Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط قرمز کرونایی در استان، گفت: تمامی دستگاه های اجرایی دولتی فردا سه شنبه تعطیل هستند.

وی افزود: تمامی دستگاه هایی که مسئولیت پشتیبانی ستاد کرونا را بر عهده دارند از جمله فرمانداری ها، بخشداری ها، هلال احمر، نیروی انتظامی و سایر دستگاه های خدمات رسان، باید با تمام قوا به میدان بیایند و وظایف مصوب را اجرایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی گفت: با توجه به پایان سال مالی، به تشخیص بالاترین مقام هر دستگاه، افراد محدودی در محل کار می‌توانند حاضر باشند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: عملیات اجرایی پروژه های عمرانی با رعایت پروتکل های بهداشتی باید همچنان تداوم داشته باشد و پشتیبانی از پروژه های عمرانی از سوی مدیران دستگاها باید در روزهای تعطیل مانند روزهای کاری باشد.

وی اضافه کرد: واحدهای تولیدی که مایحتاج مردم را تامین می کنند باید با تمام ظرفیت فعالیت کنند.

استاندار هرمزگان همچنین بر آماده باش کامل فرمانداری ها تاکید و تصریح کرد: مبادی ورودی و خروجی هر شهرستان باید توسط نیروی انتظامی و با نظارت فرمانداران به شدت کنترل شود که متاسفانه طی بازدیدهای میدانی امروز عملکرد کنترل ترددهای بین شهرها رضایت‌بخش نبود که تذکرات لازم داده می شود.

همتی ضمن درخواست از مردم استان به منظور رعایت دقیق دستور العمل ها برای گذر از پیک فعلی و خطرناک کرونا در استان، اذعان داشت: اگر طی تعطیلات هفته جاری، مردم نسبت به رعایت پروتکل ها حساسیت لازم را داشتند و با رصد میدانی مشخص شد در رعایت دستورالعمل ها خوب عمل شده است، برای روز شنبه و یکشنبه هفته آینده نیز تصمیم گیری خواهد شد.

استاندار هرمزگان با گلایه از کسانی که پروتکلها را رعایت نمی کنند تصریح کرد: مردم باید به خطرات ناشی از عدم رعایت پروتکلها دقت کنند و در بیمارستان‌ها حال آنهایی که مبتلا شده اند را ببینند تا متوجه خطر واقعی این ویروس شوند.

گفتنی است، پیش از این و با مصوبه ستاد استانی کرونا، تمامی صنوف گروه ۲، ۳ و ۴ و مشاغل غیرضروری تعطیل شده بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فریدون همتی استانداری هرمزگان تعطیلی ادارات فریدون همتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی پرورش، فرماندار شهرستان رودبار جنوب عصر سه شنبه گفت: با توجه به نامطلوب بودن وضعیت جوی هوا و اعلام وضعیت قرمز توسط ستاد مدیریت بحران و احتمال بارندگی شدید و بالا آمدن سطح آب و طغیان میسل‌ها و رودخانه‌های فصلی، تمامی مدارس رودبار جنوب فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تعطیل می‌باشد.

یوسف میرشکاری، فرماندار شهرستان فاریاب نیز از تعطیلی مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی با توجه به پیش بینی بارندگی‌های سیل آسا در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه خبر داد.

کد خبر 6080243

دیگر خبرها

  • استاندار تهران : ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام با فروش اموال و املاک مازاد
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد
  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد