Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصاویر ماهواره‌ای از کشتی تفریحی لوکس ۲۶۰ فوتی کیم جونگ-اون که به سمت محل سکونت اختصاصی وی حرکت می‌کند، حاکی از ان است که وی یا همکارانش سرگرم جشن و مهمانی آن هم در بحبوحه قحطی و کرونا در کشور هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری بیزنس اینسایدر، وضعیت کرونا در کره شمالی اگرچه مشخص نیست و این کشور از دادن آمار‌های دقیق درباره این ویروس و تعداد مبتلایان امتناع می‌کند و می‌گویند اصلا کسی به این ویروس مبتلا نشده، اما تدابیر شدید و محدودیت‌های وضع شده باعث کمبود مواد غذایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر ماهواره‌ای جدید نشان می‌دهد که جنب و جوش‌هایی در قایق تفریحی و لوکس کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی دیده می‌شود و این احتمال وجود دارد که وی در حال جشن و خوشگذرانی است.

در این تصاویر مشخص شد که این قایق ۲۶ فوتی لوکس در حال رفتن به سمت مامن خصوصی کیم جونگ اون است.

این تصاویر که از سوی کمپانی Planet Labs گرفته شده این قایق تفریحی را در کنار یک قایق دیگر ۲۰۰ فوتی به تاریخ ۱۲ ژوئیه سال جاری میلادی نشان می‌دهد که در ساحل اختصاصی کاخ کیم جونگ اون در «وونسان» هستند.

این تصاویر در خبرنامه کره جنوبی «NK News» منتشر شده است. همچنین در این خبر آمده که دمای هوا به قدری خوب است که می‌شود شنا کرد.

این خبرنامه همچنین می‌نویسد، این قایق بقدری بزرگ است که یک پارک معلق شگفت انگیز، یک استخر بزرگ و چند سالن دارد.

هنوز مشخص نیست که چه کسی از این قایق‌های لوکس استفاده می‌کند، چون در گذشته این قایق‌ها به دوستان و خانواده قرض داده می‌شد.

انتشار این تصاویر با روز‌هایی تلاقی زمانی دارد که کیم جونگ اون هیچ حضوری در انظار عمومی نداشته است.

در آوریل سال گذشته میلادی و در زمانی که رهبر کره شمالی برای مدتی تقریبا طولانی از انظار عمومی پنهان بود، قایق تقریحی ۲۰۰ فوتی‌اش در همین مناطق ردگیری شده بودند.

کمتر از یک ماه گذشته بود که کیم جونگ اون در بیانیه‌ای بی سابقه گفت که اوضاع تامین مواد غذایی کشور به دلیل توفان‌های سال گذشته میلادی به شدت وخیم است. قیمت مواد غذایی در این کشور سر به فلک کشیده و باعث شده تا یکی از مقام‌های سازمان ملل پیشنهاد لغو تحریم‌ها را با هدف اجتناب از قحطی گسترده در کره شمالی مطرح کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کیم جونگ اون رهبر کره شمالی کیم جونگ اون کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایقرانی در خیابان‌های اهواز!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 بارش شدید باران در اهواز و راه افتادن سیلاب در خیابان‌های این شهر باعث شده بعضی شهروندان از قایق برای رفت و آمد استفاده کنند. تصاویر یکی از این قایق‌ها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) قایق‌ها در سواحل خزر
  • پخش قسمت‌های پخش شده «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از شبکه تماشا
  • فعالیت ۱۴۹ شناور سنتی و تفریحی در ساحل بوشهر در ایام نوروز
  • قتل خونین بخاطر جای پارک قایق های تفریحی نوروزی در دریا
  • (تصاویر) عکس‌هایی زیبا از جونگ ریو وون بازیگر نقش شاهزاده جا میونگ گو در جومونگ ۳
  • موشک جدید و مخوف کیم‌جونگ‌اون!/ عکس
  • کره شمالی تداوم مذاکرات با ژاپن را جایز ندانست
  • ۱۵۹ لنج و قایق در طرح‌های گردشگری دریایی بوشهر مجوز فعالیت دارند
  • فعالیت ۱۵۹ لنج و قایق در طرح‌های گردشگری دریایی بوشهر
  • قایقرانی در خیابان‌های اهواز!