Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، برای بررسی و پیگیری میدانی مشکلات مردم خوزستان، روز سه شنبه راهی خوزستان می شود.

به گزارش ایسنا، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پس از صحبت ها و رایزنی ها با مقامات و مسئولان در تهران  و گرفتن قول مساعد از آن ها برای حل مسائل استان خوزستان، روز سه شنبه 29 تیرماه 1400 به این استان سفر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این سفر قرار است ضمن بررسی میدانی مشکلات مردم و برگزاری چند جلسه هماهنگی مدیران با مسئولان محلی، اقدامات انجام شده و راهکارهای سریع رفع دغدغه های مردم و حل مشکلات ریشه ای استان  پیگیری شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این سفر ضمن بازدید از سد کرخه، شهرستان های هویزه، بستان و رفیع، در منطقه دشت آزادگان و حمیدیه حضور پیدا خواهد کرد. پیگیری امور در اهواز و دیدار با استاندار و مدیران برق و آب منطقه از دیگر برنامه های سفر میدانی دکتر محسن رضایی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در روزهای اخیر، ضمن پیگیری امور از اردکانیان، وزیر نیروی دولت روحانی، پیرامون مشکلات خوزستان و اولویت دهی به رفع دغدغه های مردم فداکار این استان، با ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب نیز گفت‌وگو کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محسن رضايي خوزستان بحران کم آبی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود

احمد وحیدی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان در فرمانداری شهرستان کنارک اظهار داشت: مسائل و مشکلات سیلزدگان از لحظات اولیه توسط مسوولان به ویژه استاندار و فرمانداران در حال پیگیری است و مشکلات براساس اولویت پیگیری و مرتفع خواهد شد و دولت در کنار مردم هست و از هیچ کوششی برای حل مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد و این را مطمئن باشید.

وی افزود: در بحث برق اقدامات لازم در حال انجام است و ان شاالله بزودی تمام مشکلات مردم سیلزده حل شود و در ابتدا باید آب مردم به‌صورت سالم و بهداشتی تامین شود تا شاهد مشکلات دیگر در این مناطق نشوییم.

وی گفت: کار اساسی برای زیرساخت ها انجام گیرد تا مشکلات کمتر شود و مردم به راحتی بتوانند با آسوده‌خاطر زندگی کنند و ترس و هراسی در هنگام بارندگی نداشتی باشند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه بیشتر جمعیت استان در روستاها هست لذا سرعت بیشتر در اجرای طرح های حوزه راه، برق، آب، تلفن و اینترنت و آبخیزداری در اولویت باشد، بیان کرد: مشکلات آبگرفتگی خانه‌ها در شهر کنارک نیز باید پیگیری شود و طرح های نیمه تمام فاضلاب شهری و هدایت آبهای سطحی به نتیجه برسد تا همیشه در کمترین بارندگی مردم با مشکل مواجه نشوند. اما در ابتدا به وسیله پمپ های قوی آب داخل خانه هر چه سریعتر تخلیه شود.

وحیدی ادامه داد: گرگروها (فرسایش خندقی خاک) برخی روستاها را با مشکل جدی تخریب مواجه کرده که امیدواریم با انجام طرح های آبخیزداری و مهار آب ها بتوانیم گرگروها را ساماندهی کنیم و این آبی که سدها ر پر کرده است برای اشتغال و تولید مفید است.

وی از تلاش همه دست اندرکاران و قشرهای مختلف مردم و مسولان برای رسیدگی به وضعیت سیلزدگان تشکر و قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مطالبات مردمی روی میز بررسی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • استانداردسازی راه‌ها در بلوچستان با سرعت پیگیری شود
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • استانداردسازی راه‌ها در سیستان و بلوچستان با جدیت و سرعت پیگیری شود
  • مشکلات مردم دستجرد بررسی شد