فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، هلال احمر، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان، باید با تمام قوا به میدان بیایند و وظایف مصوب را اجرایی کنند.

در این اطلاعیه بر آماده باش کامل فرمانداری ها تاکید و تأکید و تصریح شده است: مبادی ورودی و خروجی هر شهرستان باید توسط نیروی انتظامی و با نظارت فرمانداران به شدت کنترل شود که متاسفانه طی بازدیدهای میدانی امروز عملکرد کنترل ترددهای بین شهرها رضایت‌بخش نبود که تذکرات لازم داده می‌شود. 

جزئیات محدودیت و ممنوعیت تردد در تعطیلات 6 روزه/ تردد بین تهران و کرج آزاد استکتابخانه ملی تعطیل شد؟محدودیت‌ها از ساعت 18 امروز تا دوشنبه هفته آینده ادامه دارد+ جزئیات تعطیلی‌ها

دکتر همتی استاندار هرمزگان نیز ضمن درخواست از مردم استان به منظور رعایت دقیق دستور العمل‌ها برای گذر از پیک فعلی و خطرناک کرونا در استان، اذعان داشت: اگر طی تعطیلات هفته جاری، مردم نسبت به رعایت پروتکل‌ها حساسیت لازم را داشتند و با رصد میدانی مشخص شد در رعایت دستورالعمل‌ها خوب عمل شده است، برای روز شنبه و یکشنبه هفته آینده نیز تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/864/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد ملی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد در جلسه  ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی بحران شهرستان یزد گفت: با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان ضرورت داشت ستاد مدیریت بحران شهرستان با حضور دستگاه‌های مرتبط و خدمات رسان برگزار و هماهنگی‌های لازم در این زمینه به عمل آید.

وی افزود: برای به حداقل رساندن خسارت احتمالی بارش‌های پیش رو به شهروندان و زیرساخت‌ها شهری، هماهنگی بین بخشی برای هم پوشانی خدمات انجام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تجربه و سوابق مدیران در سال‌های گذشته نسبت به حوادث احتمالی برنامه ریزی انجام و کشیک‌هایی برای آمادگی دستگاه‌ها و نیرو‌های خدماتی برای ۴۸ ساعت آینده در نظر گرفته شده است.

مدرسی خاطر نشان کرد: با تشریح خدماتی که لازم است رقم بخورد و با ظرفیت دستگاه‌هایی که وجود دارد، ان شاء الله شاهد بارش‌های پرخیر و برکت و بدون حادثه باشیم. 

تعطیلی تمامی کمپ‌های کویرنوردی و دیگر تفرجگاه‌های خارج از شهر که در مسیر احتمالی سیلاب است و اطلاع رسانی سازمان جهادکشاورزی به دامداران و کشاورزان برای آمادگی و مقابله با خسارات احتمالی ناشی از فعالیت سامانه بارشی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • (ویدئو) نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز شنبه برای کل کشور یکسان است اما پنج شنبه فقط برای برخی شرکت ها اعمال می شود
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • آل اسحاق: افزایش تعطیلی‌ها در کشور مخالف تحقق شعار سال است
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد