Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی قهرمانی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در مسابقات لیگ یک و صعود این تیم به مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریک صادر کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از سپاه نیوز، در پی قهرمانی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در مسابقات لیگ یک و صعود این تیم به مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریک صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و صعود مقتدرانه و غرورانگیز مجدد آنان به لیگ برتر فوتبال کشور را به آحاد مردم شریف و همیشه قهرمان استان فارس به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و همچنین مدیریت، کادر فنی، بازیکنان، عوامل اجرایی و هواداران فهیم، خونگرم، مصمم و وفادار این تیم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی شک این رخداد مبارک که در تلاقی با اعیاد خجسته قربان و غدیر در سایه ایمان، توکل و همت نقش آفرینان این عرصه و و نیز حمایت‌های بی دریغ و قابل تقدیر و تحسین سردار گرانقدر یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان و دیگر مسئولین و دست اندرکاران استانی رقم خورد، بیانگر شایستگی‌ها، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بزرگ جوانان غیور و غیرتمند این خطه شهید پرور برای خلق افتخارات سترگ و ماندگار در سپهر ورزش ایران اسلامی به شمار می‌رود.

تداوم موفقیت‌ها و درخشش این مجموعه افتخار آفرین که مزین به نام "شهید والامقام عبدالمجید سپاسی" و داعیه دار فرهنگ و اخلاق اسلامی و پهلوانی در میدان‌های ورزشی است، در آوردگاه‌های خطیر پیش رو، تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و توشه گیری و پیروی از رهنمود‌ها و توصیه‌های رهبر حکیم و عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در حوزه فرهنگ و ورزش را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌جویم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار سلامی فرمانده کل سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تیم فجر سپاسی فجر شهید سپاسی شیراز فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی مسابقات لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی فدوی ظهر چهارشنبه در نشست بررسی ابعاد و پیامدهای وعده صادق در دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: اصلی‌ترین عامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق نه موشک‌ها و امکانات نظامی، بلکه اراده و قدرتی بود که ریشه در انقلاب اسلامی دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همین اراده منبعث از انقلاب اسلامی است که تصمیم می‌گیرد در برابر همه دنیای کفر و استکبار بایستد.

وی ادامه داد: این عملیات انتقامی، نه اقدامی مخفیانه که حرکتی بسیار آشکار و علنی بود که ۲ تا پنج ساعت پیش از آن، یعنی از زمان شلیک موشک و ارسال پهپادها، همه دنیا از قصد ما خبردار شدند.

فدوی با اشاره به ابعاد مختلف عملیات وعده صادق، گفت: این عملیات برای دنیای استکبار وحشتناک بود، زیرا در مقابل ما تنها اسرائیل نیست و این حرکت برای قدرت‌های به اصطلاح اتمی دنیا شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه نیز شکست بزرگی بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خباثت‌ها و جنایت‌های مستکبران و رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: آمریکایی‌ها از روز اول فرمانده کار بودند و این فرماندهی را همچنان برعهده دارند.

وی توانمندی‌های سپاه را برای دشمنان ناشناخته دانست و گفت: این توانمندی‌ها به وعده خدا به عنوان خالق وصل است و اگر خداوند طرف کسی باشد، امکان ندارد که طرف مقابل او پیروز شود.

فدوی، افزود: ما باید در هر شرایطی تکلیف خود را انجام دهیم و به نتیجه کاری نداشته باشیم زیرا خداوند ضمانت کرده است که جبهه حق همیشه پیروز خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم در قانون اساسی ما هم آمده است، گفت: بیش از ۹۲ درصد کشورهای دنیا علیه صهیونیست‌ها و آمریکا تظاهرات کردند و این حرکت انقلاب اسلامی است که در کل عالم ادامه می‌یابد تا به ظهور ختم شود.

وی ادامه داد: ستون پنجم دشمن در همه جبهه‌های اقتصادی، فرهنگی، رسانه و فضای مجازی فعال است و باید با هوشیاری و تدبیر همه مسؤولان اجرایی کشور، کاری کنیم که تصمیمات درست اجرایی شود.

فدوی در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی‌کند، بلکه زیر نظر مستقیم ولی فقیه عمل می‌کند و هر جا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند.

گفتنی است؛ در این آئین که به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، رئیس این دانشگاه به نمایندگی از مردم دیار سربداران، نشان عالی سربداران را به پاس دلاورمردی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سردار فدوی اعطا شد.

کد خبر 6088072

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • انتشار زندگینامه فرمانده گردان تبوک در «خواب‌های زنگ‌دار»
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • نوبخت سالروز تاسیس سپاه را تبریک گفت
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • شهید قرنی نخستین شهید ارتش بعد از انقلاب اسلامی
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد