Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-28@14:15:50 GMT

سقوط بیت کوین به کانال ۲۰ هزار دلاری

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۰۷۵۱

سقوط بیت کوین به کانال ۲۰ هزار دلاری

ارزش بیت کوین تا ۲۹۵۰۰ دلار و ارزش اتر تا ۱۷۳۰.۳۳ دلار کاهش یافته که طی یک ماه گذشته بی سابقه است.

به گزارش پول نیوز، به نقل از عرب نیوز، ارزهای مجازی در روز سه شنبه سقوط کردند و ارزش بیت کوین برای اولین بار طی یک ماه گذشته به کمتر از ۳۰ هزار دلار رسید.

ارزش ارزهای ایمن‌تر مثل ین و دلار در برابر ارزهای پرمخاطب‌تر مثل دلار استرالیا و پوند انگلیس به بالاترین رقم طی چند ماه گذشته رسیده چون ترس از تاثیر نوع جدید ویروس کرونا بر روند بهبود اقتصاد جهان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش بیت کوین تا ۲۹۵۰۰ دلار کاهش یافته که یک طی یک ماه گذشته بی سابقه است. ارزش اتر هم ۴.۸ درصد پایین آمده و به ۱۷۳۰.۳۳ دلار رسیده است که پایین ترین رقم طی یک ماه گذشته را نشان می‌دهد.

ارزش دلار به بالاترین رقم طی ۸ ماه گذشته یعنی ۰.۷۳۱۷ در برابر دلار استرالیا و ۱.۳۶۶۲۵ در برابر پوند انگلیس رسیده است.

نوع جدید ویروس کرونا با عنوان دلتا به سرعت در سراسر جهان مخصوص مناطقی از آمریکا که واکسیناسیون چندانی انجام نشده است، گسترش پیدا می‌کند. جشن آزادی از کرونا در انگلیس با افزایش موارد ابتلا به این ویروس همراه بوده و حدود نیمی از ۲۵ میلیون جمعیت استرالیا در قرنطینه به سر می‌برند. بنابراین به نظر می‌رسد محدودیت‌های کرونایی باید ادامه پیدا کند و این به معنای کند شدن روند بهبود اقتصاد جهان است.

ارزش یورو با ۰.۱ درصد کاهش تا ۱.۱۷۸۸۵ دلار پایین آمده است.

منبع: تسنیم

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیت کوین دلار ارز ارز دیجیتال طی یک ماه گذشته بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ در جمع ۵۰۰ ثروتمند جهان

ترامپ با مهلتی برای ارسال وثیقه بیش از ۵۰۰ میلیون دلاری در دعوای کلاهبرداری در نیویورک روبرو بود، اما دادگاه استیناف ایالتی با کاهش این مبلغ به ۱۷۵ میلیون دلار، به کمک او آمد. ترامپ می‌گوید این مبلغ را پوشش خواهد داد. همزمان، «گروه رسانه و فناوری ترامپ» که شرکت شبکه اجتماعی او است، یک فرآیند ادغام ۲۹ ماهه را به پایان رساند و اکنون سهامی به ارزش میلیارد‌ها دلار روی کاغذ، رسما متعلق به ترامپ است.

به گزارش ایسنا، در مجموع، دارایی خالص ترامپ، بیش از چهار میلیارد دلار افزایش یافت. این به معنای آن است که برای اولین بار، ترامپ با ثروتی معادل ۶.۵ میلیارد دلار، به جمع ۵۰۰ ثروتمند برتر جهان در فهرست میلیاردر‌های بلومبرگ پیوست.

اریک ترامپ، معاون اجرایی سازمان ترامپ در بیانیه‌ای گفت: ما شرکت بزرگی داریم و بی نهایت، مفتخریم.

ترامپ ۷۷ ساله، تمام عمرش ثروتمند بوده است. اما ثروت او که قبلا به ۳.۱ میلیارد دلار می‌رسید، عمدتا شامل املاک و مستغلات است که مشخص شد ارزش آن‌ها و شرکتش به مدت بیش از یک دهه، میلیارد‌ها دلار در سال افزایش یافته است تا شرایط بهتری در زمینه وام‌ها داشته باشند.

اما ثروت غیر نقدی او قبل از مهلت روز دوشنبه برای پرداخت ۴۵۴ میلیون دلار وثیقه یا ارسال اوراق ضمانت برای ۱۲۰ درصد از حکم قاضی در حالی که او درخواست تجدید نظر می‌کند، یک بحران مالی بالقوه ایجاد کرده بود. لتیشیا جیمز، دادستان کل نیویورک، اعلام کرده بود در صورت عدم عمل به این حکم توسط ترامپ، آماده است تا دارایی‌های او را مصادره کند.

ترامپ متعهد شد که به سرعت پول نقد یا اوراق ضمانت را برای پوشش مبلغ کاهش یافته، ارسال کند. در حال حاضر، او نمی‌تواند درآمد حاصل از ادغام شرکت ترامپ مدیا با شرکت دیجیتال ورلد را دریافت کند، زیرا سهام او به مدت تقریبا شش ماه، بلوکه شده است.

سهام شرکت دیجیتال ورلد در معاملات روز دوشنبه، در ۴۹.۹۵ دلار بسته شد که حدود ۱۸۵ درصد از ابتدای سال افزایش نشان می‌دهد. به این ترتیب، ارزش ۵۸ درصد از سهام ترامپ در این شرکت، به ۳.۹ میلیارد دلار می‌رسد.

تکمیل ادغام این دو شرکت که بر موانعی از جمله تحقیق و توافق با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و شکایت‌های لحظه آخری مدیران و سرمایه گذاران چیره شد، به معنای آن است که این سهام، اکنون در محاسبه بلومبرگ از ارزش خالص ترامپ لحاظ شده است. پیش از این، طبق آخرین فرم افشای مالی ترامپ، سهام او تنها ۲۲.۵ میلیون دلار ارزش داشت.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شاخص ثروت بلومبرگ که ثروت ترامپ را از سال ۲۰۱۵ محاسبه کرده است، نشان می‌دهد ثروت اصلاح شده او که مشغول مبارزات انتخاباتی برای بازگشت به کاخ سفید است، ارزشی برابر با ثروت جو ریکتس، گوردون گتی و تونی جیمز دارد.

دیگر خبرها

  • سقوط بیت‌کوین
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۸ فروردين
  • باارزش‌ترین برند‌های جهان در سال ۲۰۲۴
  • بازار رمزارز‌ها / صعود دوباره بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار
  • ترامپ در جمع ۵۰۰ ثروتمند جهان
  • قیمت طلا یک کانال سقوط کرد | آخرین قیمت ها در بازار طلا و سکه
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا یک کانال سقوط کرد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۷ فروردين
  • صعود دوباره بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار
  • صادرات ۱۳ میلیون دلاری فرآورده‌های سنتی در سال ۱۴۰۲