Web Analytics Made Easy - Statcounter



پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با این روندی که برای اداره استقلال در پیش گرفته‌ شده است به نظر می‌رسد می‌خواهند ضعیفترین تیم را به مصاف قوی‌ترین الهلال بفرستند.

به گزارش مهر، پس از پیروزی استقلال در دربی حذفی مقابل پرسپولیس، مشکلات انباشته این تیم سر باز زد و در روزی که حضور اصحاب رسانه و حتی هواداران سر تمرین آزاد اعلام شد، آبی پوشان مقابل دوربین‌ها دست به اعتصاب زده و سپس هر یک از اعضای تیم به نوبه خود مصاحبه‌های تندی علیه مدیریت باشگاه انجام دادند که مهم‌ترین مصاحبه توسط فرهاد مجیدی سرمربی تیم صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص شرایط و مشکلات آبی پوشان، پیمان صاحب جمعی مدافع سابق استقلال به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه افرادی که برای این باشگاه تصمیم می‌گیرند بدترین شکل ممکن را برای اداره پر افتخار ترین باشگاه ایرانی در آسیا انتخاب کرده‌اند و اتفاقی افتاده که نمی‌شود و نمی‌توان به مجیدی و بازیکنانش حق نداد.

پیشکسوت استقلال در خصوص اختلاف مجیدی و کارگزار این باشگاه بیان داشت: طبیعی است که باید حق را به سرمربی داد. مگر می‌شود اسپانسر شوی و در امور فنی دخالت کنی؟ هیچ اسپانسری نباید سر استقلال منت بگذارد چون ده‌ها برابر آنچه در این باشگاه هزینه می‌کند، بهره برداری تبلیغاتی دارد. در واقع مبالغی که از سوی اسپانسرها وارد این باشگاه می‌شود اصلاً هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است و از همین رو هیچ اسپانسری نمی‌تواند و نباید بر سر باشگاه منت بگذارد.

صاحب جمعی تاکید کرد: در این باشگاه یک جای کار می‌لنگد که همه تیم یک صدا به شرایط اعتراض دارند. پول خیلی مهم است اما همانطور که بازیکنان گفتند از پول مهم‌تر، احترام است. بنا بر ادعای سرمربی و چند بازیکن، همین احترام هم در باشگاه نیست. واقعاً چرا نباید باشگاه بابت پیروزی در دربی به تیم خودش تبریک بگوید؟ حتی اگر با بازیکنان و مجیدی هم مشکل دارند آیا نباید به هواداران تبریک بگویند؟

وی افزود: صحبت‌های مجیدی از مشکلات درونی آبی پوشان پرده برداشت و تیم با این مشکلات نمی‌تواند برای دیدار با الهلال به آمادگی مطلوب برسد. واقعاً الان سرمربی با این شرایط چه برنامه‌ریزی می‌تواند برای آن بازی داشته باشد؟ این اتفاقات می‌افتد که شائبه ضعیف سازی استقلال پیش می‌آید و قوت می‌گیرد. با این روش جنازه استقلال به مصاف الهلال عربستان می‌رود.

مدافع سابق آبی پوشان گفت: این تیم ۳ شنبه با نفت مسجد سلیمان بازی مهمی دارد و چطور باید با این شرایط روحی و بدون تمرین به این دیدار مهم بروند؟ حتی اگر به لحاظ جدولی این بازی برای استقلال اهمیت نداشته باشد، که اصلاً این‌طور نیست، نتیجه بازی برای تیم‌های پایین جدول بسیار مهم است.

صاحب جمعی گفت: عجیب‌ترین بخش ماجرا اینجاست که هرچقدر این اعتراضات از سوی هواداران، پیشکسوتان، بازیکنان و مربیان شدت می‌گیرد، بیشتر شنیده نمی‌شود و همچنان یک بی اهمیتی خاصی نسبت به اتفاقات استقلال به چشم می‌خورد که جای تعجب و سئوال دارد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت

به گزارش قدس آنلاین، یک مدیر برنامه معروف با طرح شکواییه‌ای در کمیته تعیین وضعیت، خواهان دریافت ۱۷ میلیارد ریال بابت حق کارگزاری محمد حسین زواره و ۲۵ میلیارد ریال حق ترانسفر آرش رضاوند شد اما بخش حقوقی باشگاه استقلال که زیر نظر محمدرضا بختیاری، معاونت حقوقی و بین‌الملل اداره می‌شود، با ارائه دفاعیه و لایحه‌ای مستند، استقلال را از پرداخت خسارت به این ایجنت تبرئه کرد.

ادعای ۴۲ میلیارد ریالی این مدیر برنامه به دوران یکی از مدیرعاملان پیشین استقلال برمی‌گشت و این ایجنت ادعا کرده بود باشگاه استقلال باید حق کارگزاری او را بپردازد اما کمیته تعیین وضعیت حکم به تبرئه باشگاه استقلال داد.

بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالات در فوتبال ایران، ایجنت‌ها باید حق کارگزاری خود را از بازیکنان دریافت کنند نه باشگاه.

دیگر خبرها

  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین