Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@05:45:41 GMT

تکلیف ستاره رئال مادرید این هفته معلوم می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۳۶۵۴

تکلیف ستاره رئال مادرید این هفته معلوم می‌شود

به زودی تکلیف آینده رافائل واران، مدافع 29 ساله و فرانسوی رئال مادرید مشخص خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد به شدت به دنبال رافائل واران بوده و فاصله زیادی تا جذب این بازیکن ندارد. نشریه مارکا مدعی شد رافائل واران تصمیم گیری در مورد آینده خود را به دو باشگاه واگذار کرده است، اما مدیران رئال مادرید نگرانند که این مدافع میانی و فرانسوی از قبل با شیاطین سرخ به توافق رسیده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واران در حال حاضر در تعطیلات به سر می برد و تا بازگشت به مادرید تکلیف آینده او به صورت دقیق روشن نخواهد شد.

 

 

اگر تصمیم واران به عدم تمدید قرارداد باشد، رئال مادرید ترجیح می دهد در همین تابستان او را به فروش برساند تا حداقل از این جدایی سود مالی ببرد. خود واران نیز علاقمند به جدایی بدون منفعت مالی رئال مادرید نیست و طرفین در این زمینه توافق دارند. منچستریونایتد با علم به شرایط خاص بازار نقل و انتقالات بعد از شیوع ویروس کرونا، نمی خواهد پیشنهاد سنگینی برای خرید واران ارائه دهد و البته رئال مادرید نیز حاضر به فروش این بازیکن با مبالغ پایین نیست.

 

بدون حضور واران تیم رئال مادرید ضعیف تر خواهد بود. با این حال و با وجود بازیکنانی مانند ادر میلیتائوی جوان، ناچو باتجربه و داوید آلابای تازه وارد، رئال مادرید نباید نگرانی خاصی در زمینه دفاعی داشته باشد. با توجه به بسته شدن بازار نقل و انتقالات لیگ برتر در تاریخ 31 آگوست، هیچ یک از طرفین نمی خواهند این ماجرا خیلی به طول انجامد.

 

واران این هفته به مادرید باز خواهد گشت و چند روز آینده در مورد آینده او بسیار مهم است. کارلو آنچلوتی نیز از شرایط آگاه بوده و می داند که ممکن است این مدافع فرانسوی به زودی چمدان های خود را برای مهاجرت از مادرید به منچستر ببندد.

نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022-2021 منچستر یونایتد رافائل وارانه رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022 2021 منچستر یونایتد رئال مادرید نقل و انتقالات رافائل واران رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فرانسه، رئال مادرید را تهدید کرد!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در پارک دو پرنس ندارد و انتظار می‌رود که خیلی زود پیوستنش به رئال مادرید به صورت رسمی اعلام شود. 

رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 قرار است از اواخر خرداد ماه برگزار شود و این بازیکن هم به عنوان اصلی‌ترین ستاره تیم ملی فرانسه به همراه این تیم در آلمان حضور خواهد داشت تا در کنار هم تیمی‌هایش برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات تلاش کند.

مدیران رئال مادرید صراحتا اعلام کردند که خواهان حضور این ستاره فرانسوی در اردوی این تیم پس از رقابت‌های یورو هستند و اجازه حضور او در مسابقات المپیک 2024 که قرار است در مرداد ماه به میزبانی پاریس برگزار شود را نخواهند داد. 

ماکرون در گفتگو با خبرنگاران درباره المپیک اظهار داشت:« ما هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد تا تیمی اهل رقابت و قدرتمند در المپیک داشته باشیم. من اطمینان زیادی به باشگاه‌های فرانسوی و اروپایی برای این رقابت‌ها دارم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا منظورش از این حرف، اشاره به رییس رئال مادرید است گفت:« بله، دقیقا. من دقیقا به همین موضوع اشاره دارم.»

دیگر خبرها

  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت
  • ستاره سابق رئال مادرید: منچسترسیتی قوی‌تر است و احتمالا صعود می‌کند
  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • آینده مبهم جنجالی‌ترین خرید فصل رئال
  • امانوئل ماکرون رئال‌مادرید را تهدید کرد
  • رئیس جمهور فرانسه، رئال مادرید را تهدید کرد!