Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:49:32 GMT

عملیات اجرایی آزادراه لردگان به ایذه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۲۴۸۵

عملیات اجرایی آزادراه لردگان به ایذه آغاز شد

معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه در آیین کلنگ‌زنی آزادراه لردگان به ایذه گفت: برای اجرای مرحله نخست این طرح یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.
سید حمید پورمحمدی تاکید کرد: اجرای کامل این طرح در مدت سه سال به هشت هزار میلیارد ریال دیگر نیاز دارد.
وی افزود: در سطح ملی به‌دنبال راهکاری برای دریافت مصوبه‌ای به‌منظور اختصاص کامل اعتبار برای آزادراه لردگان به ایذه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پورمحمدی تصریح کرد: پیمانکار این پروژه از سمت ایذه خوزستان کار خود را از هفته قبل آغاز کرده است و قطعه ایذه به اهواز هم تا سال آینده به پایان می‌رسد.
 وی یادآور شد: با اجرای این طرح لردگان در یک چهارراه ترانزیتی ارتباطی قرار می‌گیرد و این جاده فلات مرکزی ایران و قطب‌های صنعتی خوزستان و اصفهان را به خلیج‌فارس متصل می‌کند.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: ۲ محور ارتباطی در این استان حائز اهمیت و سرنوشت‌ساز است.
اقبال عباسی تاکید کرد: این طرح‌ها شامل جاده شهرکرد به بروجن به لردگان به ایذه و محور ارتباطی شهرکرد به شلمزار به ناغان به خوزستان است.
وی یادآور شد: تکمیل این جاده‌ها وضعیت اقتصادی چهارمحال و بختیاری را متحول می‌کند.
عباسی تصریح کرد: وضعیت کمی و کیفی جاده‌های چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری بالاتر است اما در گذشته به‌حدی کم‌کار شده که به‌نظر می‌رسد در این شاخص عقب هستیم.
وی با ارزیابی مطلوب از روند اجرایی طرح‌های جاده‌ای و راهسازی در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کمربندی‌های شهرکرد، بروجن و سایر جاده‌های ارتباطی این استان از اعتبارات مطلوبی بهره‌مند است.
عباسی افزود: هم‌اکنون چهار پیمانکار در جاده شهرکرد به ناغان و ۲ در محور ارتباطی بروجن به لردگان مشغول به کار هستند و یک پیمانکار جدید از هفته آینده فعال می‌شود.
به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی احداث قطعه نخست احداث آزادراه لردگان به خوزستان به‌طول هفت کیلومتر و با یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
مطالعات تونل‌ها، پل‌ها و ابنیه فنی این پروژه در حال انجام است.
لردگان در ۱۷۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها استانداری چهارمحال و بختیاری چهارمحال وبختیاری سید حمید پورمحمدی کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری چهارمحال و بختیاری چهارمحال وبختیاری استانداری چهارمحال و بختیاری چهارمحال وبختیاری کارآمدی دولت چهارمحال و بختیاری آزادراه لردگان لردگان به ایذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری؛ با توجه به انجام تعمیرات و نوسازی شبکه‌های برق رسانی در روز جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ فرایند قطعی برق در محدوده بلوار آیت الله کاشانی حد فاصل خیابان ولیعصر تا کوچه ۶۳ اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

این قطعی برق از ساعت ۸ صبح به مدت ۲ ساعت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • راهپیمایی مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از عملیات وعده صادق
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ۲۰۰ هکتار اراضی سمنان آغاز شد
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • آغاز طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در چهارمحال و بختیاری
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری