Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش از ارسال کمک‌های مومنانه و محموله‌های غذایی و دارویی توسط دو فروند بوئینگ ۷۴۷ و سی ۱۳۰ نیروی هوایی ارتش به استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

وی در حاشیه ارسال کمک‌های مومنانه به سیستان و بلوچستان گفت: کمک‌های مومنانه کارکنان نیروی هوایی ارتش و بسته‌های هلال احمر توسط یک فروند هواپیمای پهن پیکر بوئینگ ۷۴۷ و یک فروند هواپیمای سی ۱۳۰ برای مردم شریف این استان ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه تانکرهای آب، مواد غذایی، مواد بهداشتی، دارو و دیگر اقلام مورد نیاز، محتوای این محموله‌ها را تشکیل می دهد، افزود: ان‌شالله در سریع‌ترین زمان ممکن این محموله‌ها به فرودگاه کنارک رسیده و از این طریق در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه قطعاً اینگونه کمک‌ها به طور مستمر ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: امروز بخشی از ظرفیت اداره بهداشت و درمان ما در پایگاه چابهار مستقر شده و در حوزه امدادرسانی و کمک به مردم سیستان و بلوچستان انجام وظیفه می‌کنند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به توانمندی ناوگان هوایی در ارسال محموله‌های در نظر گرفته شده برای مناطق مورد نیاز کشور، گفت: نیروی هوایی از ظرفیت قابل‌توجهی در حوزه ترابری برخوردار است و این توان را در اختیار گذاشته که هرگونه کمکی که از سوی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای مردم کشور در نظر گرفته می‌شود را به سرعت و در کمترین زمان ممکن به دست آن‌ها برساند.

کد خبر 5261908

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش روابط عمومی ارتش امیر نصیرزاده سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی صحن مجلس سیدابراهیم رئیسی شورای نگهبان محمد باقر قالیباف برجام دولت سیزدهم مجلس ویروس کرونا هادی طحان نظیف افغانستان حجت الاسلام حسن روحانی ایران جمهوری اسلامی ایران سیستان و بلوچستان نیروی هوایی ارتش کمک های مومنانه محموله ها کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد

احمدرضا هاشمزهی اظهار کرد: امدادرسانی هوایی به ۲۳ روستای منطقه کاجو در بخش مرکزی و ۱۰ روستای بخش ساربوک بوسیله یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به قطع راه‌های ارتباطی این روستاها به مرکز شهر تاکنون بیش از ۱۲ سورت پرواز توسط بالگردهای جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان و اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی چابهار به این مناطق انجام شده است.

فرماندار قصرقند ادامه داد: توزیع بسته‌های غذایی و جابجایی ۱۵ مادر باردار از اقدامات انجام شده نیروهای امدادی در منطقه سیل کاجو بوده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