Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات محلی کشور ایتالیا تیم ملی این کشور را مسبب افزایش دوباره آمار مبتلایان به کرونا می‌دانند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنجال‌ها درباره جشن ایتالیایی‌ها برای قهرمانی یورو 2020 همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین آنها مقامات محلی شهر رُم، آتزوری را مسبب شیوع دوباره ویروس کرونا در پایتخت ایتالیا دانسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای آنها؛ گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا به سبب صدور مجوز دور افتخار ملی‌پوشان این کشور با جام قهرمانی در شهر رُم که هزاران نفر را به خیابان‌ها کشاند، متهم ردیف اول شیوع دوباره کرونا است.

ایتالیایی‌ها 10 روز پیش با شکست انگلیس در ضربات پنالتی فینال در ورزشگاه ومبلی، بعد از 53 سال دومین قهرمانی‌شان در جام ملت‌های اروپا کسب کردند.

اعضای این تیم در بازگشت به رم، سوار بر اتوبوس بدون سقف جام قهرمانی را به مردم پایتخت نشان دادند که این تصمیم آنها با نارضایتی مقامات محلی همراه بود.

یکی از آنها کارشناس بهداشت منطقه لاتزیو به نام آلسیو دآماتو با اشاره به ثبت 681 مورد جدید از ابتلا به کرونا و یک مورد فوت در 24 ساعت گذشته، بوده که گفت: ما داریم تاوان به اصطلاح «اثر گراوینا» را می‌دهیم اما خوشبختانه کار در بیمارستان‌ها گره نخورده است، البته در روزهای آتی ما شاهد نتایج از دست دادن تمرکزمان برای کنترل کرونا به خاطر جشن قهرمانی در یورو خواهیم بود. اکثر موارد ابتلا افراد جوانانی هستند که هنوز واکسینه نشده‌اند.

مانچینی: این تیم ایتالیا در تاریخ ماندگار خواهد شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا یورو 2020 تیم ملی فوتبال ایتالیا ویروس کرونا یورو 2020 تیم ملی فوتبال ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس‌) تیپ متفاوت هادی چوپان با لباس محلی

هادی چوپان، قهرمان ایرانی پرورش اندام تصویری از خودش با لباس محلی بختیاری منتشر کرد.

چوپان که سابق قهرمانی در مستر المپیا را در کارنامه دارد، اخیرا توانست در ۲ مسابقه آرنولدکلاسیک آمریکا و انگلیس هم عنوان قهرمانی را کسب کند.

دیگر خبرها

  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • (عکس‌) تیپ متفاوت هادی چوپان با لباس محلی
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد