Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@06:23:26 GMT

الهامی: عیدی ما در حد قهرمانی بود

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۶۱۱۵

الهامی: عیدی ما در حد قهرمانی بود

سرمربی نساجی مازندران از عملکرد شاگردانش پس از قطعی شدن بقا در لیگ برتر تقدیر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی پس از برتری نساجی مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار کرد: این برد را به تمام هواداران‌مان تبریک می‌گویم و خوشحال هستم که در شب عید قربان، توانستیم یک عیدی بزرگ به تماشاگران بدهیم. روزی که سرمربیگری نساجی را قبول کردم، با هم یک عهد و پیمانی را بستیم که تا آخر راه همراه هم باشیم و این برد را به آنها تقدیم می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عیدی در حد قهرمانی بود و امیدوارم این مهم را از ما بپذیرند.

 

او ادامه داد: دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم. نشان دادند چه بازیکنان بزرگی هستند؛ همه باید به احترام این بازیکنان بایستند که در 10 مسابقه نیم‌فصل دوم 22 امتیاز گرفتند و فکر می‌کنم فقط پرسپولیس توانسته چنین عملکردی داشته باشد و ما هم‌ردیف سپاهان بودیم. از مالک عزیز و برادر بزرگوارم آقای حدادیان که به نظرم مدیر توانمند و بسیار با معرفت هستند و همچنین آقای سیف‌الله‌پور، خانم اقدم و آقای کوچک‌زاده نیز تشکر می‌کنم.

 

سرمربی نساجی اضافه کرد: جایگاه ذوب نباید این جای جدول باشد. فوتبالی که ذوب‌آهن ارائه می‌دهد، نشات گرفته از یک فوتبال کلاسیک و با اصالت است. تیمی که نایب قهرمان آسیا شده و چندین دوره قهرمان جام حذفی شده و همچنین پشتوانه مالی و مدیریتی خوبی دارد، نباید به این شرایط برسد ولی در فوتبال این وضعیت وجود دارد.

 

الهامی یادآور شد: خیلی دوست دارم ذوب‌آهن در لیگ برتر بماند و از صمیم قلب این آرزوی را دارم. به مجتبی حسینی خسته نباشید می‌گویم چون او به بیشتر از تیم چهاردهم یا سیزدهم امتیاز گرفت ولی در دور برگشت کار کردن خیلی سخت است. به نظرم عده‌ای در ابتدای فصل کم‌لطفی کردند تا ذوب به این شرایط برسد ولی مجتبی حسینی جزو مربیان با دانش است که با کادرش زحمت کشید و در نیمه دوم امروز هم به ما فشار آوردند. هیچ تیمی به اندازه ذوب در 30 دقیقه آخر به ما فشار وارد نکرد و به آنها خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم موفق باشند.

 

او تصریح کرد: به گروه داوری مسابقه و آقای فغانی خسته نباشید می‌گویم. دست آقای افشاریان درد نکند که یک داور توانمند را برای این بازی گذاشت که از وجود او لذت بردیم. هرچند گلر ما در لحظات آخر اخراج شد ولی فغانی نشان داد در سطح جهانی است و برای ما افتخار بود که ایشان قضاوت کرد. از کمیته داوران ممنون هستم.

 

سرمربی نساجی اضافه کرد: این برد را به تماشاگران و بازیکنانم که باید به احترامشان خبردار بایستم، تقدیم می‌کنم.

نساجی مازندران ساکت الهامی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران ساکت الهامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی

به گزارش “ورزش سه”، برخلاف برخی از اخبار شب گذشته که حمید مطهری  را به عنوان سرمربی موقت تیم تراکتور معرفی می‌کرد اما او به عنوان تمرین‌دهنده و دستیار سرمربی پای به تبریز می‌گذارد.

او وظیفه دارد تا در غیاب یحیی تمرینات تراکتور را زیر نظر داشته باشد و به عنوان تمرین‌دهنده کار را پیش ببرد.

سرمایه‌گذاری اصلی تراکتور برای پست سرمربیگری روی یحیی گل‌محمدی است و این باشگاه به عنوان سرمربی تنها روی یحیی حساب باز کرده است.

با این مطهری و عسگری به عنوان دستیاران مورد اعتماد یحیی فعلا کار را در دست دارند تا مسائل اداری سرمربی جدید تراکتور حل شود.

یحیی گل‌محمدی در شش سال اخیر سه قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام حذفی را با پرسپولیس به دست آورد تا یکی از پرافتخارترین سرمربیان ایرانی لقب بگیرد.

دیگر خبرها

  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • رفتن پیولی از میلان قطعی شد
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • افزایش مبلغ حق مسکن؛ عیدی کارگران در هفته کارگر