Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@19:38:32 GMT

سفر به استان مازندران ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۵۰۵۰

فرمانده انتظامی استان مازندران از ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در ایام تعطیلات پیش رو با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در سطح استان خبر داد .

مرتضی میرزایی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر خم و دهه ولایت بیان کرد: برابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به وضعیت قرمز استان مازندران مسافرت به این استان و تردد خودروهای غیر بومی ممنوع است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هماهنگی های به عمل آمده با سازمان ها و دستگاه های مرتبط در حوزه مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به ویژه دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل از حضور عوامل انتظامی، پلیس راه و راهور در مبادی ۶ گانه ورودی استان برای اعمال ممنوعیت تردد برای خودروهای غیر بومی خبر داد .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اعمال قانون بیش از ۵۰ هزار دستگاه خودرو در مبادی ورودی استان از عودت بیش از ۱۶ هزار و ۵۷۷ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی طی ۴ ماهه ابتدای سال جاری خبر داد .

میرزایی به مسافران و رانندگانی که قصد تردد به این استان را دارند، توصیه کرد: از هرگونه سفر غیر ضرور به استان مازندران تا بازگشت به وضعیت عادی جدا خودداری کنند.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مازندران ممنوعیت سفر ویروس کرونا استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا سرهنگ "پیمان کرمی "اظهار کرد: این ممنوعیت تردد به سبب کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج با اعلام ماموران پلیس راه در محل از ساعاتی دیگر به طور کامل یک طرفه می‌شود.

کرمی گفت: اکنون تردد از میدان امیرکبیر تا شهرستانک فقط برای افراد بومی میسر است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

نیمی از جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر در استان البرز و مابقی در مازندران واقع شده است.

کد خبر 845613 برچسب‌ها خبر مهم فراجا

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • نصب بنر اموات در دهدشت ممنوع است
  • تردد در راه های مازندران عادی و روان است
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال