Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با روز عرفه ۲۰۰ دستگاه و برای نماز عید سعید قربان نیز ۱۷۰ دستگاه اتوبوس فوق‌العاده به زائران و مجاوران در مسیرهای عبوری و منتهی به حرم مطهر ارائه خدمت می‌کنند. همچنین سرویس دهی خطوط قطار شهری در روز چهارشنبه، ۳۰ تیرماه مصادف با روز عید قربان یک ساعت افزایش خواهد یافت.

به گزارش قدس آنلاین،  سعید حسینقلی‌زاده مقدم، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد دراین خصوص، گفت: امروز (روز عرفه) ۶ پایانه موقت در مبادی خروجی حرم مطهر رضوی ایجاد و به منظور اجرای این طرح ۲۰۰ دستگاه اتوبوس فوق‌العاده به همراه اتوبوس‌های خطوط عبوری از حرم مطهر در ۶ پایانه برای ‌انتقال پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پایانه‌ها شامل پایانه شماره یک در خیابان شیرازی؛ پایانه شماره دو واقع در خیابان امام رضا(ع)، میدان بیت‌المقدس مسیر BRT؛ پایانه شماره ۳ خیابان شهید اندرزگو؛  پایانه شماره ۴ روگذر طبرسی؛  پایانه شماره ۵ نیز در خیابان شهید نواب صفوی و پایانه شماره ۶ پایانه شهید گمنام است که برای سرویس‌دهی به شهروندان و زائران در روز عرفه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: همچنین در روز عید قربان صبح چهارشنبه ۳۰ تیرماه نیز همزمان با خاتمه نماز عید، تعداد ۱۷۰دستگاه اتوبوس از همین ۶ پایانه در محدوده خروجی ‌حرم مطهر سرویس‌دهی به نمازگزاران را انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: به منظور انتقال نمازگزاران به حرم مطهر سرویس‌دهی از ساعت ۵ صبح روز چهارشنبه در ۱۰ مسیر به سمت خطوط BRT و نهایتاً حرم مطهر انجام می‌شود.

 وحید مبین‌مقدم،  مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد با بیان اینکه سرویس‌دهی خطوط قطار شهری در روز چهارشنبه ۳۰ تیرماه مصادف با روز عید قربان یک ساعت افزایش خواهد یافت، بیان کرد: برهمین اساس سرویس‌دهی خط یک و دو قطار شهری مشهد روز چهارشنبه ۳۰ تیرماه از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد،  وی اضافه کرد: همچنین سرفاصله زمانی رسیدن قطارها به ایستگاه در خط یک قطار شهری مشهد در روز سه شنبه ۲۹ تیرماه همزمان با برگزاری دعای عرفه از۶ دقیقه به پنج دقیقه کاهش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد با اشاره به تشدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان قطار شهری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: استفاده مسافران از ماسک هنگام ورود به ایستگاه و سوارشدن به قطارالزامی است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد روز عرفه قطار شهری مشهد روز چهارشنبه پایانه شماره سرویس دهی ۳۰ تیرماه عید قربان حرم مطهر روز عرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، شهردار مشهد در نشست ادواری شهرداران کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌های کشور گفت: مشهد در حوزه‌های مختلف از جمله هوشمندسازی، پیشرو و در حوزه خدمات شهری و پسماند نیز اقدامات بسیار خوب و بزرگی در آن انجام شده است.   محمدرضا قلندرشریف با اشاره به تاثیر مثبت مدیریت شهری در حوزه خدمات مختلف، افزود: به خدماتی که توسط شهرداری کلان‌شهر‌ها بدون کمک دولت صورت می‌گیرد باید توجه بیشتری شود و در این راستا، تبادل تجارب بین کلان‌شهر‌ها نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.   وی ادامه داد: سه دهه پیگیر اجرایی شدن قانون درآمد‌های پایدار بودیم، اما آن چیزی که تصویب شد، مورد قبول شهرداری نبود.   قلندر شریف ادامه داد: در حوزه حمل و نقل عمومی، دولت توجه خوبی به یارانه‌های بلیت ندارد که باید به این امر نیز توجه شود؛ همچنین دولت در حوزه بازآفرینی شهر قوانینی را تصویب می‌کند، اما توجهی به آن ندارد که نتیجه آن افزایش حاشیه نشینی و بالارفتن هزینه‌های شهرداری‌ها است.   وی افزود: یکی از این مشکلات، بدهی دولت به شهرداری‌ها است و فقط شهرداری مشهد ٣١ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • علم الهدی : اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است
  • ارتقای کیفیت زندگی شهری به کمک رشد هوشمند
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی
  • هفت اختراعی که زندگی شهری را تغییر داد
  • اعتبار ۹۴ میلیارد ریالی برای بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد
  • کاهش مشکلات خدمات حوزه حمل‌ونقل با استفاده از هوش مصنوعی