Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کادرفنی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۲۰ سال کشور، ۳۰ فوتبالیست برتر این رده سنی از سراسر کشور به مرحله جدید اردوی تیم ملی دعوت شدند که ۲ بازیکن از گیلان هستند.

قربانعلی الماس خاله افزود: با توجه به اعلام فدراسیون فوتبال ، زهرا معصومی نژاد و مونا ثریابین ۲ فوتبالیست ارزنده گیلان به همراه سایر دعوت شدگان باید از امروز( سه شنبه) در مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۲۰ سال کشور  در تهران  حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این ۲ فوتبالیست گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید تمرینات آماده سازی خود را زیرنظر مریم آزمون سرمربی گیلانی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۲۰ سال تا روز سوم مرداد ماه سال جاری در مرکز ملی فوتبال در تهران ادامه دهند.

الماس خاله اضافه کرد: البته پیش از شروع اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۲۰ سال کشور، از تمامی دعوت شدگان به این اردو، تست کرونا گرفته و سپس اردوی تیم ملی زیرنظر سرمربی گیلانی این تیم آغاز خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که زهرا معصومی نژاد و مونا ثریابین ۲ بازیکن گیلانی با قدرت و آمادگی کامل در اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال کشور حضور یافته و در نهایت نیز به عضویت این تیم درآیند تا به همراه تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۲۰ سال کشور در رقابت های مختلف شرکت کنند.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان بیان کرد: خوشبختانه طی چند سال اخیر بانوان فوتبالیست گیلانی همپای بخش مردان در اردوهای تیم ملی حضور چشمگیری داشته و هم اینک شاهد حضور بانوان این استان به عنوان بازیکن و سرمربی در تیم های ملی مختلف بانوان کشور هستیم که در این راستا، مریم ایراندوست و مریم آزمون از گیلان به ترتیب به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال و سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۲۰ سال کشور فعالیت و حضور دارند.

  

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان بانوان اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: بازیکنان اردوی تیم ملی برای حضور در نخستین دوره مسابقات قهرمانی پسران زیر ۱۷ سال جهان از ۳ تا ۱۰ شهریور راهی بلغارستان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی