Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@12:57:33 GMT

برای حل مشکل خوزستان آدرس غلط ندهید

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۷۳۱۱

برای حل مشکل خوزستان آدرس غلط ندهید

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حجت‌الله ذاکر طی یادداشتی در خصوص وضعیت این روزهای مردم در استان خوزستان نوشت:

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ 
برادران عزیز، خواهران بزرگوار؛ همسنگران و مجاهدان غیور و شریف!
مبادا در بزنگاه دفاع از حق و حقیقت لحظه‌ای کوتاه بیاییم که پشیمانی پس از غفلت را از ما نخواهند پذیرفت!

قصه این است که:
در این روزها که در خوزستان عزیزمان [جان ناقابلم به فدای خاک پاکش]، بواسطه کمبودها و مشکلات فراوانی که حاصل گرمای شدید، خشکسالی و صدالبته بی‌مهری، بی‌تدبیری -بخوانید «خیانت»- و کم کاری برخی دولتمردان غربگرا و مسئولیت گریز، شاهد اعتراض به حق مردم صبور و شریف آن دیار مردان دلاور و زنان دلاورپرور، هستیم؛ شاهد خباثت، ددمنشی و لجن پراکنی اهل نفاق، مزدوران جبهه خوارج انقلاب، سلطنت طلبان و سیاهی لشکرشان «نیز» هستیم!

قلم به مزدهایی که خباثت و بی‌کفایتی جریان برآمده از آراء خودشان را بار دیگر به دیگران نسبت داده و در شیپور نحس‌شان می‌دمند که این ناکارآمدی‌ها بواسطه دیانت و حاکمیت دینی است و باز می‌خواهند کاسه کوزه را سر یاران آخرالزمانی حسین بن علی علیهماالسلام بشکنند و حاکمیت دینی را عامل همه نابسامانی‌ها معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه خوش گفت مولای غریبمان در گودی قتلگاه که : «ای شیعیان [پیروان] آل ابوسفیان وای بر شما! اگر دین ندارید [پایبند به منویات دین نیستید] و از معاد نمی‌هراسید [به قیامت ایمان ندارید]، پس آزاده باشید در زندگی دنیایتان!»

آری! امروز باید به اهل نفاق و ظلمت گفت: ای شیعیان بی‌بی‌سی، ای شیعیان آل صهیون، ای شیعیان آمریکا، ای شیعیان اتحادیه اروپا و ای شیعیان آل ابلیس! دین که ندارید، لااقل شرف انسانی داشته باشید، آزادگی هم پیشکش!

به این انسان نماها باید گفت: هر کجا پای دین در این کشور به وسط آمد، حماسه آفریده شد. اهل دین انقلاب کردند و رژیم سفاک و ننگین شاهنشاهی را سرنگون. اهل دیانت در جنگ تحمیلی نگذاشتند یک وجب خاک پاکمان اشغال شود. حاکمیت دین در بسیاری از عرصه‌های علم و تکنولوژی، کشور را در شمار رتبه‌های برتر دنیا قرار داد. اهل دیانت در تمام حادثه‌ها سینه سپر کردند و مردم سیل زده، زلزله زده، مصیبت دیده، قحطی زده، بحران زده و محرومین را یاری کردند. سربازان انقلابی حاکمیت دینی، شر داعش و داعشیان را از سر دنیا کم کردند. اهل مسجد و هیأت در این ایام کرونایی از گرسنه خوابیدن فقرای مظلوم جلوگیری کردند، در بیمارستان به یاری کادر درمان شتافتند، از جانشان دست کشیدند و اموات کرونایی را در غسال خانه‌ها غسل دادند.
آری حاکمیت دینی هر کجا وارد شده کشور را گلستان کرده است. مصادیقش را اهل انصاف خوب می‌دانند و لازم به ذکر نیست، چرا که هر چقدر هم بشمارم برخی از این قبیل‌اند که : «صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لا یَرْجِعُونَ‌؛ آنان (از شنیدن حقّ) کر و (از گفتن حقّ) گنگ و (از دیدن حقّ) کورند...»

و اما ... هر زمان پای رسانه‌های ظلمت زده استکبار به میان آمد و اهل نفاق متحد شدند و سست عنصران را با سلطنت طلبان و خودباختگان همراه کردند، جمع نحسشان جمع شد و با فریب اهل غفلت و بی‌بصیرت‌ها، دولت‌های غربزده‌ای را سرکار آوردند که هشت سال، هشت سال و هشت سال، به اندازه هشتصد سال نکبت، ویرانی، بحران، تباهی و ... ثمره ریاست دولت مردانشان شد و نزول بلا حاصل خباثتشان!

ای مزدوران خودفروخته بی حیا!
چرا جای جلاد و شهید را عوض می‌کنید؟!
ای شعار دهندگان «نه غزه، نه لبنان؛ جانم فدای ایران»، جان شما در راه شیطان فدا شده و نمی‌دانید که مصداق میت الاحیاء اید!
حاج قاسم و ابومهدی ما، این سربازان بی ادعای رهبر عظیم الشأنمان، هم جان نثار قرآن کردند و هم جان فدای ایران!

ای ظلمت پیشگان همیشه طلبکار!
بدانید که حربه‌هایتان زنگ زده و عده‌ای مثل خودتان را فریب می‌دهید که ده‌ها هزارتان و صدها هزارشان به قدر لنگه کفش کهنه سیدالشهدای مدافعان حرم نمی‌ارزید و ...

