Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پیمان نامدار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در نشست مشترک ریاست دانشگاه علوم پزشکی قزوین و مسؤول سامانه مراقبت در منزل دانشگاه که ظهر امروز در محل دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر در استان قزوین در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که این عدد در روزهای اخیر بی‌سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سن فوتی‌ها در استان کاهش پیدا کرده و روز گذشته شاهد فوت افراد ۲۰ و ۴۰ ساله در استان بدون بیماری زمینه‌ای بودیم.

این مسؤول تأکید کرد: یکه‌تازی کرونا در استان به اندازه‌ای است که آمار تعداد موارد بستری جدید از مرز ۸۰ الی ۱۰۰ نفر در روز عبور کرده است.

نامدار تصریح کرد: حداکثر ظرفیت بیمارستان‌ها در پلن c در رابطه با تخت‌های بستری ۶۰۰ الی ۶۵۰ تخت است که این عدد اکنون در بیمارستان‌های استان به ۴۵۰ رسیده و حداکثر تا پایان هفته به پلن c خواهیم رسید و نیاز است برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات جدیدی در رابطه با تجمعات و اصناف اتخاذ شود.

وی ادامه داد: لازم است دستگاه‌های اکسیژن‌ساز برای بیمارستان ارتش تأمین شود تا این عزیزان بتوانند در بستری‌های جدید به ما کمک کنند.

نامدار تأکید کرد: موج پنجم کرونا بسیار سهمگین‌تر از موج‌های پیشین است و ویروس دلتا به کوچک و بزرگ رحم نخواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: روند واکسیناسیون در استان در بالاترین میزان قرار گرفته و روز گذشته ۷ هزار و ۴۶۷ واکسن در یک روز به واجدین شرایط تزریق شده است که این عدد باید به ۱۵ هزار برسد.

وی عنوان کرد: هم‌چنین روز گذشته ۱۸ هزار دوز واکسن جدید نیز به استان رسیده و وعده داده شده تا پایان هفته مجدد واکسن وارد استان خواهد شد.

نامدار بیان کرد: اکنون ۶۱ درصد از افراد بالای ۶۰ سال در استان دوز نخست واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان‌های البرز و قزوین منحنی بسیار صعودی و نگران‌کننده‌ای را در خصوص آمار ابتلا و بستری دارند که لازم است تمهیداتی در این خصوص اندیشیده شود.

وی تأکید کرد: نیروهای متخصص از بخش‌های خصوصی درخواست شده‌اند و تیم‌های تنفسی بیمارستان‌های اصلی کووید در استان نیز تقویت شده‌اند.

نامدار بیان کرد: تمامی اعمال جراحی زیبایی در استان و اعمال جراحی‌های غیر اورژانسی در بیمارستان‌های دولتی استان لغو شده است.

وی اذعان کرد: اکنون ظرفیت بیمارستان‌های بوعلی و ولایت پر شده است و در بیمارستان شهید رجایی نیز بیماران غیر کووید به‌دلیل آمار تصادفات بالا، بسیار زیاد شده‌اند و این بیمارستان نیز پر است.

وی ادامه داد: آمار موارد تست مثبت بسیار افزایش یافته و بیش از ۶۰ درصد تست‌ها مثبت هستند.

نامدار در پایان تأکید کرد: از روز آینده مرکز واکسیناسیون بیمارستان ارتش با ۴ کانتر و مرکز واکسیناسیون تربیت معلم آغاز به کار خواهند کرد تا از ایجاد تجمع در مرکز واکسیناسیون نمایشگاه بین‌المللی کاسته شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین ظرفیت بیمارستان های قزوین پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت‌های مردمی در تکمیل پروژه‌های باقی مانده مسکن مهر

خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از ظرفیت های مردمی در تمامی پروژه های مسکونی شهر جدید پردیس استفاده خواهد شد، در این بخش سعی خواهیم کرد از تمامی ظرفیت ها به صورت کامل استفاده کنیم.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت های مردمی در این حوزه یکی از مهم ترین اقداماتی است که طی امسال اجرایی خواهد شد و این اقدام از طریق پرداخت تسهیلات و در صورت وجود داشتن اراضی اجرایی می شود.

محبت خواه اظهار کرد: امسال سعی خواهیم کرد به طور قطع با استفاده از ظرفیت های مردمی پروژه های مسکن مهر باقی مانده را به اتمام برسانیم  و این یکی از مهم ترین برنامه های است که در شهر پردیس با استفاده از ظرفیت های  مردمی اجرایی خواهد شد.

او تاکید کرد: به طور قطع امسال با مشارکت های مردمی علاوه بر جهش تولید مسکن ثبات قیمت را در واحدهای مسکن مهر خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در تکمیل پروژه‌های باقی مانده مسکن مهر
  • اختصاص ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل خط دوم راه آهن زنجان به قزوین
  • بحران‌های اقتصادی کشور از حد متعارف فراتر رفته | فساد و فقدان دانایی‌، ما را با شوک‌های درون‌زا نیز روبرو کرده‌ | علائم نگران‌کننده در ایران داریم
  • ◄ فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن
  • نگاه تحولی و حرکت جهادی لازمه حل معضلات تاریخی آذربایجان شرقی است
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد برای تکمیل پایگاه امداد و نجات انجیلاق
  • پایگاه امداد و نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • پایگاه امداد نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • تکمیل ۲خطه کردن راه‌آهن زنجان -قزوین نیازمند ۱۲۵۰میلیارد اعتبار
  • اهدای عضو مسافر تهرانی در رشت