Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا پورمحمدی روز چهار شنبه در بازدید از آخرین وضعیت ایستگاه راه‌آهن خاوران به ایرنا، اظهار کرد: کمتر از پنج کیلومتر از مسیر باقی مانده که ریل گذاری و کارهای تکمیلی آن در حال انجام است و در چند روز آینده به اتمام می رسد.
وی گفت: زیرسازی های مسیر، راه دسترسی به ایستگاه از مسیر اتوبان پیامبر اعظم و محوطه ایستگاه نیز به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، راه‌آهن بستان‌آباد - تبریز بخشی از پروژه بزرگ راه‌آهن میانه - تبریز است که مرحله نخست آن از میانه تا بستان‌آباد در سفر رییس جمهوری به آذربایجان شرقی در آذر ماه ۱۳۹۸ به بهره‌برداری رسید.
با بهره‌برداری کامل از این پروژه، ترانزیت ریلی ایران برای نخستین‌ بار به اروپا متصل می‌شود و علاوه بر کاهش مدت زمان سفر در حد فاصل مرکز کشور تا مرزهای شمال غربی، موجب توسعه مراودات بین‌المللی نیز می‌شود.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران استانداری آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران استانداری آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران استانداری آذربایجان شرقی راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم

سیاهپوش مدیر اجرایی طرح کمربندی نسیم شمال گفت: قطعه سوم کمربندی نسیم شمال به طول دو هزار و ۵۰۰ متر و عرض ۱۳ متر، از آذر پارسال اجرایی شده است.

پروژه بهسازی مسیر نسیم شمال حدفاصل بلوار شهید باهنر تا چهارراه میرزا کوچک خان با هدف اصلاح روسازی مسیر در دستور کار قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • نبود رینگ آبی در اطراف تبریز و معضل تامین آب
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز