Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@21:16:51 GMT

خندوانه صدر نشین برنامه های تلویزیونی

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۸۰۳۵

خندوانه صدر نشین برنامه های تلویزیونی

رامبد جوان بازیگر، کارگردان و مجری تلویزیون از کسب رتبه نخست برنامه خندوانه در میان برنامه‌های شاخص تلویزیونی سیما خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رامبد جوان در صفحه شخصی اینستاگرام خود آورده است:

" خندوانه باز هم در صدر

به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، در جدیدترین نظر سنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی از مخاطبان سیما در فصل بهار ۱۴۰۰، خندوانه توانست رتبه نخست در میان برنامه‌های شاخص تلویزیونی سیما را بازهم به خود اختصاص بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه ضمن تبریک از تمامی عوامل این برنامه که در شرایط سخت چون کرونا برای خنداندن مردم عزیز دریغ نمی‌کنند صمیمانه تشکر و قدردانی کرد. "

کد خبر 508412

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رامبد جوان خندوانه برنامه خندوانه تلویزیون اینستاگرام برنامه های تلویزیونی رامبد جوان فصل بهار شبکه نسیم اینستاگرام بازیگران اخبار هنری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما: دکتر عطایی‌پور اظهار کرد: پیوند کلیه در ایران قدمتی بیش از ۵۰ سال دارد، امروز اولین کنگره سراسری ایران برگزار شد؛ البته هر سال کنگره‌هایی که مربوط به بیماری کلیه و بحث‌های مربوط به پیوند است، برگزار می‌شود؛ اما حضور همزمان پزشکان مربوط به کلیه و جراحان پیوند کلیه باعث تمایز آن نسبت به دوره‌های گذشته شده است.
وی با اشاره به تبادل تجربیات میان پزشکان و جراحان کلیه، تصریح کرد: تعداد عمل‌های پیوند کلیه به دلیل افزایش آگاهی مردم نسبت به کشور‌های دیگر در سطح بالایی است؛ به طوری که در خاورمیانه ایران رتبه اول را دارد که این موضوع به دلیل استفاده از پیوند کلیه میان اعضای فامیل و دریافت اعضا از افراد دچار مرگ مغزی و در کنار آن سطح بالای دانش پیوند در کشور است.
این متخصص داخلی با اشاره به گردشگری سلامت در کشور اظهار کرد: سطح بالای دانش و تسلط پزشکان ایرانی باعث افزایش تعداد مراجعان از سایر کشور‌ها برای عمل پیوند شده است، حضور گیرنده و ارائه دهنده کلیه از یک خانواده یا یک ملیت برای انجام عمل پیوند الزامی است و عمده مراجعان برای عمل پیوند کلیه از کشور‌های همسایه مانند آذربایجان، افغانستان و عراق هستند.
حمیدرضا غلام‌رضایی، رئیس بیمارستان فرهیختگان در این کنگره اظهار کرد: سال گذشته انجمن علمی پیوند کلیه ایران تاسیس شد و این کنگره نخستین برنامه برگزار شده از سوی انجمن است.

دیگر خبرها

  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • ۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه
  • روند کاهشی نرخ تورم ماهانه در استان یزد
  • نوآوری و تاب‌آوری، موتور جهش تولید
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو