Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر احمد رضایی نژاد، ملی پوش سابق تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص سهمیه‌های شمشیربازی ایران در المپیک بیان کرد: ما برای دریافت این ۴ سهمیه در تورنمنت‌های مختلفی شرکت کردیم. بچه‌های سابر خیلی زحمت کشیدند. همین کسب سهمیه خودش یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در المپیک قبلی مجتبی عابدینی و علی پاکدامن حضور داشتند و تجارب زیادی هم به دست آوردند و از نتایج آن مسابقات راضی بودیم. حق مجتبی عابدینی در المپیک "ریو" خورده شد. اگر در توکیو شرایط طوری باشد که بچه‌ها وضعیت روحی خوبی داشته باشند، مدال دور از دسترس نخواهد بود.

او ادامه داد: ما هم در بخش انفرادی و هم تیمی شانس کسب مدال را داریم. علی پاکدامن شرایط بدنی بسیار خوبی دارد. عابدینی کاپیتان تیم ملی ایران است و در این زمینه تجربه بسیار خوبی دارد. محمد فتوحی لحظات آخر به تیم اضافه شد و شرایط بدنی خوبی نیز دارد. ما باید خودمان را باور داشته باشیم.

بیشتر بخوانید

ایتالیایی‌ها بازی با شمشیربازان ایران را سخت پیش بینی کرده اند

رضایی نژاد گفت: در بازی‌های تیمی ابتدا با ایتالیا بازی می‌کنیم. برنده بازی ما نیز با برنده تیم‌های مجارستان و آمریکا دیدار خواهد کرد. ما با این سه تیم در تورنمنت‌های مختلف بازی کرده و حتی پیروزی نیز داشته ایم. شمشیربازی ما حرف‌های زیادی برای گفتن در کل دنیا دارد. پیمان فخری کار بزرگی برای شمشیربازی ایران انجام داد. برای قهرمانی در شمشیربازی باید از همه چیز زد تا موفق شد.

رضایی نژاد در پاسخ به این سوال که چه چیزی شمشیربازان ما را راضی می‌کند، بیان کرد:راه را تا حدودی رفته ایم و ۴ نماینده در سابر المپیک داریم. حالا فقط مانده تا مدال کسب کنیم و این افتخار آفرینی را تکمیل کنیم. زمانی ما آرزوی این را داشتیم که حتی با یک بازیکن خارجی مبارزه کنیم، اما حالا بازی با قدرت‌های جهان برای ما عادی شده است. خیلی از کشور‌ها قبل از المپیک دوست داشتند که با شمشیربازان ما اردوی مشترک برگزار کنند. همه این‌ها از زحمت‌های پیمان فخری است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ شمشیربازی المپیک توکیو رضایی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینر: می‌خواهم یک مدال المپیک برای ایتالیا بیاورم

تنیسور شماره ۲ جهان از عزم خود برای کسب مدال طلای المپیک خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت ویک؛ یانیک سینر در مورد اهداف اصلی خود در این فصل صحبت کرد. به گفته این تنیسور ایتالیایی، وظیفه اصلی او آوردن مدال برای کشورش در بازی‌های المپیک پاریس است.

تنیسور شماره 2 جهان گفت: بازی‌های المپیک قطعا یکی از اهداف اصلی من برای سال 2024 است. امیدوارم بتوانم مدالی را به خانه بیاورم تا شادی دیگری به ایتالیایی‌ها بدهم. سپس من خودم کنجکاو هستم که ورزش‌های دیگر را تماشا کنم، با قهرمانان بزرگ ملاقات و شاید با آنها صحبت کنم تا بفهمم آنها چگونه فکر می‌کنند.

تولید بازی دیجیتالی جدید تنیس از سوی ATP و WTA

یانیک سینر خاطرنشان کرد: به طور کلی دوست دارم بدانم در ذهن دیگر ورزشکاران چه می‌گذرد. هر از گاهی با ورزشکاران سرشناس ارتباط برقرار می‌کنم. امسال در میامی از دیدار با لوچیانو اسپالتی و بچه‌های تیم ملی فوتبال ایتالیا نیز بسیار خوشحال شدم. من فکر می‌کنم ما باید چیز جدیدی از نمایندگان سایر ورزش‌ها یاد بگیریم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • سهمیه های ایران در المپیک سی تایی شد
  • از طلایی شدن در توکیو تا حذف از پاریس/ چرا فروغی به المپیک نرسید؟
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم
  • سینر: می‌خواهم یک مدال المپیک برای ایتالیا بیاورم
  • رضایی اولین قایقران مازندرانی در المپیک + فیلم
  • رضایی اولین قایقران مازندرانی در المپیک
  • ثبت ۴ سهمیه قایقرانی المپیک به نام ایران/ دختری که تاریخ سازی کرد
  • رضایی با کسب مدال طلا المپیکی شد