Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عالی پور معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز با اشاره به اینکه این طرح در دوره شورای پنجم برنامه ریزی شده گفت: طرح شهرک سلامت در تطبیق کامل با نیاز‌ها و فوریت‌های استان خوزستان است و هم این که از بازگشت سرمایه خوبی با توجه به ملاحظات بهداشتی و درمانی کشور و استان برخوردار است که همراهی و همکاری مدیران اجرایی کلان شهر اهواز قطعا در پیشبرد امور اجرایی این طرح موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در جلسه امروز سیمای کلی طرح مشخص و پیش پیش بینی شده ظرف یک ماه آینده سهم هر کدام از طرفین یعنی شهرداری و سرمایه‌گذار تعیین شود و روند انعقاد قرارداد نهایی اجرایی شود تا با احداث این شهرک علاوه بر رفع نیاز مردم در حوزه خدمات درمانی توانمندی اقتصادی و شغلی استان را هم بتوانیم ارتقا دهیم.

حاجتی عضو شورای پنجم کلان شهر اهواز هم در این جلسه گفت: طرح شهرک سلامت از ابتدای شورای پنجم و با پیگیری‌های اینجانب تصویب شد.

او عنوان کرد: این طرح یکی از ضروری‌ترین پروژه‌های کلان شهر اهواز است که از فواید راه اندازی آن تسریع روند درمان و شناسایی زودهنگام بیماری است.

عضو شورای شهر اظهار داشت: نبود تعداد مصرف دستگاه رادیوتراپی باعث شده تا مردم ما علاوه بر رنج مریض داری رنج دیگری مانند کمبود خدمات درمانی نداشته باشند.

حاجتی علاوه بر ارتقاء خدمات درمانی رفع مشکلات دیگری مانند باز شدن گره‌های ترافیکی در هسته مرکزی شهر، رفع مشکلات بیماران سرطانی، متمرکز شدن پزشکان در یک مکان، ارزآوری فراوان با توجه به وضعیت مرزی این استان را از دیگر فواید این طرح دانست.

حسین حیدری دیگر عضو شورای شهر اهواز هم با اشاره به مقیاس ۱۹.۷ هکتاری این طرح، آن را یک پروژه بزرگ دانست و بیان کرد: انتظار ما این است که همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها برای نهایی شدن این طرح اهتمام جدی داشته باشند.

او در ادامه میزان سرمایه گذاری این طرح را بین ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تا ۹ و ۳۰۰ میلیارد تومان خواند و گفت: پروژه شهرک سلامت شامل اصلی‌ترین بخش بیمارستان است که در قالب ۲ بیمارستان ۲۷۰ خوابه که در کل ۵۴۰ تختخواب، مرکز مبارزه با سرطان، ۳۲ پاراکلینیک، ۳۰۰ مطب، بخش‌های تجاری که مرتبط با تجهیزات پزشکی اسکان، هتلینگ که شامل ۲ هتل ۵ ستاره و ۳ ستاره و بخش تفریحی که نیاز‌ها و امکانات و خدمات تفریحی را فراهم می‌کند.

یک بخش اسکان نیز که مختص کادر درمان اعضای هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور پزشکان و نیاز‌های مرتبط است که امیدواریم با عملی شدن این طرح مطب‌های سطح شهر جمع‌آوری و در این مکان متمرکز شود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلاب بهزیستی شهرک سلامت شهر اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!

جلسه برکناری شهردار اهواز بار دیگر به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای شورای شهر برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، جلسه شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل غیبت برخی از اعضاء در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، با دستور سیدمحمدعلی پورموسوی رئیس شورای شهر اهواز لغو شد.

این جلسه که به اصرار عجیب برخی از اعضای شورای شهر بنا بود از ساعت 9 صبح امروز با دستور کار "برکناری شهردار اهواز" برای سیزدهمین بار برگزار شود پس از 40 دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع‌زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی 6 عضو غایب در جلسه بودند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمدجواد رضوی، یونس اسفندیاری‌نژاد و غلامرضا شانه‌سازان حضور داشتند.

12 جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضاء تشکیل نشد.

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد