Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@20:14:47 GMT

آراد آهن تامین کننده میلگرد ذوب آهن اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۰۲۰۷

آراد آهن تامین کننده میلگرد ذوب آهن اصفهان

کارخانه‌های متعددی در ایران انواع میلگرد را در سایزهای مختلف تولید می‌کنند که یکی از برترین و معروف‌ترین آن‌ها کارخانه ذوب آهن اصفهان می‌باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آرادآهن، میلگرد ذوب آهن اصفهان از مرغوبیت و کیفیت بالایی نسبت به سایر رقبا برخوردار است، بنابراین قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان در بازار آهن آلات ایران نسبت به دیگر تولیدکنندگان میلگرد بالاتر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلگرد ذوب آهن اصفهان و خصوصیات آن

به این دلیل که میلگردها در سازه‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند و همچنین به دلیل قیمت بالای آن، توصیه می‌شود قبل از خرید، اطلاعات لازم را در خصوص این محصول کسب و سپس اقدام به  خرید میلگرد ذوب آهن اصفهان نمایید.

انواع میلگرد ذوب آهن اصفهان

استانداردهای میلگرد ذوب آهن اصفهان منطبق با استانداظرد ملی ایران، استاندارد Gost روسیه و استاندارد DIN آلمان  می‌باشد. این محصول در سایزهای ۱۲ تا ۳۶ تولید و به بازار آهن عرضه می‌شود. بر اساس استاندارد ملی ایران، میلگرد ذوب آهن اصفهان  به میلگرد ساده (س ۲۴ تا ۳۷) ، میلگرد آجدار (آج ۳۰ تا ۵۰) ، میلگرد آجدار (آج ۴۰ تا ۶۰)، میلگرد آجدار (آج ۴۷ تا ۷۰)  دسته‌بندی می‌شود.

میلگرد آجدار ذوب آهن اصفهان، بر اساس شکل ظاهری و نوع آج، به سه نوع زیر تقسیم‌بندی می‌شود:

میلگرد آجدار A۲ : این نوع میلگرد در دسته میلگردهای نیمه سخت قرار می‌گیرد که دارای دو رشته آج مارپیچی یکنواخت و هم جهت در راستای طول میلگرد می‌باشد. میلگرد آجدار A۲ قابلیت خم پذیری دارد و در ساخت خاموت از آن استفاده می‌شود.

میلگرد آجدار A۳ : این نوع میلگرد نیز جزو میلگردهای نیمه سخت محسوب می‌شود که دارای آج‌های جناقی یکنواخت به صورت هفت هشتی در دو طرف  میلگرد می‌باشد. میلگرد نوع A۳  نسبت به میلگرد نوع A۲ مقاومت بالاتری دارد.

میلگرد آجدار A۴: این نوع میلگرد دارای آجی به صورت مرکب بوده و در دسته میلگردهای سخت قرار می‌گیرد. استفاده از میلگرد آجدار A۴ سبب سبک‌تر و مستحکم‌تر شدن سازه می‌شود از این رو قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان با گرید A۴ نسبت به سایر میلگردهای این کارخانه بیشتر می‌باشد.

هفت نشانه برای تشخیص اصالت میلگرد اصفهان

در هنگام خرید میلگرد ذوب آهن اصفهان، به دلیل وجود میلگردهای تقلبی و بی‌کیفیت در بازار آهن کشور، لازم است برای اطمینان از اصل بودن میلگردی که تحت عنوان میلگرد ذوب آهن اصفهان خریداری نموده‌اید، به موارد زیر دقت و توجه داشته باشید.

۱. برروی هر شاخه از میلگرد تولید شده توسط کارخانه ذوب آهن اصفهان علامت اختصاری ESCO   حک شده است.

۲. در اطراف شاخه‌های میلگرد ذوبی از ۵  عدد تسمه و سه حلقه خاموت برای بسته بندی این محصول، جهت سهولت در حمل و نقل استفاده می‌شود.

۳. وزن هر بندیل از میلگردهای ذوب آهن اصفهان بین ۵ تا ۵.۵  تن می‌باشد.

۴. بر روی بسته بندی میلگرد ذوب آهن اصفهان، دو عدد پلاک نصب شده که یکی از پلاک‌ها به یکی از تسمه‌ها و پلاک دیگر به انتهای یکی از شاخه‌های میلگرد متصل می‌باشد.

۵. رنگ هر دو طرف پلاک‌ها سفید یا یک طرف پلاک سفید و طرف دیگر زرد می باشد.

۶. مساحت پلاک‌های روی بسته بندی میلگرد ذوبی، ۱۰*۷٫۵ یا ۱۱٫۵*۷٫۵ سانتی‌متر مربع می‌باشد.

۷.  در یک طرف پلاک الصاقی، اطلاعاتی شامل کارگاه نورد؛ مارک؛ سایز و نوع میلگرد؛ شماره ذوب؛ شماره، طول و وزن بسته؛ تاریخ تولید؛ آرم استاندارد ایران و آرم ذوب آهن اصفهان و در طرف دیگر پلاک، اطلاعاتی شامل آرم ذوب آهن اصفهان؛ علامت استاندارد ایران؛ آدرس سایت ذوب آهن و عبارت MADE IN IRAN درج شده است.

۸. در هنگام تحویل سفارش‌های بالاتر از ۲۵ تن، تولیدکننده باید گواهینامه فنی که شامل اطلاعاتی از قبیل نام و نشانی کارخانه سازنده، شماره و تاریخ صدور گواهینامه و علامت مشخصه می‌باشد را به مشتری ارائه دهد.

قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان

برای تمام افرادی که در حوزه آهن آلات فعالیت می‌کنند، میلگرد ذوب آهن اصفهان نامی شناخته شده می‌باشد؛ با وجود بالاتر بودن قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان نسبت به میلگرد سایر رقبا و به دلیل وزن استاندارد و کیفیت بسیار بالای این محصول، همچنان میلگرد این کارخانه، بیشترین تقاضا را در بین مصرف کنندگان دارد.

قیمت روز میلگرد ذوب آهن اصفهان به عوامل مختلفی از جمله نوسانات بازار ارز و طلا، قیمت بازار فولاد جهانی، قیمت مواد اولیه، قیمت نفت، میزان عرضه و تقاضا، تحولات سیاسی و اقتصادی و ... بستگی دارد. قیمت این کالا همچنین با توجه به  نوع،  سایز و مقدار تناژ میلگرد خریداری شده متفاوت می‌باشد.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت روز میلگرد ذوب آهن اصفهان در آراد آهن در سایزهای مختلف، با کارشناسان آراد آهن تماس گرفته و لیست قیمت روز میلگرد ذوب آهن اصفهان را از آن‌ها استعلام نمایید.

خرید میلگرد ذوب آهن اصفهان

مجموعه بازرگانی آرادآهن به عنوان نمایندگی فروش میلگرد ذوب آهن اصفهان، انواع میلگرد را در سایزهای مختلف به صورت مستقیم و بدون واسطه، از کارخانه ذوب آهن اصفهان تهیه می‌نماید. این مجموعه با تضمین کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده خود، بستری را فراهم آورده تا متقاضیان و خریداران بتوانند کالای مورد نیاز خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان در بازار آهن آلات ایران خریداری نمایند.

در وب سایت آرادآهن، علاوه بر مشاهده قیمت، می‌توانید در بخش مقالات، اطلاعات زیادی در خصوص این محصول مانند مشخصات فنی میلگرد ذوب آهن اصفهان، نحوه محاسبه‌ی وزن، کاربرد، برترین تولیدکنندگان میلگرد کشور، راهنمای خرید در اختیار شما قرار داده شده است. همچنین  می‌توانید با تماس با شماره ۳۴۰۵۵-۰۳۱ از مشاوره تخصصی رایگان کارشناسان باتجربه آرادآهن بهره‌مند شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت آراد آهن میلگرد آجدار نوع میلگرد بازار آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت تولید شیرخشک در کشور

به گزارش «تابناک»، دکتر سجاد اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ میزان تولید و فروش شیرخشک رگولار از رشد حدود ۱۵ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ برخوردار بوده، گفت: به طوری که در سال گذشته با وجود برخی مشکلات در تامین ارز شیرخشک در ماه‌های ابتدایی سال، اما با گشایش‌های ارزی و رفع مشکلات تولید، در مجموع ۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار قوطی شیرخشک رگولار تامین و توزیع شد.

