Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@22:46:19 GMT

مجوزهای تردد صادر شده فاقد اعتبار است

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۶۳۵۲

مجوزهای تردد صادر شده فاقد اعتبار است

پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۸ در سه محور اصلی پایتخت اعمال می‌شود، گفت: تمام مجوزهای تردد صادر شده توسط فرمانداری‌ها فاقد اعتبار است.

به گزارش مشرق، بابک دین‌پرست با حضور در برنامه «تیتر امشب» گفت: به پیشنهاد دکتر نمکی وزیر بهداشت در ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت‌های کرونایی جدید در ۱۴ بند به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ابلاغیه محدودیت‌های جدید بر دو نکته تأکید شده است، افزود: با اعلام محدودیت‌های جدید کرونایی در استان تهران و البرز هرگونه ورود و خروج به ۳۳۵ شهر در وضعیت قرمز و نارنجی استان‌های اعلام شده ممنوع است.

ببینید: فیلم/ تردد بین تهران و کرج مجاز است

معاون وزیر کشور بیان کرد: استان‌های تهران و البرز از سه‌شنبه ۲۹ تیر تا یکشنبه ۳ مرداد تعطیل است.

دین‌پرست افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی در صورت مراعات نکردن پروتکل‌های بهداشتی توبیخ می‌شوند.

معاون وزیر کشور گفت: بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار صنوف تحت فشارند.

بیشتر بخوانید: تهران‌ و البرز ۶ روز تعطیل شد

وی با بیان اینکه برخورد قاطع با متخلفان کرونایی یک تیغ دو لبه است، افزود: کمیته بازرسی وزارت بهداشت به طور میانگین هر هفته بیش از ۲۵۰ هزار بازرسی انجام می‌دهد.

دین‌پرست اضافه کرد: طبق آمار بازرسی‌های اتاق اصناف، تعداد بازرسی‌های انجام شده در سه ماه گذشته ۹۳۴ هزار مورد و میزان جریمه اعمال شده بیش از ۵۰ میلیارد تومان بوده است و علی‌رغم تمام این بازرسی‌ها هر هفته بیش ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ صنف پلمب می‌شود.

حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان به موقع پرداخت می‌شود

علیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بانک مرکزی و شورای هماهنگی بانک‌ها دو ابلاغیه به تمام مدیران بانک‌ها (دولتی و خصوصی) صادر کردند که شعب بانک‌های استان‌های تهران و البرز از سه‌شنبه ۲۹ تیر تا پایان یکشنبه ۳ مرداد تعطیل خواهند بود و شهروندان می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را به صورت غیرحضوری و الکترونیکی دریافت کنند.

وی افزود: با وجود تعطیلی همه بانک‌ها (دولتی و خصوصی) در دو استان تهران و البرز، حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان به موقع پرداخت می‌شود.

مجوزهای صادر شده فاقد اعتبار است

سرهنگ امیدوار، فرمانده پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۸ در سه محور اصلی پایتخت اعمال می‌شود، گفت: افسر پلیس و دوربین‌های راهنمایی و رانندگی رانندگان خودروهای غیر بومی را اعمال قانون می‌کنند.

وی افزود: تمام مجوزهای تردد صادر شده توسط فرمانداری‌ها فاقد اعتبار است.

فرمانده پلیس راه راهور ناجا ادامه داد: محدودیت‌های ورود و خروج در سایر استان‌های قرمز و نارنجی به شدت دو استان تهران و البرز نیست.

سرهنگ امیدوار بیان کرد: ساکنان شهر پردیس منعی برای تردد ندارند. محدودیت‌ها از خروجی شهر دماوند اعمال می‌شود.

محمدباقر مجتبایی، دبیرکل اتاق اصناف ایران با بیان اینکه میدان‌ها و خرده فروشان میوه و تره بار در محدودیت‌های ۶ روزه فعالند، گفت: تالارهای پذیرایی تا دوشنبه آینده مجاز به فعالیت نیستند.

وی افزود: در دو استان تهران و البرز تنها ۹ گروه اجازه فعالیت دارند.

دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: واحدهای متخلف صنوف ۳ هفته پلمب می‌شوند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان محدودیت های کرونایی بابک دین پرست اخبار حوادث استان تهران و البرز فاقد اعتبار محدودیت ها صادر شده بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است

سخنگوی وزارت خارجه ایران تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده «آمیا» را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضایی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، تأکید کرد اتهامات مطروحه در پرونده علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار بوده و طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچ‌گونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.
 
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

کنعانی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد از طرح اتهامات بی‌پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است