Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@06:25:47 GMT

رئیسی: قهرمانی باید تنها دغدغه ورزشکاران باشد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۰۸۶۳

رئیسی: قهرمانی باید تنها دغدغه ورزشکاران باشد

رئیس‌جمهور منتخب با بیان اینکه ورزشکاران المپیکی هم "مدال‌آور" باشند، هم "سفیر فرهنگی" ایران، گفت: "قهرمانی" باید تنها دغدغه ورزشکاران باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر رئیس جمهور منتخب، سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز سه‌شنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، گزارشی از اقدامات این کمیته و نیز آخرین وضعیت آمادگی و اعزام تیم های ورزشی کشورمان به رقابت های المپیک ۲۰۲۱ توکیو ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نیز در این دیدار گفت: علاقه‌مند بودم قبل از اعزام ورزشکاران برومند کشورمان به ژاپن با آنها از نزدیک ملاقات می‌کردم ولی به دلیل محدودیت‌های کرونایی و لزوم آمادگی این عزیزان، این دیدار را به روزهای پس از بازگشت‌شان از المپیک موکول می‌کنیم.

رئیس جمهور منتخب با اشاره به اینکه رقابت‌های این دوره المپیک به دلیل شیوع کرونا به تاخیر افتاده و وضعیت خاصی دارد، افزود: در این دوره ورزشکاران و مربیان مجبور شدند یکسال برای حفظ آمادگی‌های‌شان تلاش کنند و این مساله سختی زیادی به آنها و خانواده‌هایشان تحمیل کرد که از این بابت به همه آنان و خانواده ایشان خدا قوت می‌گویم.

 رئیسی حمایت از ورزش قهرمانی و مدال‌آوران کشور را از اولویت‌های قطعی دولت سیزدهم دانست و اظهار داشت: اطمینان دارم جوانان غیرتمند کشورمان با افتخارآفرینی در المپیک دل مردم را شاد می‌کنند و در عوض سازمان اداری ورزش نیز باید به وظایف حمایتی خود به هنگام عمل کند تا ورزشکاران یک دغدغه بیشتر نداشته باشند و آن هم دغدغه قهرمانی باشد.

رئیس جمهور منتخب از رئیس کمیته ملی المپیک خواست سلام و آرزوی موفقیت وی را به ورزشکاران المپیکی کشورمان برساند و ادامه داد: دولت باید به قوانین مصوب حمایتی از ورزشکاران و نیز وعده‌های خود در قبال قهرمانان ورزشی به موقع و مطابق وعده انجام شده عمل کند و اجازه ندهد حلاوت اجرای وعده‌ها با تاخیر از بین برود.

وی در بخش دیگری از سخنانش المپیک و رقابت‌های ورزشی را بهانه‌ای برای تعامل میان فرهنگ‌ها و ملت‌ها برشمرد و تصریح کرد. ورزشکاران ایرانی سفرای فرهنگی ملت ریشه‌دار و متمدن ایران اسلامی هستند. امیدوارم به برکت دعای خیر مردم هم در نمایش فرهنگ غنی ایرانی اسلامی بدرخشند و هم با مدال آوری دل مردم را شاد کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيدابراهيم رئيسي سیدرضا صالحی امیری المپيك رئیس جمهور منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور وارد سمنان شد

هواپیمای حامل رئیس‌جمهور، اعضای کابینه سیزدهم و هیئت همراه، لحظاتی قبل در فرودگاه شهدای سمنان به زمین نشست.

به گزارش مهر، دومین سفر استانی هیأت دولت سیزدهم لحظاتی قبل با حضور حجت الاسلام رئیسی در فرودگاه سمنان و در حالی آغاز شد که اعضای کابینه، وزرا و هیأت همراه نیز در این سفر حضور دارند.

در بدو ورود رئیس جمهور به استان سمنان، حجت الاسلام مطیعی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان و سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان به استقبال حجت الاسلام رئیسی و هیأت همراه رفتند.

قرار است حجت الاسلام رئیسی چند کلامی را در بدو ورود به فرودگاه سمنان برای مردم این استان بیان کرده و سپس برای افتتاح طرح‌های توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان فرودگاه مرکز استان را ترک کند وی همچنین در جمع مردم سمنان در مسجد امام خمینی (ره) سخنرانی خواهد کرد.

جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد و بازگشت آن‌ها به تولید، جشن تحویل زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن ویژه قانون جوانی و حمایت از خانواده، بازدید از چند طرح اقتصادی و شورای اداری، دیدار مردمی و… در زمره برنامه‌های رئیس جمهور در استان سمنان است.

وزرای معین سفر دوم استانی رئیس جمهور نیز عازم شهرستان‌های مختلف استان سمنان خواهند شد تا شورای اداری مشترکی در تمام هشت شهرستان استان برگزار شود.

بعد از ظهر قرار است رئیس جمهور فرودگاه سمنان را ترک و در فرودگاه شاهرود ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان را داشته باشد. وی قرار است بعد از ظهر امروز در استادیوم تختی شاهرود سخنرانی کند.

این دومین سفر استانی رئیسی در مقام رئیس جمهور ایران اسلامی به استان سمنان است. سفر اول وی آبان ماه ۱۴۰۰ رقم خورد.

 

دیگر خبرها

  • پایان سفر رئیس جمهور به استان سمنان
  • رئیس جمهور وارد دامغان شد
  • رئیس‌جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • رئیس جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • کنایه رشید پور به رئیسی: کاش رئیس جمهور بودی
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • رئیس‌جمهور: عزم دولت برای تامین آب سمنان جدی است
  • رئیس‌جمهور وارد سمنان شد
  • کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است/ «آب» مهمترین دغدغه
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران