Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@20:52:48 GMT

تعویق نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۷۹۸۸۸

تعویق نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد

شصت‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد از بیست‌وچهارم تا سی‌ویکم اکتبر ۲۰۲۱ (دوم تا نهم آبان‌ماه ۱۴۰۰) برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی خانه‌ کتاب و ادبیات ایران، با توجه به شرایط موجود و بنابر پیشنهاد ‏مسئولان نمایشگاه و شهرداری بلگراد، شصت‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد که بنا بود در تاریخ یازدهم تا نوزدهم سپتامبر سال ۲۰۲۱ (بیستم تا بیست‌وهشتم شهریورماه ۱۴۰۰) برگزار شود، در پی درخواست انجمن ‏ناشران و کتابفروشی‌های صربستان (‏UIKS‏)،  انجمن ناشران حرفه‌ای صربستان (‏UPIS‏) و گروه ناشران مستقل این کشور به تعویق افتاد و در تاریخ بیست‌وچهارم تا سی‌ویکم اکتبر ۲۰۲۱ (دوم تا نهم آبان‌ماه ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‏به نقل از رسانه‌های صربی، در متن بیانیه انجمن‌های ‏ناشران و کتابفروشی‌های صربستان (‏UIKS‏)، انجمن ناشران حرفه‌ای صربستان (‏UPIS‏) و گروه ناشران مستقل این کشور آمده است: «ما معتقدیم نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد رویداد بسیار مهمی است و باید ‏به این سنت احترام گذاشت، اما به این واقعیت نیز آگاه هستیم که برگزاری چنین رویداد سازمان‌یافته‌ای امسال مشکلات ‏زیادی را ایجاد خواهد کرد و مطمئناً منافع مورد انتظار برگزارکنندگان، غرفه‌داران و بازدیدکنندگان را در برنخواهد ‏داشت. ما از هیئت اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد درخواست داریم تا این دوره از نمایشگاه را که با حمایت شهرداری و ‏وزارت فرهنگ صربستان برگزار می‌شود، لغو و مطابق سال‌های گذشته در ماه اکتبر برگزار کند؛ چرا که برگزاری نمایشگاه ‏بین‌المللی کتاب بلگراد در سال جاری در تاریخ یازدهم تا نوزدهم سپتامبر ۲۰۲۱ نه برای برگزارکنندگان و نه برای بازدیدکنندگان فایده‌ای نخواهد داشت.»

همچنین گفته می‌شود که مایا گویکوویچ (معاون نخست‌وزیر و وزیر فرهنگ و اطلاعات جمهوری صربستان) با ارسال نامه‌ای به دانکا سلیچ (مدیر نمایشگاه ‏بین‌المللی کتاب بلگراد) از پیشنهاد انجمن ناشران و کتابفروشی‌های صربستان، انجمن ناشران ‏حرفه‌ای و گروهی از ناشران مستقل صربستان در جهت تغییر زمان برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد حمایت کرده است.

‏تاریخ جدید برگزاری شصت‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد در سایت اصلی این نمایشگاه از یازدهم تا نوزدهم سپتامبر ۲۰۲۱  به تاریخ بیست‌و چهارم تا سی‌ویکم اکتبر ۲۰۲۱ تغییر پیدا کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی کتاب بلگراد نمایشگاه بین المللی کتاب بلگراد انجمن ناشران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازید رمضانی و مدیران نمایشگاه کتاب از مصلی امام خمینی (ره)

به گزارش خبرگزاری مهر، قایم مقام و مدیران سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دیروز سه شنبه هفتم فروردین از بخش‌های مختلف مصلی امام خمینی (ره) بازدید کردند.

علی رمضانی قایم مقام و سخنگوی نمایشگاه در این بازدید با بیان اینکه پیشرفت مصلی امام خمینی (ره) مسرت‌بخش است، گفت: امسال مردم جلوه‌های جدیدی از پیشرفت را در این مجموعه خواهند دید که اضافه شدن محیط‌های مسقف جدید و امکانات رفاهی و بهداشتی، باز شدن درب‌های ورودی جدید، اختصاص پارکینگ‌های بیشتر به مردم و بازدیدکنندگان و… از جمله این پیشرفت‌هاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شعار سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و افزود: خوشبختانه از سال گذشته فضای مشارکت گرفتن از عموم مردم برای اداره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شده است. طبیعتاً در بخش‌هایی از نمایشگاه می‌شود از مشارکت مردم استفاده کرد.

در بازدید مدیران سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از مجموعه مصلی امام خمینی (ره)، مشخص شد که تعداد پارکینگ‌های قابل استفاده برای عموم مردم در این نمایشگاه نسبت به دوره‌های افزایش پنج هزار دستگاهی در بخش مرکزی و جنوبی مصلی امام خمینی (ره) داشته است. بدین ترتیب امسال قریب ۱۷ هزار پارکینگ در اختیار بازدیدکنندگان و دست‌اندرکاران نمایشگاه قرار می‌گیرد. بنا به اظهارات مسؤولان مصلی از نظر تهویه نیز شرایط شبستان اصلی نسبت به نمایشگاه سی‌وچهارم بهبودهایی را به خود خواهد دید.

تسریع در آماده سازی نقشه کلی جانمایی غرفه‌ها، تنظیم جدول زمان‌بندی تحویل بخش‌ها، توجه به افزایش ایمنی، امنیت و رفاه در بخش‌های مختلف، اجرای ایده‌های برگزیده رویداد «نمایشگاه دوست داشتنی من» در دوره سی‌وپنجم نمایشگاه، بهره مندی از شعار سال در عملیات اجرایی نمایشگاه، تعامل با صدا و سیما و سایر رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم و… از جمله موضوعات مطرح شده در این بازدید و جلسه ارزیابی پس از آن بود.

کد خبر 6063370 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • هنر‌های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود
  • بازدید رمضانی و مدیران نمایشگاه کتاب از مصلی امام خمینی (ره)
  • بازید رمضانی و مدیران نمایشگاه کتاب از مصلی امام خمینی (ره)
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • افزایش پارکینگ‌های مصلی برای نمایشگاه کتاب
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • جزییات حضور انتشارات جمکران در نمایشگاه قرآن
  • بیش از ۱۰۰ مرکز قرآنی وابسته به انجمن قرآن‌پژوهی حوزه در قم فعال است