Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای دانلود قسمت هشتم فصل دوم سریال ملکه گدایان به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت 8 فصل 2 سریال ملکه گدایان را قانونی دانلود کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام غرب ملودی ، سریال ملکه گدایان یکی از جذاب ترین سریال های نمایش خانگی میباشد و دومین سریال حسین سهیلی زاده میباشد که برای شبکه نمایش خانگی ساخته است و و تهیه کنندگی این سریال به صورت مسترک بر عهده رحمان سیفی و علی طلوعی میباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسندگی این سریال را حامد افضلی انجام داده است افضلی و برای اولین بار برای شبکه نمایش خانگی دست به قلم می شود و همچنین سریال ملکه گدایان یکی از پربازیگرترین سریال های شبکه نمایش خانگی میباشد که میاواند رکورد های قبلی فروش را جابه جا کند.

برای دانلود سریال ملکه گدایان فصل دوم قسمت هشتم به لینک زیر مراجعه کرده

دانلود قسمت 8 فصل 2 ملکه گدایان

بازیگران سریال فصل 2 ملکه گدایان

فرزاد فرزین (پارسا)، باران کوثری(افرا) ، رویا نو نهالی (لعیا)، پانته آ بهرام (خورشید)، آرمان درویش (البرز)، محمدرضا غفاری (آریا)، رضا بهبودی (شبیر)، الهام کردا (مهناز)، یسنا میر طهماسب (سهیل)، علی اوجی (سیامک)، سولماز غنی (فریبا)، بهشاد شریفیان (شنتیا)، عرفان ناصری (داریوش)، شبنم قربانی (سارا)، علی صلاحی (خسرو)، مریم سرمدی ، نورا محقق، الهام شعبانی (مستر تستر)

خلاصه داستان فصل 2 ملکه گدایان

در خلاصه داستان سریال آمده امروزِ تو، می تونه فردای من باشه … هیچ کس از سرنوشت خبر نداره….حتی شما.

علاقمندان به فیلم و سریال‌ های ایرانی این فرصت طلایی را از دست نداده و این سریال‌های ماندگار را تماشا کنید و همچنین میتوانید برای دانلود فیلم ایرانی و خارجی به سایت غرب ملودی مراجعه کنید و با کیفیتی عالی از سایت  https://gharbmelody.irبا لینک مستقیم دانلود کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال ملکه گدایان نمایش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملکه‌ای که ۷ روز پس از غرق شدن، زنده شد

حادثه‌ای در دانشگاه گوئلف کانادا یکی از شگفت‌انگیزترین توانمندی‌های زنبورهای ملکه را کشف کردند. طی حادثه‌ای در آزمایشگاه، آب وارد ظروفی شد که در آن‌ها، زنبورهای ملکه در خواب زمستانی نگهداری می‌شدند. پژوهشگران نخست تصور کردند که زنبورهای ملکه تلف شده‌اند؛ اما در کمال ناباوری مشاهده کردند که زنبورهای ملکه زنده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از فرادید، با توجه به اینکه ملکه‌های زنبور عسل برای خواب زمستانی در خاک فرو می‌روند، این پدیده می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا از سیلاب، جان سالم به در ببرند. اما آیا این توانایی در سایر گونه‌های زنبور عسل هم وجود دارد؟

دکتر روندو می‌گوید: «ما می‌دانیم در حال حاضر حدود یک‌سوم از همه گونه‌های زنبور عسل در حال کاهش هستند، اما این کاهش در مورد زنبور عسل معمولی شرقی صدق نمی‌کند. ما مشتاق بودیم بدانیم که آیا تحمل سیلاب می‌تواند در تاب‌آوری آن‌ها نقش داشته باشد؟»

روندو و همکارانش در مقاله‌ای در مجله Biology Letters توضیح داده‌اند که چگونه ۱۴۳ ملکه زنبورعسل معمولی شرقی بدون جفت را در خواب زمستانی گرفته‌اند و هر کدام را در لوله پلاستیکی خود حاوی خاک سطحی مرطوب قرار دادند. سپس لوله‌ها با درپوش‌های سوراخ‌دار پوشاندند و به مدت یک هفته در یخچال تاریک نگهداری کردند.

محققان پس از اطمینان از زنده بودن زنبورها، ۱۷ لوله را به عنوان گروه کنترل نگه داشتند و به ۱۲۶ لوله باقیمانده آب سرد اضافه کردند. در نیمی از این لوله‌ها به ملکه اجازه داده شد در بالای آب شناور شود، اما زنبورهای دیگر توسط یک شناور به زیر آب هل داده شدند.

در هر دو آزمایش، یک‌سوم لوله‌ها هر کدام به مدت هشت ساعت، یک‌سوم به مدت ۲۴ ساعت و یک‌سوم به مدت هفت روز در این حالت باقی ماندند تا شرایط متفاوت سیل شبیه‌سازی شود. متعاقباً زنبورها به لوله‌های جدید منتقل شدند تا زنده ماندن آن‌ها زیر نظر گرفته شود.

نتایج نشان داد میزان بقا صرف‌نظر از مدت زمان و شرایطی که ملکه‌ها در آن قرار داشتند مشابه بود؛ در واقع ۸۸ درصد از گروه کنترل و ۸۱ درصد از ملکه‌هایی که به مدت یک هفته در آب غوطه‌ور بودند، هشت روز تاب آوردند. با این حال، ملکه‌های سنگین‌تر، شانس بقاء بیشتری داشتند.

محققان می‌گویند که بیشتر حشرات (از جمله اغلب سوسک‌های خاک‌زی) در بزرگسالی زمستان را سپری می‌کنند، نمی‌توانند با غوطه‌ورشدن در آب کنار بیایند و برای زنده ماندن باید دشت‌های سیلابی را ترک کنند؛ ازاین‌رو یافته زنده ماندن زنبورهای ملکه بسیار عجیب است.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896446 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت 18 هجدهم و آخر (دانلود قسمت ۱۸ گناه فرشته) کامل با حجم رایگان
  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ هجدهم / قسمت آخر
  • روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم
  • ملکه‌ای که ۷ روز پس از غرق شدن، زنده شد
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون (قسمت 4 چهارم اکازیون) با ترافیک نیمه رایگان
  • زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟ |‌ ویدئویی از شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی در سریال مطرح
  • (ویدئو) دانلود قسمت چهاردهم نون خ ۵ | قسمت ۱۴ نون خ ۵
  • (ویدئو) دانلود قسمت ۱۴ نون خ ۵
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان