Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان صاحب جمعی در خصوص وضعیت استقلال صحبت هایی را انجام داده است

به گزارش طرفداری، پس از پیروزی استقلال در دربی حذفی مقابل پرسپولیس، مشکلات انباشته این تیم سر باز زد و در روزی که حضور اصحاب رسانه و حتی هواداران سر تمرین آزاد اعلام شد، آبی پوشان مقابل دوربین‌ها دست به اعتصاب زده و سپس هر یک از اعضای تیم به نوبه خود مصاحبه‌های تندی علیه مدیریت باشگاه انجام دادند که مهم‌ترین مصاحبه از سوی فرهاد مجیدی سرمربی تیم صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص شرایط و مشکلات آبی پوشان، پیمان صاحب جمعی مدافع سابق استقلال به مهر گفت:

متاسفانه افرادی که برای این باشگاه تصمیم می‌گیرند بدترین شکل ممکن را برای اداره پر افتخار ترین باشگاه ایرانی در آسیا انتخاب کرده‌اند و اتفاقی افتاده که نمی‌شود و نمی‌توان به مجیدی و بازیکنانش حق نداد.

پیشکسوت استقلال در خصوص اختلاف مجیدی و کارگزار این باشگاه گفت:

طبیعی است که باید حق را به سرمربی داد. مگر می‌شود اسپانسر شوی و در امور فنی دخالت کنی؟ هیچ اسپانسری نباید سر استقلال منت بگذارد چون ده‌ها برابر آنچه در این باشگاه هزینه می‌کند، بهره برداری تبلیغاتی دارد. در واقع مبالغی که از سوی اسپانسرها وارد این باشگاه می‌شود اصلاً هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است و از همین رو هیچ اسپانسری نمی‌تواند و نباید بر سر باشگاه منت بگذارد.

صاحب جمعی گفت:

در این باشگاه یک جای کار می‌لنگد که همه تیم یک صدا به شرایط اعتراض دارند. پول خیلی مهم است اما همانطور که بازیکنان گفتند از پول مهم‌تر، احترام است. بنا بر ادعای سرمربی و چند بازیکن، همین احترام هم در باشگاه نیست. واقعاً چرا نباید باشگاه بابت پیروزی در دربی به تیم خودش تبریک بگوید؟ حتی اگر با بازیکنان و مجیدی هم مشکل دارند آیا نباید به هواداران تبریک بگویند؟

او افزود:

صحبت‌های مجیدی از مشکلات درونی آبی پوشان پرده برداشت و تیم با این مشکلات نمی‌تواند برای دیدار با الهلال به آمادگی مطلوب برسد. واقعاً الان سرمربی با این شرایط چه برنامه‌ریزی می‌تواند برای آن بازی داشته باشد؟ این اتفاقات می‌افتد که شائبه ضعیف سازی استقلال پیش می‌آید و قوت می‌گیرد. با این روش جنازه استقلال به مصاف الهلال عربستان می‌رود.

مدافع سابق آبی پوشان گفت:

این تیم ۳ شنبه با نفت مسجد سلیمان بازی مهمی دارد و چطور باید با این شرایط روحی و بدون تمرین به این دیدار مهم بروند؟ حتی اگر به لحاظ جدولی این بازی برای استقلال اهمیت نداشته باشد، که اصلاً این‌طور نیست، نتیجه بازی برای تیم‌های پایین جدول بسیار مهم است.

صاحب جمعی گفت:

عجیب‌ترین بخش ماجرا اینجاست که هرچقدر این اعتراضات از سوی هواداران، پیشکسوتان، بازیکنان و مربیان شدت می‌گیرد، بیشتر شنیده نمی‌شود و همچنان یک بی اهمیتی خاصی نسبت به اتفاقات استقلال به چشم می‌خورد که جای تعجب و سئوال دارد.

اخبار داغ 

استوری عاشقانه مهدی قائدی و همسرش بعد از بازی با پرسپولیس + فیلم علی دایی مقابل دوربین طرفداری: بکن باوئر از حضور ایرانیان در کیف تعجب کرد؛ پرسید اینها دوستانت هستند؟ برترین های قرن با منوچهر زندی: من را وارد بازی خطرناکی کردید؛ امیدوارم بزرگان فوتبال را دیدم، خجالت نکشم! آزمون آماده ترک روسیه شد/ سردار منتظر پیشنهاد خوب اروپایی ماتئوس: کروس دیگر در کلاس جهانی نیست ظاهر جدید ایسکو برای فصل جدید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صاحب جمعی آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، الهلال نتوانست از فرصت میزبانی در بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نهایت استفاده را ببرد و با وجود برتری دو بر یک این تیم مقابل العین، اما نماینده امارات به لطف پیروزی چهار بر دو در بازی رفت، توانست راهی مسابقه فینال شود.

الهلال که برای صعود به این مرحله و در مرحله یک هشتم نهایی از سد سپاهان گذشته بود، با شکست در بازی امشب، با زخم زبانی از سوی مدافع اصفهانی ها روبرو شد جایی که سیاوش یزدانی حرکت جنجالی خود در کینگدام آرنا را به آنها یادآوری کرد.

در بازی برگشت و در شرایطی که سپاهان با یک گل از الهلال پیش بود، یزدانی به علت خطا به روی مالکوم، با کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد. او هنگام ترک زمین، با دستانش نتیجه یک بر صفر بازی را به تماشاگران الهلال نشان داد اما در نهایت میزبان موفق شد با حساب سه بر یک برنده از زمین خارج شود.

پس از آن بازی بود که هواداران الهلال با هجوم به صفحه شخصی یزدانی، نتیجه مسابقه و شکست 6 بر 2 سپاهان (در مجموع دو بازی رفت و برگشت) را به مدافع سابق استقلال یادآوری کردند و آخرین پست او با کامنت های پرتعداد هواداران تیم عربستانی مواجه شد.

حالا و پس از شکست الهلال، یزدانی برای تلافی این موضوع، زیر پست اعلام نتیجه پایانی دیدار الهلال و العین حرکت جنجالی خود و نشان دادن نتیجه 1 – 0 را کامنت کرده است تا ضمن اینکه نمکی بر زخم هواداران تیم عربستانی بریزد، حذف و ناکامی آنها از رسیدن به بازی فینال را بخاطر یک گل را به آنها یادآوری کند.

الهلال در مجموع دو بازی رفت و برگشت با حساب پنج بر چهار از العین شکست خورد و نتوانست راهی مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا شود.

دیگر خبرها

  • عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • خلاص؛ استقلال و پرسپولیس صاحب جدید پیدا کردند
  • کشف ۹۰ خاور زباله از منزل یک میلیاردر در بجنورد + تصاویر | وضعیت خانه را ببینید
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی