Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از گذشت از قصاص نفس با تلاش شورای حل اختلاف و مددکاران زندان مرکزی ارومیه خبر داد. خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از اعلام گذشت در پرونده قصاص نفس در استان خبر داد و بیان کرد: در این پرونده شخص متهم به اتهام قتل عمدی برابر رای دادگاه کیفری ارومیه به قصاص نفس محکوم و حکم وی در دیوانعالی کشور ابرام و قطعی گردیده بود و عنقریباً موعد اجرای قصاص نفس فرا رسیده بود که با تلاش شبانه روزی شورای حل اختلاف و مددکاران زندان مرکزی ارومیه، اولیاء دم مرحوم با اعلام گذشت از قصاص نفس محکوم علیه صرفنظر و حیات دوباره‌ای به وی بخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عتباتی ادامه داد: تلاش برای برقراری مصالحه و سازش در پرونده‌های قتل خصوصاٌ قتل‌های اتفاقی و هیجانی از سیاست‌های دادگستری می‌باشد.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از تشکیل هسته‌های جهادی بخشایش در همه شهرستان‌ها جهت ورود به پرونده‌های مهم، خاصه با موضوع قصاص خبر داد و گفت: استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات و ریش سفیدان محلی و افراد دارای پایگاه اجتماعی و معتمدین و متنفذین محلی در این هسته‌های بخشایشی در برنامه کاری دستگاه قضایی هست که یقیناً با شکل گیری این هسته‌های بخشایشی نتایج و آثار و برکات خوبی به همراه خواهد داشت.   بیشتر بخوانید: بازگشت ۲ محکوم به قصاص به زندگی با تلاش منادیان صلح در دادگستری مازندران انتهای پیام/ برچسب ها: گذشت اولیای دم قصاص نفس دستگاه قضایی آذربایجان غربی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گذشت اولیای دم قصاص نفس دستگاه قضایی آذربایجان غربی آذربایجان غربی قصاص نفس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخ به شاخ شدن یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با پراید در محوراشنویه - ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۵:۳۴ دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳؛ در محور اشنویه - ارومیه روستای گلماوران شاخ به شاخ شدن یک دستگاه ۲۰۶ با پراید ۲ مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود:نجاتگران پایگاه امداد و نجات عین الروم اشنویه بلافاصله به محل احداثه اعزام شدند و بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، مصدومین به مرکز درمانی انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • صلح و سازش بیش از 12 هزار و 800 فقره پرونده در آذربایجان‌غربی
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان غربی در مهاباد
  • تلاش شبانه روزی راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در نوروز
  • شاخ به شاخ شدن یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با پراید در محوراشنویه - ارومیه
  • ۱۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند
  • بررسی ۴۵ درخواست در دومین جلسه شورای طبقه بندی زندان ارومیه
  • ۴ فقره پرونده اختلاف مالی در خرمدره به صلح و سازش منجر شد