Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی تکواندوی کشورمان در حالی شب گذشته برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ عازم توکیو شد که سرمربی تیم ملی در این سفر ملی‌پوشان را همراهی نکرد

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، تیم ملی تکواندو ایران به منظور حضور در رقابت‌های میکس تیمی المپیک 2020، شب گذشته (سه‌شنبه - 29 تیر ماه) تهران را به مقصد  ژاپن ترک کرد اما سیدنعمت خلیفه سرمربی تیم ملی کشورمان، ملی‌پوشان را در این سفر همراهی نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفته شده است که دلیل عدم همراهی تیم ملی تکواندو توسط سیدنعمت خلیفه، مشکلات گوارشی سرمربی تیم ملی کشورمان بوده است. 

امیرمحمد بخشی، عرفان ناظمی، کیمیا همتی و ملیکا میرحسینی ملی‌پوشان تکواندو ایران در اولین دوره برگزاری مسابقات میکس تیمی المپیک 2020 خواهند بود که به صورت آزمایشی توسط فدراسیون جهانی تکواندو در این دوره برگزار خواهد شد. 

این رقابت‌ها طی روزهای 2 تا 5 مردادماه در سالن "ماکوهاری مسه" برگزار م‌ شود که هر روز یک مسابقه تیمی قبل از رقابت‌های کسب مدال برنز بخش انفرادی انجام خواهد شد.

براساس قرعه‌کشی که صورت گرفته، چین، ساحل عاج و روسیه در گروه اول قرار گرفتند که ابتدا هوگوپوشان چین و ساحل عاج با یکدیگر مبارزه می‌کنند و برنده این دیدار به مصاف تیم روسیه می‌رود. ایران و ژاپن نیز در گروه دوم قرار دارند که برابر یکدیگر قرار می‌گیرند و برنده به فینال راه پیدا می‌کند.

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی برترین های قرن با دکتر زادمهر: بهترین تیم قرن، همین تیم ملی فعلی است؛ دایی و باقری جزو 7 سرزن برتر دنیا بودند دردسر جدید برای دروازه بان پرسپولیس / فیلم درگیری لفظی حامد لک در تبریز دور و نزدیک فوتبال؛ زلاتان ابراهیموویچ، برترین بذله گوی تاریخ فوتبال (دوبله اختصاصی) دستگیری بازیکن اورتون در پی اتهام تعرض به کودکان ایوان گازیدیس به سرطان مبتلا شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای دوپینگ گسترده در چین برای المپیک

افشای دوپینگ مخفیانه اعضای تیم ملی شنای چین در بازیهای المپیک ۲۰۲۰ باعث شده است تا این کشور در آستانه از دست دادن مدال های کسب شده در این رشته بازیهای المپیک توکیو قرار گیرد.

به گزارش مشرق، تیم تحقیقاتی ARD و نیویورک تایمز ادعا کردند ۲۳ شناگر چینی علیرغم مثبت بودن تست دوپینگشان، مجوز شرکت در بازیهای المپیک توکیو را دریافت کردند چون نهادهای حاکم با مقامات چینی توافق‌های پشت پرده‌ای داشتند تا این ورزشکاران در المپیک حضور داشته باشند.

روزنامه دیلی تلگراف سیدنی روز شنبه خبر داد که آزمایش شناگران چینی به دلیل وجود ماده تری متازیدین، داروی قلب چند ماه قبل از شروع بازیهای المپیک توکیو ۲۰۲۰ مثبت شد. این آزمایش به دلیل همه گیری کرونا به تعویق افتاده بود.

مقامات ضد دوپینگ چین پس از اینکه نتایج آزمایش‌ها مثبت شده هیچ جریمه‌ای لحاظ نکردند تا این ورزشکاران در بازیهای المپیک حضور داشته باشند.

ترکیب تیم شنای ۳۰ نفره چین در توکیو شش مدال از جمله سه مدال طلا کسب کرد.

بر اساس گزارش ARD و نیویورک تایمز، آزمایش ۲۳ شناگر چین قبل از توکیو مثبت بوده است. یک تیم تحقیقاتی از ARD، و نیویورک تایمز پرونده ادعایی دوپینگ گسترده را فاش کردند و حالا باید دید مقامات کمیته بین‌المللی المپیک و فدراسیون جهانی شنا، چه تصمیمی خواهند گرفت.

به گزارش نیویورک تایمز، حتی FBI نیز شروع به بررسی دقیق این موضوع کرده است.

این اتفاق می تواند منجر به از دست دادن مدال‌های چین در رشته شنا در بازیهای المپیک توکیو شود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • از طلایی شدن در توکیو تا حذف از پاریس/ چرا فروغی به المپیک نرسید؟
  • مشکل ملی‌پوشان ووشو حل شد/ تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی مشخص شد
  • افتتاح لیگ برتر سبک تاکرا با حضور پریچهره
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان مشخص شد
  • سنگاپور میزبان تکواندوی مجازی قهرمانی جهان
  • ادعای دوپینگ گسترده در چین برای المپیک
  • رونمایی از لباس رسمی ژاپن در المپیک پاریس