Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل عوض زاده   مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: ۵۴۹ اصله پایه فشار متوسط و ضعیف، ۱۴ دستگاه ترانس، یک دستگاه بوستر، ۴۴ هزار و ۵۰۰ متر شبکه و ۱۲۶ کنتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهرستان‌های سرباز، میرجاوه، کنارک، نگور، پلان، چابهار، راسک، ایرانشهر، بمپور، اسپکه، فنوج، دلگان، سراوان، نیکشهر و قصرقند از جمله مناطقی هستند که دچار خسارت شده‌اند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: بیش از ۲۰ میلیارد و۲۳۰ میلیون تومان خسارت و تخریب ۴۰۵ اصله پایه فشار متوسط و ضعیف تنها در شهرستان های چابهار، ایرانشهر، دلگان، راسک و سرباز اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه ۱۴۰ تیم عملیاتی و پیمانکاری، ۳۱۶ سیمبان و ۱۸۵ دستگاه ماشین آلات در این مدت فعال بودند گفت: با تلاش نیروهای عملیاتی توزیع برق این استان در همان ساعات اولیه بحران، شبکه های آسیب دیده از طریق انجام مانور از خطوط مجاور برقدار شد و کار اصلاح و احداث شبکه صورت گرفت.

عوض زاده با بیان اینکه در برخی از شهرستان های سیستان و بلوچستان همچنان شاهد توفان و بارندگی‌های پراکنده هستیم تصریح کرد: بر اثر تند باد و باران شدید در منطقه جلگه شهرستان دلگان ۴۱ اصله پایه فشار متوسط دچار خسارت شد.

وی افزود: این اتفاق طبیعی علاوه بر وارد کردن ۹۰۰ میلیون تومان خسارت باعث قطع برق روستاهای چاه اسحاق و بالشتی این منطقه شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۶ تیم عملیاتی از همان ساعات اولیه بحران، در منطقه حاضر هستند اما با توجه به باتلاقی بودن زمین، عملیات ترمیم شبکه و نصب تیر در ابتدا با کندی مواجه شد که طی یوم جاری با مساعد شدن شرایط شرایط و با همکاری فرمانداری شهرستان دلگان عملیات احداث به سرعت در حال انجام است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع برق توفان شدید توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب

 رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب خسارت زیادی به شبکه برق و پست های فوق توزیع برق وارد شده و درحال حاضر شبکه برق ۲۲۸ روستای مناطق مختلف سیل زده بلوچستان قطع است.

به گزارش ایرنا؛ محمد رئیسی شامگاه چهارشنبه در نشست مدیریت بحران که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در فرمانداری کنارک در حال برگزاریست، اظهار داشت: از ابتدای وقوع سیلاب در بلوچستان برق ۴۴۵ روستا دچار خاموشی شد، که با تلاش پرسنل صنعت برق در حال حاضر برق ۲۱۷ روستا پایدار شد.

وی ادامه داد: با توجه به خسارت وارد شده به پست های فوق توزیع پسابندر، بنت و چاهان این تعداد روستا بی برق هستند که به محض وارد مدار شدن این پست ها برق بیش از ۲۰۰ روستا پایدار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نبود مسیر دسترسی‌ و طغیان رودخانه های فصلی از جمله مشکلات مهم جهت اعزام نیروهای عملیاتی و اصلاح شبکه های برق است.

وی افزود: در حال حاضر، ۲۰۲ پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۶ دستگاه ترانسفورماتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل زده تا این لحظه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تلاش بامدادی پرسنل امور برق شهرستان راسک و سرباز جهت اصلاح شبکه های برق آسیب دیده ناشی از سیلاب
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
  • ۲۰۲ تیربرق در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب دچار خسارت شد
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان وبلوچستان
  • لزوم توجه جدی به توصیه‌های ایمنی برق در شرایط ناپایداری جوی