Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به افتتاح ۶ جشنواره ملی این دانشگاه همزمان با بزرگ‌ترین اعیاد پیش رو، اظهار داشت: جشنواره‌های فرهنگی بهترین فرصت برای تمرین مهارت‌های لازم توسط دانشجویان است و از این رو دانشگاه پیام نور با برگزاری این جشنواره‌ها در سطح ملی زمینه را برای بروز استعدادها و نبوغ دانشجویان و امکان شرکت در مسائل مختلف اجرایی فراهم می کند تا دانش‌آموختگان این دانشگاه به خوبی بتوانند در عرصه‌های اجتماعی به درستی ظاهر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا زمانی در آیین افتتاح شش جشنواره ملی دانشگاه پیام نور افزود: جشنواره‌های فرهنگی دانشگاه پیام نور تاکنون بر مبنای حضور دانشجویان برگزار می‌شد اما در رویکرد امسال امکان حضور کارکنان، اساتید و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه‌ها نیز وجود دارد که اقدامی ارزشمند در جهت تحقق یکی از رسالت‌های اجتماعی دانشگاه پیام نور خواهد بود.

وی با عنوان اینکه دنیا به پیشرفت‌های بزرگی در زمینه فناوری دست یافته و ما نیز باید بتوانیم همگام با این پیشرفت‌ها، فعالیت‌های خود را در بستر فناوری انجام دهیم، تصریح کرد: با وجود شیوع کرونا و لزوم حفظ سلامت دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی، کلیه فعالیت‌های کشور به سمت الکترونیکی سوق داده شده است و دانشگاه پیام نور نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با وجود زیرساخت‌های غنی الکترونیکی در این دانشگاه باید فعالیت‌های فرهنگی خود را نیز بر این بستر برگزار کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر زمانی به اجرای موفق فعالیت‌های فرهنگی بر بستر فناوری الکترونیک در سال قبل اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور می‌تواند در این زمینه الگویی برای دانشگاه‌ها و سایر زیرنظام‌های آموزش عالی باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه پيام نور دانشگاه پیام نور جشنواره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، اکبر پیرستانی معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در هشتمین رویداد نوآورانه «ترنج» که با هدف توانمندسازی راهبردی نوآوران جوان برگزار شده بود، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های دانشگاه آزاد، مهارت‌آموزی است و دنبال خلّاقیت و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه هستیم.

وی افزود: به‌عنوان دانشگاهِ پیشرو، مبدع طرح پیش رو هستیم و تمایل داریم دانشجویان در کنار تحصیل مهارت‌آموزی هم داشته باشند و تیم‌هایی را پیدا کنند و کارآفرینی کنند.

معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: اتفاقات بسیار خوبی در دانشگاه رقم خورده و دنبال جذب و اشتغال دانشجویان خود پس از تحصیل هستیم؛ از این رو طرح پویش (اشتغال همزمان با تحصیل)) را رقم زدیم.

پیرستانی افزود: یکی از امتیازات طرح پویش این است که اگر دانشجو در دوران دانشجویی وارد محیط واقعی کار شود؛ از منظر میزان دستمزد و حقوق مقایسه نمی‌کند و در انجام کار راحت‌تر است، همچنین در بررسی‌های صورت گرفته در مراکز کارآفرینی و به دلیل اینکه ارتباط و تعامل بین دانشجو و صنعت اتفاق نمی‌افتاد؛ عملاً تناسب بین علاقه و شغل بررسی نمی‌شد، اما اکنون کارشناسان
شرکت‌های بزرگ با حضور در دانشگاه با دانشجو مصاحبه کرده و از توانمندی‌ها و علایق دانشجو برای حضور در عرصه اطلاع پیدا می‌کنند.

وی عنوان کرد: این پروسه دو امتیاز دارد؛ نخست اینکه دانشجو پس از گذار از فیلتر‌های مورد نظر وارد دستگاه مورد نظر شده و حضور ماندگارتر و مفیدتری خواهد داشت و هم اینکه برای صنعت یا آن مؤسسه تولیدی این اطمینان حاصل می‌شود که حمایت معنوی دانشگاه پشت سر دانشجوست و به‌لحاظ حفظ اموال و دستاورد‌های علمی و اختراعات به یک اطمینان خاطری می‌رسد.

معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تأکید کرد: پایان‌نامه‌ها را نیز هدفمند و با شناسایی مشکلات صنایع موضوعات را احصاء کردیم تا کاربردی کنیم؛ به این صورت که یا قابلیت تبدیل شدن به صنعت داشته باشد یا گره‌ای از صنعت باز کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد
  • تحقق «جهش تولید» با همکاری تولیدکنندگان و صنایع میسر می‌شود