و بدانید که به وعده رهبر عزیزتر از جانمان، امام خامنه‌ای ارواحنا فداه، ایمان داریم، چرا که وعده او همان وعده خداوند منان در قرآن است که خوش فرمود: «آینده از آن حزب اللهی‌هاست؛» و به دست همین حزب اللهی‌ها به زودی مردم مؤمن، شریف و ولی نعمتان این نظام مقدس، طعم خوش حیات طیبه را خواهند چشید و بیرق برافراشته ایران اسلامی را به دست ولی الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء خواهند سپرد!

آری با «یا حسین، یا حسین» به این مقصد خواهیم رسید؛
به کوری چشمتان!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه محرم حجت الله ذاکر خوزستان حاکمیت دینی حاکمیت دین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!

 «نصف حقوقم را به عنوان بیعانه کارت به کارت کردم تا خانه را اجاره ندهد؛ اما دیگر جواب تلفنم را نمی‌دهد»؛ این جمله را آقای مردانی می‌گوید که با دیدن آگهی اجاره آپارتمان با شرایط و قیمت مناسب در دیوار و صحبت با آگهی‌دهنده، ۱۰ میلیون تومان بیعانه واریز کرده است.

«با آغاز فصل اجاره و نقل و انتقالات مسکن، شاهد افزایش ثبت آگهی‌های دروغین در پلتفرم‌های سایت‌های واسطی مانند دیوار هستیم»؛ سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا این جمله را گفته و می‌افزاید که افراد سودجو با سوءاستفاده از موقعیت و با ثبت آگهی‌های جعلی در سایت دیوار با «قیمت‌های پایین‌تر از عرف تعیین‌شده» و استفاده از ترفند‌های خاص و جلب نظر مشتریان در خصوص تضمین معامله، «مبالغی را تحت عنوان بیعانه از مشتریان دریافت می‌کنند و پس از واریز وجه دیگر پاسخگوی تعهدات خود نیستند».

مجرمان فضای مجازی با مهندسی مسائل روز و نیاز‌های مخاطب و بکارگیری انواع روش و ترفند‌ها از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند؛ اجاره و فروش ارزان قیمت منزل، خودرو و کالا، ابلاغ الکترونیکی سامانه ثنا، کالابرگ الکترونیکی، کارت سوخت، اینترنت رایگان و برنده شدن در انواع قرعه‌کشی‌های رادیویی و تلویزیونی و ... از جمله ترفند‌های کلاهبرداران مجازی است.

سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا با بیان اینکه میزان کلاهبرداری اینترنتی حدود ۳۷ درصد است، معتقد است که یکی از مهمترین دلایلی که مجرمان سایبری می‌توانند در رسیدن به اهداف مجرمانه خود موفق باشند اعتماد هموطنان است؛ این در حالی است که سرهنگ مهدی فرازپور رئیس پلیس فتا استان قم می‌گوید که «طمع و کنجکاوی در مواجهه با فضای مجازی باید کنترل شود که این موارد مهمترین شگرد مجرمان سایبری است».
کلاهبرداری اینترنتی و سایبری مختص ایران نیست؛ اف‌بی‌آی (FBI) اعلام کرد که در سال ۲۰۲۳ میلادی بیش از ۱۲.۵ میلیارد دلار خسارت به‌خاطر کلاهبرداری آنلاین به مردم آمریکا وارد شده است.

راهرو‌های پلیس فتا پر است از مالباختگانی که برای پیگیری پرونده خود از این اتاق به آن اتاق می‌روند؛ با اینکه تعدادی از شاکیان و مالباختگان از پیگیری و حصول پرونده کلاهبرداری ناامید بوده و پول خود را از دست رفته می‌دادند، اما سردار منتظر المهدی سخنگوی پلیس از کشف ۸۷ درصدی جرایم سایبری خبر داده و می‌گوید که تعداد پرونده‌های مکشوفه در سال ۱۴۰۲ با رشد ۲۱ درصدی همراه بوده و در جریان رسیدگی به پرونده‌های سایبری تعداد ۴۲۳ فقره پرونده مهم، عمده و کثیرالشاکی یابش و ۹۰۵ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

احمد موقری سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی می‌گوید که «تعلیق حساب‌های بانکی و انسداد شماره تلفن‌های در اختیار کلاهبرداران، به روز رسانی و تکمیل مشخصات دقیق حساب‌های بانکی اشخاص حقیقی و حقوقی، ارسال پیام‌های انبوه هشدار و تهیه و تولید محتوای آموزشی مناسب از جمله راهکار‌های مبارزه و کاهش جرایم سایبری است».
وی همچنین بر تقسیم کار دستگاه‌های دولتی با هدف پیشگیری از کلاهبرداری‌های پرتکرار در فضای مجازی و نیز استفاده از فناوری‌های نوین مثل هوش مصنوعی برای جلوگیری از بروز جرایم مربوطه تاکید دارد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • این خبرها را از دست ندهید
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • لیست دادگاه های تبریز
  • فهرست مراکز کاردرمانی در مشهد
  • آدرس غلط سازمان غذا و دارو با طرح شائبه لوکس بودن داروی هموفیلی‌ها
  • آدرس غلط سازمان غذا و دارو با طرح شائبه لوکس بودن داروی هموفیلی ها
  • بارش شهابی -Puppid 2024π را از دست ندهید
  • تماشای ماه صورتی آوریل را از دست ندهید
  • آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!