Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@20:34:41 GMT

قتل در کرمانشاه، دستگیری قاتل در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۴۸۳۱

قتل در کرمانشاه، دستگیری قاتل در لرستان

ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری یک قاتل فراری بعد از گذشت دوماه از وقوع قتل در یکی از استان های همجوار خبر داد.

شهرام کرمی در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این پرونده اظهارکرد: حدود دو ماه پیش در محله جعفرآباد کرمانشاه درگیری رخ داد که منجر به قتل دو نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: پس از حضور ضابطین دستگاه قضایی در محل و انجام تحقیقات مشخص شد فردی به دلیل اختلافات مالی اقدام به تیراندازی مسلحانه و قتل دو نفر و زخمی کردن یک رهگذر کرده است.

دادستان کرمانشاه ادامه داد: قاتل به محض وقوع این قتل از محل متواری شده و تلاش ضابطین دستگاه قضایی برای دستگیری او ادامه داشت.

وی خاطرنشان کرد: سرانجام با رصد اطلاعاتی پلیس استان، این فرد در مخفیگاهش در شهرستان درود استان لرستان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

کرمی در ادامه ضمن هشدار به مجرمین حرفه ای و سابقه دار در استان، اعلام کرد: مجرمین بدانند در هر جایی که باشند نمی توانند از چنگال قانون فرار کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دادستان کرمانشاه دستگیری قاتل فراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۸۷ سارق در کرمانشاه طی نیمه اول تعطیلات نوروزی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به تداوم سیر نزولی سرقت‌ها در کرمانشاه، از کاهش ۲۳ درصدی این معضل اجتماعی در نیمه اول تعطیلات نوروزی سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان، امروز_ چهارشنبه هشتم فروردین _ در جلسه قرارگاه نوروزی پلیس ضمن تبریک سال نو، اظهار کرد: مبارزه با پدیده سرقت به عنوان یک مطالبه عمومی یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که در سال‌جاری هم آن را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی افزود: در همین راستا و با تلاش مجدانه همکاران پرتلاشم شاهد کاهش ۲۳ درصدی وقوع سرقت در استان نسبت به نیمه اول تعطیلات سال گذشته بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از کشف ۱۰۵ درصدی سرقت‌ها نیز خبر داد و گفت: بخشی از این کشفیات مربوط به سال گذشته بوده است که در تعطیلات نوروزی سال‌جاری با جدیت و پیگیری‌های مأموران پلیس کشف شده است.

وی در عین حال از کاهش ۵۲ درصدی سرقت منزل خبر داد و گفت: سرقت خودرو نیز ۱۸ درصد و سرقت موتورسیکلت ۴۲ درصد نسبت به نیمه اول تعطیلات نوروزی سال گذشته کاهش داشته است.

حاجیان یادآوری کرد: خوشبختانه در بحث قطعات و محتویات خودرو و همچنین احشام نیز به ترتیب ۱۱ و ۲۵ درصد و در قاپ‌زنی و اماکن عمومی و خصوصی هم به ترتیب ۷۵ و ۱۹ درصد کاهش سرقت داشته‌ایم.

وی در پایان با اشاره به دستگیری ۱۸۷ سارق در تعطیلات نیمه نخست سال‌جاری، یادآور شد: برخورد با پدیده سرقت و مقابله با سارقان جزو مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال‌جاری خواهد بود.

کد خبر 739721

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • دستگیری قاتل فراری در کوهدشت
  • دستگیری قاتل در کوهدشت
  • شناسایی عاملان تحرکات جشن نوروز
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید/ دستگیری ۲ مظنون حادثه
  • دستگیری ۱۸۷ سارق در کرمانشاه طی نیمه اول تعطیلات نوروزی
  • برگزاری هر گونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد/ عاملان تحرکات جشن نوروز شناسایی می شوند 
  • دستگیری باند قاچاق انسان در تایباد
  • ۸۷ قبضه سلاح در لرستان کشف و ضبط شد
  • کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر در لرستان