وی ادامه داد: این درحالیست که در سال ۱۴۰۱ میزان تولید و فروش شیرخشک رگولار ۶۰ میلیون و ۶۰۰هزار قوطی و در سال ۱۴۰۰ نیز ۵۵ میلیون و ۶۰۰هزار عدد بوده است.

سخنگوی سازمان غذا و دارو در پاسخ به سوال ایسنا درباره کمبود مقطعی شیرخشک‌های رگولار از مرداد تا مهرماه سال گذشته به دلیل اختلال در روند تامین ارز، توضیح داد: اما نهایتا با رفع مشکلات، توانستیم در آبان، آذر، دی و بهمن ماه کمبودها را جبران کنیم و در مجموع با حمایت از تولیدکنندگان داخلی، هم تامین شیرخشک و هم توزیع آن افزایش یافت؛ به گونه‌ای که آمار توزیع به ماهی ۱۲ میلیون قوطی نیز رسید؛ در حالی که روند در سال قبل از آن طوری بود که ماهیانه بین ۵ میلیون تا ۵میلیون و ۵۰۰ هزار قوطی شیرخشک توزیع می‌شد.

وی ادامه داد: اکنون وضعیت تولید و توزیع به حد تعادل رسیده، مشکلی در تامین شیرخشک‌های رگولار در برندهای مختلف نداریم و انواع شیرخشک در کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین داروخانه‌های کشور به میزان کافی موجود است و گزارشی هم از کمبود در استان‌های مختلف بابت شیرخشک‌های رگولار نداشته‌ایم.

اسماعیلی همچنین به اصلاح سیاست‌های ارزی شیرخشک در جهت حمایت از تولید کنندگان نیز اشاره کرد و به ایسنا گفت: به این ترتیب قیمت شیرخشک به قیمت واقعی آن نزدیک‌تر شد و این درحالیست که مصرف کننده با همان قیمت قبلی شیرخشک را دریافت می‌کند و تغییر قیمتی برای مصرف کننده نداشته‌ایم.

سخنگوی سازمان غذا و دارو تاکید کرد: مردم می‌توانند با ارایه کد ملی کودک به داروخانه و با ثبت کد ملی و استعلام شناسه رهگیری، شیرخشک را با قیمت قبلی و تا سقف ۱۰ قوطی در ماه به صورت یارانه‌ای دریافت کنند.

اسماعیلی در زمینه شیرخشک‌های رژیمی هم به ایسنا گفت: در زمینه شیرخشک‌های رژیمی هم با اصلاح سیاست‌های ارزی مجددا از تولید کننده این حوزه حمایت شد و مردم با مراجعه به داروخانه و ارایه نسخه پزشک و کد ملی فرزندشان می‌توانند شیرخشک را با قیمت قبلی دریافت کنند. در این حوزه نیز آمار تامین و توزیع کاملا پایدار است.

سخنگوی سازمان غذا و دارو تاکید کرد: پنج تولید کننده شیرخشک در کشور فعال هستند که بر حسب نیاز کشور و پیش‌بینی‌هایی که صورت می‌گیرد، برنامه تامین و تولید شیرخشک را با تولیدکنندگان هماهنگ می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • تامین ۳۱ درصد منابع درآمدی منطقه ۱۵ اصفهان با صدور پروانه‌های ساختمانی
  • مشکل تامین لاستیک حل می‌شود؟!
  • چالش تامین کودهای کشاورزی در خراسان شمالی
  • چرا سکه در مرکز مبادله به نرخ حاشیه بازار حراج می‌شود؟
  • اظهارات تحقیر‌آمیز مشاور موساد درباره سرسپردگی دولت باکو به اسرائیل
  • اظهارات تحقیرآمیز مشاور موساد درباره سرسپردگی دولت باکو به اسرائیل
  • آخرین وضعیت تولید شیرخشک در کشور