Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بنا به اعلام جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد مشمولان طرح استخدام نهضت سوادآموزی مربیان قرآنی و طرح امین می توانند از فردا ۲۹ تیر ماه با مراجعه به سامانه hrtc.ir کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

بر اساس این اطلاعیه در صورت هرنوع اشکال در صدور کارت ورود به جلسه مشمولان در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه به واحد جهاد دانشگاهی واقع در فرعی ۵ بلوار کاشانی یاسوج مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون استخدامی مشمولان نهضت سوادآموزی مربیان قرآنی و طرح امین روز جمعه یکم مرداد همزمان با سراسر کشور در ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج بلهزار برگزار می‌شود.

انتهای پيام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد نهضت سوادآموزی آزمون استخدامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رئیس جهاد دانشگاهی همدان گفت: این آزمون برایجذب نیروی مورد نیاز اداره کل تأمین اجتماعی استان همدان و همچنین مدیریت درمان استان در محل پیام نور برگزار شد

مهدی میرزاپور افزود: در این آزمون استخدامی تعداد ۱۷۸۳ نفر با هم به رقابت پرداختند و در نهایت ۱۱۹ نفر به شکل پیمانی جذب سازمان تأمین اجتماعی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون استخدامی معلمان؛ شاید هفته آینده
  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در همدان
  • جنجال در لیگ کنفرانس: مربیان معروف درگیر شدند! (عکس)
  • کارت ورود به جلسه کنکور دوشنبه منتشر می شود
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند
  • گذر نهضت سوادآموزی از وضعیت حاضر به مدل‌های جدید طبق برنامه هفتم
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش