Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، چانگان CS35 با هایما S7 است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند.  

معرفی چانگان CS۳۵:

چانگان CS۳۵، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۱۳ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۵۹۸ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۲۳ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۶۰ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۴ سرعته خودکار استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۵ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۷.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۲ لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به سانروف ، کروز کنترل ، مجهز به سیستم ضد سرقت (Immobilizer) ، کامپیوتر اطلاعات سفر ، صندلی چرمی ، قابلیت تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت ، سنسور پارک دنده عقب ، هشدار دهنده بسته نبودن کمربند ایمنی ، دکمه‌های تنظیم بر روی فرمان/ قابلیت تنظیم ارتفاع ، چراغ‌های جلو هالوژن با قابلیت تنظیم ارتفاع ، شیشه بالابر برقی ، جلو و عقب ، چراغ مه شکن عقب ، زیر آرنجی مرکزی عقب اشاره کرد.

همچنین این خودرو مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، آینه‌های جانبی برقی مجهز به چراغ راهنما ، آینه‌های جانبی با قابلیت تاشو برقی ، کمربند‌های ایمنی مجهز به سیستم پیش کشنده و قابل تنظیم ارتفاع ، ریموت کنترل تاشو ، قفل مرکزی ، گرمکن شیشه عقب ، چراغ مطالعه ، ریموت کنترل ، برف پاک کن عقب است.

معرفی هایما S۷:

هایما S۷، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۱۴ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۹۹۵ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۴۸ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۸۰ نیوتن متر در ۴۰۰۰ و ۵۰۰ دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۵ سرعته خودکار استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۶۵ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۵.۸ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۸.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۶۱ لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به سامانه کنترل فشار باد تایر‌ها TPMS ، دوربین دنده عقب ، کامپیوتر سفری ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ، آینه‌ی داخلی الکتروکرومیک ، آینه‌های جانبی گرمکن دار بهمراه امکان تاشوندگی برقی ، سانروف و شیشه‌های برقی تمامی سرنشینان ، صندلی‌های چرمی – صندلی‌های در جلو مجهز به گرمکن و برای راننده دارای تنظیمات برقی ۸ جهته ، کیلس و استارتر دکمه‌ای ، کروز کنترل ، چراغ روز بهمراه تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو از داخل اشاره کرد.

خودرو چانگان CS35 هایما S7 کشور سازنده چین چین سال (طراحی) 2013 2014 موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه 4 سیلندر 16 سوپاپه حجم موتور 1598سی سی 1995سی سی حداکثر قدرت 123 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه 148 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه حداکثر گشتاور 160 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه 180 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه جعبه دنده 4 سرعته خودکار 5 سرعته خودکار شتاب 0 تا 100 15 ثانیه 15.8 ثانیه حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت 165 کیلومتر در ساعت وزن 1290 کیلوگرم 1545 کیلوگرم اندازه (میلیمتر) 4160 طول ، 1810 عرض ، 1670 ارتفاع 4498 طول ، 1830 عرض ، 1730 ارتفاع فاصله بین دو محور 2560 میلیمتر 2619 میلیمتر مصرف سوخت ترکیبی 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر 8.8 لیتر در هر صد کیلومتر حجم باک 52 لیتر 61 لیتر استاندارد آلایندگی یورو 4 یورو 5 ترمز و پایداری ترمزهای دیسکی در جلو و عقب – سیستم‌های ESP، TCS و HBA – ABS ، EBD سیستم های ترمز و پایداری شامل ترمز ضد قفل ABS ، ترمز کمکی BAS ، کنترل کشش TCS ، پایداری الکترونیکی ESP کیسه هوا کیسه هوای سرنشینان جلو – کیسه هوای جانبی – مجموعاً 4 کیسه هوا کیسه هوای راننده و سرنشین کناری و ایربگ های جانبی (جمعاً 4 عدد) سیستم صوتی سيستم صوتي مجهز به رادیو و قابلیت پخش CD و با قابليت پخش MP3 وپورت USB ، مجهز به 6 بلندگو نمایشگر 7 اینچی لمسی با GPS ، بلوتوث

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو دور در دقیقه کیلومتر در ساعت استفاده شده تنظیم ارتفاع سرعته خودکار نیوتن متر ۱۰۰ کیلومتر اسب بخار آن از یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد در راستای اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت، عملیاتی جهت شناسایی مخازن حاوی میلیون ها لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی شهرستان میناب اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این عملیات موفق، با حضور دادستان مرکز استان هرمزگان، دادستان شهرستان میناب، فرمانده انتظامی هرمزگان و فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در بندر کلاهی با اقدام مشترک فراجا و دریابانی ضمن شناسایی ۲۶۵ عدد مخزن نگهداری سوخت قاچاق و بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل و فرآورده های نفتی کشف و ضبط شد.

قهرمانی گفت: همچنین ۱۷ فروند شناور متعلق به قاچاقچیان سوخت نیز توسط مأموران توقیف شده است.

وی در ادامه با اشاره به کشف بیش از ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در این منطقه اضافه کرد: به دستور مقام قضایی این لوله ها که سوخت قاچاق را از مخازن به سواحل و اعماق دریا منتقل می‌کردند، به محض شناسایی جمع آوری و ضبط شدند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان ضمن قدردانی از فرماندهان فراجا و مرزبانی استان به دلیل اجرای موفق و مدبرانه این عملیات، تأکید کرد: با اقدامات ویژه دستگاه قضایی و تلاش شبانه روزی نیروهای فراجا و دریابانی استان هرمزگان، فضای استان برای فعالیت مجرمان ناامن شده که این دستاورد مهم در سایه تعامل خوب و تشریک مساعی تحقق یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • هوش مصنوعی آریتمی قلب را از ۳۰ دقیقه قبل پیش‌بینی می‌کند
  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی