Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: پلیس از طریق گیت در ابتدای جاده چالوس از ورود خودروهای غیربومی و خروج خودورهای بومی جلوگیری می‌کند.

علی زندی فر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در ابتدای محور بیقلان هستیم.

وی ادامه داد: از ساعات اولیه صبح شاهد استقرار گیت در ابتدای محور کرج-چالوس توسط پلیس راهور برای اعمال محدودیت‌های کرونایی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: پلیس از طریق این گیت از  ورود خودروهای غیربومی و خروج خودورهای بومی از استان جلوگیری می‌کند.

وی ابراز کرد: به جز ابتدای محور کرج چالوس، یک گیت عبور و مرور هم در محدوده پل نظر آباد گذاشته شده است.

این مسئول گفت: ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان مثل سایر روزها است و کندی تردد محسوسی مشاهده نمی‌شود.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از مرزن آباد به تهران از ساعت ۱۳ امروز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار حسن مومنی در گفتگو با بخش خبری ۱۴ گفت: تردد در جاده‌های کشور پرحجم گزارش شده، اما تردد در محور‌های شمالی بویژه محور چالوس و هراز سنگین و نیمه سنگین است.

­این مقام انتظامی با بیان اینکه بار ترافیکی در آزادراه تهران - شمال و جاده قدیم کرج - چالوس در مسیر جنوب به شمال سنگین بود، افزود: از ساعت ۱۳ امروز، آزادراه تهران به سمت شمال را یکطرفه کردیم تا بار ترافیکی مسیر جنوب به شمال تخلیه شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

­رئیس پلیس راه کشور گفت: مسافرانی که از جاده قدیم کرج - چالوس تردد می‌کنند، تا ابتدای پل زنگوله امکان تردد برایشان فراهم است.

­سردار مومنی با بیان اینکه جاده مسدود در کشور نداریم، افزود: باتوجه به موج بازگشت مسافران، محدودیت و ممنوعیت‌های تردد براساس شرایط جاده‌ای اعلام می‌شود.

­این مقام انتظامی گفت: از ابتدای طرح نوروزی (۲۴ اسفند) تاکنون، ۵۴۹ نفر از هموطنان در تصادفات جان باختند که این آمار با توجه به اینکه برخی از هموطنان در بیمارستان بستری هستند، بیشتر می‌شود.

­وی افزود: در ۱۴ روز اخیر، بیش از ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر مصدوم و مجروح شدند که از این تعداد مصدوم، به احتمال زیاد حدود ۱۵ درصد معلول می‌شوند.

سردار مومنی با بیان اینکه از ۲۴ اسفند تاکنون، ۳۴۰ میلیون تردد در محور‌های کشور ثبت شده است، گفت: روز گذشته (هفتم فروردین) بیش از ۲۹ میلیون تردد داشتیم که بیشترین تردد از ابتدای طرح تاکنون بوده است.

­رئیس پلیس راه کشور افزود: سال گذشته در طرح نوروزی حدود ۴۰ درصد تصادفات به علت بی توجهی به جلو بود که اکنون این آمار به ۴۴ درصد رسیده است.

­این مقام انتظامی گفت: همچنین حدود ۳۰ درصد تصادفات جاده‌ای به علت واژگونی است که آن هم به دلیل خستگی، خواب آلودگی و سرعت و سبقت غیرمجاز اتفاق می‌افتد.

دیگر خبرها

  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های مازندران
  • ادامه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد از مرزن آباد به تهران از ساعت ۱۳ امروز
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • ترافیک در محورهای مازندران نیمه سنگین
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال
  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال