Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام و اهداف گروه‌های تجزیه طلب و تروریستی همچون الاحوازیه،‌ اظهار داشت: این گروه‌ها اخیرا از اعتراضات به حق مردم علیه ناکارآمدی دولت دوازدهم سوءاستفاده کرده و با رسوخ در تجمعات اعتراضی به مردم تیراندازی می‌کنند.

وی افزود: اخیرا مردم نیز نسبت به مشکلاتی همچون کم آبی که آن هم ناشی از سوءتدبیر این دولت است اعتراضاتی داشتند اما گروه‌های معاند همواره از این اعتراضات مردم سوء استفاده کرده و خود را در قالب مردم عادی جلوه می‌دهند و حتی دست به شلیک زدند و این اقدامات را به نیروهای نظامی نسبت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی ادامه داد: چون مبدأ شلیک‌ها مشخص نمی‌شد، به غلط تصور می‌شود که نیروهای امنیتی و انتظامی شلیک کرده‌اند لذا شبکه‌های رسانه‌ای حامی همین گروهک‌های الاحوازیه در خارج از کشور، نیروهای انتظامی ایران را متهم به کشتار معترضان می‌کنند که این جای تعجب دارد.

این نماینده مجلس یازدهم در خاتمه عنوان کرد: اقدامات این گروهک‌ها حتما مورد رصد نیروهای امنیتی کشور قرار گرفته و پیگیری می‌شود؛‌ ما اجازه نخواهیم داد عده‌ای مغرض و معاند با هدف دشمنی با جمهوری اسلامی از اعتراضات بحق مردم سوءاستفاده کنند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: خوزستان رئیس کمیسیون عمران مجلس رضایی کوچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می کنند / با ۴۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می روند بعد می گویند به میان مردم رفتیم

یک نماینده ادوار مجلس با انتقاد از اظهارات اعضای دولت درباره ارزهای تلگرامی گفت: «هفت، هشت یا ۱۰ نفر مثل آقای خلجی، آقای منصوری و ... آقای رئیسی را محاصره کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا یک منظومه شمسی دیگر را برای آقای رئیسی تصویر کنند که مملکت گل و بلبل است.»   غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس، در بخشی از گفتگوی خود با خبرآنلاین، با اشاره به اظهارات اعضای دولت سیزدهم درباره ارزهای تلگرامی گفت: «این فرار به جلو که چه عرض کنم، این دویدن به جلو است. اینها حرف‌های بچگانه‌ای است. اینها یعنی با مردم ارتباط ندارند؛ والله بالله حتی مدیران قبلی هم صلاح این مملکت را می‌خواهند و ما خائنی به جز بنی‌صدر نداشتیم. بعضی‌ها یک اشتباهاتی داشتند همانطور که دولت آقای رئیسی هم اشتباهاتی دارد که البته متأسفانه این دولت بیشتر از همه آنها دارد اشتباه انجام می‌دهد.»   وی ادامه داد: «بارها واقعیت موجود را به آقای رئیسی‌ گفته‌ام، ایشان یک تیم دیگری برای خود مهیا کند و بروند از واقعیت‌های جامعه برای ایشان گزارش بیاورند. هفت، هشت یا ۱۰ نفر مثل آقای خلجی، آقای منصوری و ... ایشان را محاصره کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا یک منظومه شمسی دیگر را برای آقای رئیسی تصویر کنند که مملکت گل و بلبل است.»   جعفرزاده گفت: «آقای رئیسی یک تیم را داروخانه‌ها بفرستند و یک تیم دیگر را به بازار بفرستد، شما پایتان را در چهارتا قصابی بگذارید همه چیز برای شما مشخص می‌شود. متأسفانه عرض کردم، با ۴۰۰ یا ۵۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می‌رود و بعد هم می‌گوید من رفتم میان مردم. اصلاً مردم می‌توانند به شما برسند؟ یکی هم می‌خواهد یک حرفی بزند، یک درخواستی دارد که مخالف نظر آقای رئیسی است، تند تند صلوات می‌دهند.» کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • هوش مصنوعی چه نقشی در مدیریت شهر دارد؟
  • عملیات زمینی گسترده ترکیه علیه گروه‌های کُرد در عراق؛ زمان حمله مشخص شد
  • نیروهای واکنش سریع به دنبال تاسیس دولت در غرب سودان
  • ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و می‌گویند مملکت گل و بلبل است!
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می کنند / با ۴۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می روند بعد می گویند به میان مردم رفتیم
  • برگزاری اعتراضات ضد اسرائیلی در برلین
  • تیک تاک در یک قدمی ممنوعیت یا تجزیه در آمریکا
  • نماینده عراقی: بغداد باید علیه آمریکا به شورای امنیت شکایت کند