Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:01:40 GMT

ممنوعیت تردد در ۹ نقطه ورودی اصفهان تشدید شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۲۹۲۰

ممنوعیت تردد در ۹ نقطه ورودی اصفهان تشدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ اصغر زارع اظهار داشت: در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و به منظور جلوگیری ازسفرهای غیر ضروری، محدودیت و ممنوعیت تردد در ۹ نقطه از مبادی ورودی و خروجی استان اجرا می‌شود.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا نیروهای پلیس راه در مبادی ورودی استان مستقر هستند که اعمال قانون به صورت دستی دوربین‌ها در سطح جاده‌ها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: تردد همه خودروها به استثنای خودروهای ناوگان عمومی بار و مسافر ممنوع است همچنین براساس مصوبه وزارت کشور مجوزهای صادره مبنی بر سفر باطل بوده و هیچ خودرویی براساس مجوز صادر شده قادر به سفر نخواهد بود.

وی اضافه کرد: به نیروهای پلیس راه تاکید شده است به افرادی که قصد سفر دارند، تذکر داده و آنها را از سفر منع کنند و همچنین در صورتی که افرادی اصرار بر سفر داشته باشند در شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

کد خبر 5262566

منبع: مهر

کلیدواژه: ممنوعیت تردد پلیس راه اصغر زارع جریمه رانندگی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه واکسن کرونا آمار کرونا عید سعید قربان گرگان شیوع کرونا سیلاب ایلام خطبه های نماز جمعه دعای عرفه عکس استانها اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین + فیلم

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین به علت آبگرفتگی محدوده گردنه زنجیرگاه انارک مسدود شد.

علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین، اظهار کرد: به علت بارش شدید باران و تگرگ و وقوع سیل در برخی نقاط شهرستان نائین و خوروبیابانک و همچنین شرق استان اصفهان، محور خوروبیابانک به سمت انارک و نائین به علت آب‌گرفتگی محدوده گردنه زنجیرگاه انارک مسدود شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه بارش‌ها از صبح امروز آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد، گفت: به رانندگانی که قصد تردد از سمت خور به سمت نائین را دارند توصیه می‌شود تا اطلاع ثانوی از مسیر چوپانان‌اردکان به نائین تردد کنند.

کد خبر 747301

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین + فیلم
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود شد
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • اگر کسی خود را مامور معرفی کرد چه کنیم؟
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • هواشناسی اصفهان درباره بارش‌های همرفتی هشدار نارنجی صادر کرد
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور