Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی اظهار کرد: روز سه شنبه 29 تیرماه را تعطیل اعلام کردیم و با توجه به تعطیلی 3 روز پس از آن، در مجموع 4 روز تعطیل است اما با تعطیلی مسأله ما حل نخواهد شد.

وی افزود: ما گروه‌های 2 و 3 و 4 بازار را تعطیل کردیم و ادارات نیز تاکنون با یک سوم هستند و کارمندانی که بیمار هستند و یا بیماری زمینه‌ای دارند را نیز که گفته‌ایم که سر کار نیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان بیان کرد: اگر این 4 روز شاهد رعایت خوب پروتکل و ماندن مردم در خانه بودیم که می‌توانیم برای تداوم شکستن چرخه انتقال این بیماری، برای شنبه و یک شنبه نیز تصمیمی بگیریم و الا اگر شاهد رفت و آمد مردم به روستاها و چرخش مردم در سطح شهر و ... باشیم، عملا تعطیلی‌ها کاربردی ندارد.

 

 

همتی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های پشتیبان بهداشت و درمان در استانداری‌ها و فرمانداری‌ها و ... باید سر کار باشند و پیگیر مسائل باشند بنابراین اگر از این فرصت تطعیلی 4 روز استفاده کنیم و خیابان‌ها خلوت و تردد کم باشد و سفرها نباشد و واقعا با نیروی انتظامی همکاری حداکثری داشته باشند، می‌توانیم چرخه این بیماری را بشکنیم.

وی زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از خروج از خانه را 3 عامل مهم در مهار این بیماری برشمرد.

استاندار هرمزگان گفت: موج وسیعی از مردم نیز متأثر از این تعطیلی‌ها دچار مشکلات زیادی شده‌اند و بسیاری مستأجرند و باید مالیات بدهند و کسب و کاری که دارند بشدت گرفتار شده‌اند و باید در اتخاذ هر تصمیمی تمامی جوانب را ببینیم.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: فریدون همتی استاندار هرمزگان تعطیلی شنبه و یک شنبه داد کسبه تعطیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوری قزلجه: تعطیلی روز شنبه برای کل کشور یکسان است اما پنج شنبه فقط برای برخی شرکت ها اعمال می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامرضا نوری قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در گفتگویی، با بیان این‌که در مجلس، بحث‌های مختلفی پیرامون تعطیلی روزهای پنجشنبه و شنبه در جریان است اظهار داشت: معتقدم تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است.

بنابر روایت دانشجو، وی افزود: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات، تجارت و بازرگانی کشور به مدت ۴ روز در ماه قطع خواهد شد؛ در حالی که با تعطیلی شنبه، این مدت به حداقل ۳ روز کاهش می‌یابد.

نوری قزلجه ادامه داد: در دنیای امروز بدون ارتباط با دنیا و تعامل با دیگر کشورها، رشد اقتصادی و فعالیت‌های بخش خصوصی و دولتی امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل من با تعطیلی شنبه موافقم. این موضوع مورد تأیید اکثر کارشناسان نیز هست و به نفع کشور خواهد بود.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در آخر صحبت‌های خود به نکته دیگری نیز اشاره کرد و گفت: تعطیلی پنجشنبه فقط برای بخشی از کشور و برخی شرکت‌ها اعمال می‌شد و در واقع از قبل هم تعطیل بودند. اما اگر شنبه تعطیل شود، کل کشور یکسان خواهد شد و همه اعم از شرکت‌ها، ادارات دولتی و غیر دولتی، دو روز جمعه و شنبه را تعطیل خواهند کرد. این موضوع هماهنگی داخلی را نیز به وجود می‌آورد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898809

دیگر خبرها

  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • روزنامه اصولگرا: تعطیلی شنبه یا پنجشنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبه‌رو کرده
  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است
  • تعطیلی شنبه یا ۵شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده
  • (ویدئو) نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز شنبه برای کل کشور یکسان است اما پنج شنبه فقط برای برخی شرکت ها اعمال می شود
  • آل اسحاق: افزایش تعطیلی‌ها در کشور مخالف تحقق شعار سال است
  • تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است