Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش طرفداری، فجرسپاسی که سابقه قهرمانی در جام حذفی و حضور در رقابت های آسیایی را دارد، قهرمان لیگ آزادگان شد و به لیگ برتر صعود کرد.

در حالی که فوتبال کشورمان از سیرجان و رفسنجان و مسجدسلیمان هم نماینده دارد، حضور شیراز خبر بسیار خوبی برای فوتبال ایران است که این شهر را با تاج شیراز، برق شیراز، کما، مرصاد، فجر سپاسی و قشقایی می شناسند، شهری که به فوتبال ملی ما نفراتی مثل داریوش یزدانی، علیرضا قشقاییان، مهرزاد معدنچی، رضا میرزا استواری، عباس سیمکانی، علیرضا حیدری و… را معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فجرسپاسی استان های لیگ را به ۹ افزایش داد، در حالی که ماشین سازی به دسته اول سقوط کرده و احتمالا از میان تهران یا اصفهان هم یک تیم دیگر به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد. در ادامه تیم های استان های مختلف ایران در لیگ بیستم را بررسی می کنیم: تهران؛ پرسپولیس، استقلال، پیکان و سایپا اصفهان؛ سپاهان و ذوب آهن خوزستان؛ فولاد، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان  تبریز؛ تراکتور و ماشین سازی کرمان؛ گل گهر و مس رفسنجان خراسان رضوی؛ پدیده استان مرکزی؛ آلومنیوم اراک  مازندران؛ نساجی قائم شهر

۸ استانی که در لیگ بیست و یکم به ۹ استان افزایش پیدا خواهد کرد و تیم های فجرسپاسی شیراز و هوادار هم از فصل بعد در رقابت های لیگ برتر حضور خواهند داشت.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شاخص‌های زیست‌ محیطی در ارتفاعات شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر ارتفاعات شهرداری شیراز گفت:  امسال طرح‌های نورپردازی مسیر‌های دسترسی کوه نور و ورودی پارک کوهستانی دراک، ساخت سرویس‌های متعدد بهداشتی، ساخت مخازن آب پنج هزار متر مکعبی، هدایت آب‌های سطحی، تکمیل مسیر دسترسی بام سبز، ساخت آلاچیق و بناهای موردنیاز رفاه شهروندان، ساخت فضا‌های گردشگری،  و انتقال برق فشار متوسط زمینی و انتقال شبکه آب از کمربندی اکبرآباد به سایت بام سبز عملیاتی می‌شود.

ابراهیم خداشناس با تأکید بر توسعه درختکاری ارتفاعات و افزایش سرانه فضای سبز کوهستانی افزود: امسال مهمترین رویکرد شهرداری شیراز و این مدیریت، کاشت گونه‌های درخت مقاوم با شرایط منطقه، توسعه گیاگان (فلور) و حفظ ذخیره زیستی ارتفاعات است.

خداشناس اعلام کرد: سیاست‌ها و برنامه‌های عمرانی در سال جدید، تثبیت مالکیت شهرداری بر عرصه‌های پیرامونی، بالابردن سرانه فضای سبز ارتفاعات، جذب سرمایه‌گذار و توسعه زیرساخت‌های گردشگری، تکمیل پروژه‌های عمرانی و تأسیسات رفاهی در پارک‌های کوهستانی دراک، بام سبز، کوه نور و انجیره و بهبود شاخص‌های زیست‌محیطی است.

"شاخص زیست‌محیطی یک مقدار عددی است که به ارائه بینشی در مورد وضعیت محیط زیست یا سلامت انسان کمک می‌کند. شاخص‌ها بر اساس اندازه‌گیری‌های کمی یا آمار شرایط محیطی که در طول زمان ردیابی می‌شوند، توسعه می‌یابند. شاخص‌های زیست‌محیطی را می‌توان در طیف گسترده‌ای از مقیاس‌های جغرافیایی، از سطح محلی گرفته تا منطقه‌ای و ملی، توسعه داد و مورد استفاده قرار داد.

 

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های جنجالی داور بازنشسته در استودیو آنتن
  • آبگیری ۸٠٠ هکتار از پهنه آبی تالاب‌های گلستان با بارش‌های بهاری
  • آبگیری ۸٠٠ هکتار از پهنه آبی تالاب‌های گلستان با بارش‌های بهاری
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی فوتبال ایران
  • از رنج در زندگی بدون عشق تا عشق به وسعت بی نهایت
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • افزایش شاخص‌های زیست‌ محیطی در ارتفاعات شیراز
  • جشن‌های مردمی در حمایت از تنبیه رژیم صهیونیستی در شیراز برگزار می‌شود
  • حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست
  • پروژه بازآفرینی آسیاب سه‌تایی بلوار چمران در دست اجراست