Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه بوشهر شخصیت شهید رئیسعلی دلواری سردار مبارزه با استعمار را بین‌المللی دانست و گفت: در این راستا پیشنهاد ایجاد بنیاد بین‌‌المللی رئیسعلی دلواری به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه و مطرح شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر به‌صورت فضای مجازی از طریق ویدئوکنفرانس با گرامیداشت روز عرفه ویژگی‌های این روز عرشی خداوند متعال را برشمرد و اظهار داشت: عرفه روز بازگشت به زندگی الهی، روز دعا و نیایش ‌بوده که استفاده از این فرصت برای مسلمانان یک ضرورت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با تبریک اعیاد قربان و غدیر و گرامیداشت دهه ولایت و امامت از حضور حماسی مردم در انتخابات 28 خرداد و خدمات مجریان این حوزه قدردانی کرد و گفت: تلاش همه دست‌اندرکاران در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای ‌شهر و روستا مورد ستایش و سپاس است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، نقش مهم سپاه پاسداران در عرصه مدیریت فرهنگ در حوزه تعلیم و تربیت را مهم دانست و بیان کرد: سپاه پاسداران در همه عرصه‌ها نقش مهم و ویژه خود را ارائه و در عرصه فرهنگی طرح‌ها و برنامه‌های قابل توجهی اجرا می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره به تعیین شهدای شاخص استانی و ملی از شهرستان دیر از خدمات سپاه ‌استان بوشهر در این عرصه قدردانی کرد و افزود: خدمات بنیاد غدیر استان بوشهر در فضای حقیقی و مجازی در شرایط سخت کرونایی قابل قدردانی است.

امام جمعه بوشهر، با بیان اینکه استان بوشهر در تمام عرصه‌ها جلوه‌های بی‌نظیری از خود نشان داده است افزود: شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در تدوین سند بالا دستی و تنظیم سند اقتصاد دانش‌بنیان از جایگاه ممتاز در شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور برخوردار است که نشان از پیشگام بودن این استان در این حوزه است.

وی شخصیت شهید رئیسعلی دلواری سردار مبارزه با استعمار را بین‌المللی دانست و تصریح کرد: این شخصیت از افتخارات استان بوشهر است که در این راستا پیشنهاد ایجاد بنیاد بین‌‌المللی رئیسعلی دلواری به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه و مطرح شده است.

صفایی بوشهری، تصویب بنیاد بین‌المللی رئیسعلی دلواری را سبب برنامه‌ریزی در ساختار بودجه کشور و نهادهای فرهنگی دانست و گفت: با توجه به اینکه زنان لرده دشتستان در مقابله با متجاوزان انگلیسی در بیش از یک قرن پیش حماسه آفریدند به شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور پیشنهاد شده که بین 8 تا 15 آبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان روز مبارزات ضداستعماری زنان ثبت شود.

گزارش| رئیسعلی دلواری؛ سرداری که در سواحل خلیج فارس متجاوزان انگلیسی را به زانو درآوردامام جمعه بوشهر: رئیسعلی‌ها مقابل تجاوز دشمنان در ‌خلیج فارس خواهند ایستادارتفاعات دشتستان یادآور حماسه‌ زنان لرده علیه متجاوزان انگلیسی است

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، به پایتخت قرآن استان پرداخت و تصریح کرد: با توجه به اینکه استان بوشهر به‌عنوان پایتخت قرآن تعیین شده باید از این فرصت و ظرفیت با همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف برای ترویج فرهنگ قرآنی استفاده تا این استان در کشور الگو شود.

انتهای پیام/190/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر شورای عالی انقلاب فرهنگی رئیسعلی دلواری استان بوشهر جمعه بوشهر بنیاد بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند صبح چهارشنبه در نشست با مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) سال آینده نیز پنج هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی شامل چهار هزار و ۱۰۰ واحد مسکن روستایی و هزار و ۵۰۰ واحد مسکن شهری افتتاح و به بهره‌برداری خواهیم رساند.

وی با اشاره به تعهد دولت مبنی بر تأمین یک میلیون مسکن در کشور، بیان کرد: علی‌رغم اینکه عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار داده شده بود، اما اکنون عملیات اجرایی ۱۲ هزار واحد مسکونی در استان آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر با اشاره به آماده‌سازی قطعات ۳۷ و ۱۰۸ هکتاری توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان جهت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همواره همراه و همیار دولت‌ها بوده و با اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی و مسکونی کارنامه درخشانی در این زمینه دارد.

مسؤول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، نظامات مهندسی و مهندسین بسیجی با سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با هدف محرومیت زدایی در نقاط محروم این استان به طور جهادی همکاری لازم را به عمل می‌آورند.

امید گوهری گفت: اعزام گروه‌های جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار استان و افتتاح عملیاتی پروژه‌های عمرانی در نقاط محروم از جمله اقدامات مهم سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق (ع) استان است.

کد خبر 6080535

دیگر خبرها

  • امام جمعه شیراز: اسرائیل دست از پا خطا کند، آن‌ها را سر جای خواهیم نشاند
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • مستمری والدین شهدا به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود