Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بر اساس رنگ‌بندی سامانه ماسک وزارت بهداشت با قرمز شدن دامغان و شاهرود، چهار شهرستان استان سمنان در وضعیت قرمز هستند.

قرمزشدن وضعیت کرونایی این ۲ شهرستان تنها تغییر در رنگ‌بندی کرونایی استان سمنان بود و اکنون شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار در وضعیت قرمز، شهرستان مهدیشهر در وضعیت نارنجی و سه شهرستان‌ میامی، سرخه و آرادان نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت بهداشت اعلام کرد:‌ در حال حاضر ۲۳۲ شهر کشور در وضعیت قرمز ، ۱۱۷ شهر در وضعیت نارنجی و ۹۹ شهر در وضعیت زرد متاثر از بیماری کرونا قرار دارند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، رنگ‌بندی ۳۱ تیر در خصوص شیوع کرونا در شهرهای کشور در اپلیکیشن ماسک منتشر شد. وزارت بهداشت روز سه‌شنبه اعلام کرد: متاسفانه در طول روز دوشنبه، ۲۵۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۷ هزار و ۶۲۴ نفر رسید. به گزارش ایرنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از روز دوشنبه تا سه شنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۷ هزار و ۴۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۳۶ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۵۷۶ هزار و ۱۴۸ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا سمنان شاهرود دامغان محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا سمنان ویروس کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا سمنان شاهرود دامغان محدودیت های کرونا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، محمدرضا کاویان‌پور رئیس مؤسسه تحقیقات آب کشور از فعال شدن سامانه بارشی جدید در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: این سامانه بارشی از امروز یکشنبه فعال می‌شود و اوج بارندگی‌ها در روز چهارشنبه هفته جاری پیش‌بینی شده است.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در برخی از نواحی استان‌های سمنان، گلستان، اصفهان و فارس ۵۰ تا ۷۰ میلی‌متر بارندگی رخ خواهد داد.

کاویان‌پور ادامه داد: همچنین طی ۴۸ ساعت بین ۴۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی را در استان‌های تهران، البرز، مرکزی، همدان، قم و نیز چهارمحال و بختیاری شاهد خواهیم بود.

رئیس مؤسسه تحقیقات آب کشور یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر روز دوشنبه هفته جاری، طی ۳۶ ساعت در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی بین ۳۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی به ثبت برسد.

کد خبر 6084461 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • تب دنگی جان بیش از هزارو ۶۰۰ برزیلی را گرفت
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌ بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد