Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:35:35 GMT

اتخاذ ممنوعیت‌های تردد در البرز

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۷۷۰۴

اتخاذ ممنوعیت‌های تردد در البرز

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی شرق صبح سه‌شنبه اظهار کرد: برابر تصمیمات کمیته ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و به منظور مدیریت و مقابله با کنترل پیک پنجم این بیماری، تمامی سفرها از استان‌های تهران و البرز و همچنین ورود به این استان‌ها در همه رنگ‌بندی‌های نارنجی و قرمز ممنوع اعلام شده است.

وی با اشاره به تصمیمات جدید در خصوص ترددهای بین استانی گفت: با اعلام آخرین وضعیت منع تردد و ممنوعیت‌های ترافیکی برابر مصوبه کمیته امنیتی انتظامی وزارت کشور از ساعت ۱۸۰۰ بعد از ظهر روز دوشنبه ۲۸ تیر ماه تا پایان ساعت ۰۷۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۴ مرداد با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به استان و همچنین خروج پلاک‌های بومی از استان ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان البرز ادامه داد: تمامی ترددهای خودروهای شخصی با پلاک غیربومی توسط کارکنان پلیس راهور و دوربین‌های ثبت تخلفات در مبادی ورودی به استان، کنترل و رصد می‌شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: علاوه بر جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به استان، رانندگانی که به این مصوبه توجه نکرده و در شهرهای قرمز تردد کنند، یک میلیون تومان و خودروهایی که در شهرهای نارنجی و زرد تردد داشته باشند، ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

سرهنگ شرق با اشاره به اینکه تمام مجوزهای صادر شده برای سفر باطل است مگر در صورت اضطرار افزود: این ممنوعیت‌ها شامل خودروهای شخصی خواهد بود و از تردد این نوع از وسایل نقلیه در مبادی ورودی به استان جلوگیری به عمل خواهد آمد ولی ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر از هر گونه محدودیت تردد معاف است.

وی در پایان با توصیه به مردم در رعایت مقررات ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: از هموطنان خواهشمندیم بیش از گذشته به این موضوع توجه داشته باشند و از هرگونه سفر غیرضروری خودداری و با مجریان طرح‌های ترافیکی همکاری لازم را داشته تا در آینده‌ای نه چندان دور شاهد شکست زنجیره انتقال و شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور باشیم.

کد خبر 5262100

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور محدودیت های کرونایی ویروس کرونا ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا گرگان ایلام سیلاب خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان اردبیل شیوع کرونا عکس استانها بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سرهنگ حمدالله رحمتی پور گفت: با توجه به برگزاری کنکور در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت تیم های پلیس راهور استان البرز از ساعات ابتدای روز به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل تردد داوطلبان در معابر منتهی به محل های برگزاری آزمون حضور خواهند داشت.

وی افزود: داوطلبان و خانواده های آن ها از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون سراسری خودداری کرده که سبب گره ترافیکی در مسیر محل آزمون نشود.

رحمتی پور خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای تردد شهروندان و تسهیل تردد در روزهای پنجشنبه و جمعه اتخاذ شده و تمام حوزه‌های برگزاری آزمون توسط پلیس راهور استان البرز پوشش ترافیکی داده خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از عموم مردم خواست از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون سراسری خودداری کرده و با عوامل پلیس راهور استان همکاری لازم داشته باشند.

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک