Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:35:55 GMT

رونمایی از گوشی تاشو Z Flip۳ در Geekbench

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۶۹۶۱

رونمایی از گوشی تاشو Z Flip۳ در Geekbench

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، اکنون نوع آمریکایی گوشی هوشمند Galaxy Z Flip۳ سامسونگ در پایگاه مرجع Geekbench ظاهر شده است. این مشخصات نشان می‌دهد که مدل SM-F۷۱۱۰U از تراشه Snapdragon ۸۸۸ و حداقل ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد.

تاریخ معرفی رسمی Z Flip۳

این گوشی در Geekbench امتیاز ۱۰۱۵ برای تک هسته و ۳۱۶۱ برای چند هسته را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جای تعجب ندارد که Z Flip۳ تست شده دارای سیستم عامل Android ۱۱ با لایه Samsung U One است.

گزارش های قبلی حاکی از این است که، گوشی Samsung Galaxy Z Flip ۳ از نظر مشخصات بیشتر تقویت می‌شود و انتظار می‌رود پردازنده بروز شده، دوربین‌ها و حافظه RAM و فضای ذخیره سازی بیشتری داشته باشند و این موارد باعث می‌شود که دستگاه جیبی سامسونگ با رقابت ۲۰۲۱ برابری کند.

تصاویر منتشر شده قبلی نشان داد که این دستگاه از طراحی دو رنگ برخوردار خواهد بود و در آن یک سیستم دوربین دوتایی در کنار نمایشگر خارجی آن قرار دارد و انتظار می‌رود این گوشی موبایل هوشمند با هشت رنگ بژ، مشکی، آبی تیره، خاکستری، سبز، صورتی و بنفش به بازار جهانی عرضه شود. گوشی Samsung Galaxy Z Flip ۳ باید در ماه آگوست عرضه شود و امکان دارد این دستگاه به همراه سایر دستگاه‌های سامسونگ مانند Galaxy Z Fold ۳ و Galaxy S۲۱ FE به بازار حهانی عرضه شود.

طبق اطلاعات منتشر شده قبلی، Galaxy Z Flip ۳ بسیار مقرون به صرفه‌تر است و قیمت شروع این گوشی از ۹۹۹ دلار خواهد بود و این قیمت جدید می‌تواند به این معنی باشد که سامسونگ می‌خواهد تلفن‌های تاشو خود سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند.

انتظار می‌رود سامسونگ، گوشی هوشمند Z Flip۳ را به همراه Z Fold۳ و Galaxy Buds۲ طی یک رویداد در ۱۱ آگوست معرفی کند.

بیشتر بخوانید

رندرهای رسمی دو گوشی Samsung Galaxy Z Fold3 و Z Flip3 فاش شدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند گوشی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی در مسیر‌های احتمالی عبور کالای قاچاق، توانستند ۳ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودرو‌های توقیفی تعداد ۵۳۰ دستگاه گوشی هوشمند، ۷۲۰ عدد لیوان آلومینیومی و ۵۸۰ عدد درب ظرف و قوطی و یک دستگاه فلزیاب و چند قلم کالای دیگر را کشف کردند.

سردار احمدی با اشاره به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کشفیات، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۲ نفر متهم دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در خاتمه ضمن تاکید بر لزوم مقابله و مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاقچیان اذعان داشت: مرزبانان غیور استان آذربایجان غربی در راستای انسداد کنترل نوار مرز و مقابله و مبارزه با جرائم و تخلفات مرزی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