Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@16:31:07 GMT

آمار کرونا کاشان ۲۹ تیر؛ ۲ فوتی و ۶۳ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۰۸۰۸

آمار کرونا کاشان ۲۹ تیر؛ ۲ فوتی و ۶۳ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۶۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۴۷ نفر اهل کاشان هستند و دو مورد فوت در این بازه زمانی در مراکز درمانی منطقه کاشان رخ داده است.

سیدعلیرضا مروجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تاکنون ۱۹۹ هزار و ۶۹۹ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: ۱۲ هزار و ۴۵۵ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان ۶۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا بستری شده‌اند که ۵۵ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند که از این تعداد هفت نفر اهل توابع منطقه کاشان، یک نفر اهل تهران و ۴۷ اهل کاشان هستند، حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی ۸۰ سال و حداقل سن شش سال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل هشت بیمار جدید بستری شده است.

وی ادامه داد: در مجموع فعلاً ۳۲۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد ۲۸۱ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۴۱ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.

مروجی تصریح کرد: ۳۸ نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌های شهرستان کاشان تحت درمان هستند.

وی افزود: دو مورد فوتی در بیمارستان‌های منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: با اضافه شدن ۲۴۶ مورد جدید تست کرونا تاکنون جواب آزمایش ۲۷ هزار و ۱۰۷ نفر از نظر تست کرونا مثبت شده است.

کد خبر 508544

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کاشان دانشگاه علوم پزشکی کاشان کرونا در کاشان وضعیت کرونا در کاشان ابتلا به کرونا در کاشان وضعیت قرمز کرونا در کاشان کرونای هندی در کاشان کرونای انگلیسی در کاشان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان کرونا در اصفهان اخبار کرونا در اصفهان شیوع کرونا در اصفهان آمار کرونا در اصفهان آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان وضعیت کرونا در اصفهان وضعیت قرمز کرونا در اصفهان ابتلا به کرونا در اصفهان آمار ابتلا به کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا آمار روزانه مبتلایان به کرونا آمار فوتي آمار مبتلایان به بیماری کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران آمار ابتلا به کووید ۱۹ آمار مبتلایان کرونا آخرین آمار مبتلایان به کرونا آمار قربانیان کرونا ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا ابتلا به کرونا کرونا در ایران شیوع کرونا آخرین اخبار کرونا کووید ۱۹ شیوع بیماری کووید۱۹ پاندمی کووید 19 مبتلا به کووید ۱۹ مبتلایان به کووید ۱۹ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیمارستان شهید بهشتی ۲۴ ساعت گذشته مبتلا به کرونا آران و بیدگل منطقه کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در یکهزار و چهارصد و هشتاد مین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی؛ ثریا احسان نیا ۳۸ ساله که از بیمارستان واسعی سبزوار به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه‌های زنده یاد ثریا احسان نیا در بیمارستان منتصریه به خانم ۴۳ ساله ساکن نیشابور و آقای ۳۸ ساله از مشهد که سال‌ها از نارسایی کلیه رنج میبردند و با دیالیز تحت درمان بودند به صورت رایگان اهدا و پیوند شد.

وی گفت: کبد مرحومه ثریا احسان نیا در بیمارستان منتصریه به آقای ۳۶ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد؛ پیوند شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: همچنین قلب زنده یاد ثریا احسان نیا در بیمارستان امام رضا (ع) به آقای ۵۰ ساله ساکن سیرجان که از نارسایی قلبی رنج می‌برد با موفقیت در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد پیوند شد.

دکتر خالقی افزود: قرنیه‌های مرحومه ثریا احسان نیا برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست ایشان برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)