Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دولت سیزدم با چالش های متعددی روبرو است؛ درحالی که کرونا مهم ترین چالش پیش رو است، اما سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هنوز گفتمان و چشم انداز هماهنگی ندارند و حاکمیت مدیران و وزرا و مدیران بدون تخصص موجب بی ثباتی فرایندها، افزایش بروکراسی و تصمیمات و سیاست های بعضا متناقض شده است که ضرر آن علاوه بر فعالان این حوزه مستقیم در سبد اجتماعی مردم تاثیر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمانه یوسفی فعال گردشگری و نخستین مدیر عامل زن هتل‌های فرودگاهی درباره مسايل پیش روی صنعت گردشگری گفت: در ۱۵ سال گذشته موضوع سفر به یکی از نیازهای قابل توجه مردم تبدیل شد که متاسفانه با حمله ی ویروس کرونا و همه گیری آن، سفر و گردشگری تقریبا متوقف شد. وزیر دولت آقای رئیسی باید علاوه بر ارایه یک برنامه عملیاتی کوتاه مدت برای جبران آسیب های زنجیره گردشگری در دوره کرونا، چشم‌انداز واقعی برای صنعت گردشگری ایران با ۲ رویکرد داخلی و خارجی ترسیم کند.

یوسفی تاکید کرد: روشن است وزیر برای ترسیم چشم‌انداز واقعی که در دسترس باشد باید از نظرات همه ی ذینفعان گردشگری استفاده کند، موضوعی که در دوره ی فعلی وزارت گردشگری متاسفانه شاهد آن نبودیم.

این فعال گردشگری به توان هماهنگی وزیر گردشگری دولت آقای رئیسی اشاره کرد و در پایان افزود: وزیر گردشگری باید بتواند با هماهنگی بین بخشی، ظرفیت آسیب دیده گردشگری مذهبی و گردشگری سلامت را احیا کند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل جمع آوری و حمل زباله از منطقه گردشگری امامزاده شیخان علی آباد کتول

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان امامزاده شیخان که در مسیر ارتباطی ۱۳ روستای کوهستانی گردشگری دهنه محمدآباد کتول قرار دارد سالها با مشکل جمع آوری و حمل زباله مواجه بود و سرانجام با پیگیری رسانه ملی و کارگروه سلامت مشکل جمع آوری و حمل و دفع زباله در این منطقه برطرف شد.

همچنین به مناسبت هفته ملی زمین پاک و هفته سلامت با مشارکت دوستداران محیط زیست و دانش آموزان ؛ منطقه زیارتی امامزاده شیخان از زباله پاکسازی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست
  • وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست
  • اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • سند چشم‌انداز بلندمدت در حوزه گردشگری قم طراحی شود
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • حل مشکل جمع آوری و حمل زباله از منطقه گردشگری امامزاده شیخان علی آباد کتول