Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌احمد آقاپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر شهرستان های ارومیه، خوی، چایپاره، ماکو و شاهین دژ وضعیت قرمز کرونایی دارند.

وی اضافه کرد: همچنین شهرستان‌های شوط، چالدران، سلماس، اشنویه، نقده، پیرانشهر، مهاباد، میاندوآب و بوکان در وضعیت نارنجی کرونایی هستند.

رییس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی ادامه داد: البته شهرستان های تکاب، سردشت و پلدشت نیز وضعیت زرد کرونایی دارند ولی باید برای جلوگیری از بدتر شدن وضعیت، پروتکل های بهداشتی در این شهرها رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام هشدار جدی نسبت به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اظهار کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع به ویژه اجتناب از سفرهای غیرضروری در شهرهای قرمز، زرد و نارنجی از جمله مهمترین اقداماتی است که باید رعایت شود.

به گزارش ایرنا، تاکنون نزدیک به ۱۸۸ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و نزدیک به چهارهزار و ۸۵۰ نفر نیز جان خود را بر اثر بیماری کووید ۱۹ از دست داده اند.

برچسب‌ها کرونا چایپاره آذربایجان غربی خوی ارومیه ماکو وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شاهین دژ پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا چایپاره آذربایجان غربی کرونا چایپاره آذربایجان غربی خوی ارومیه ماکو وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شاهین دژ آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی ملامهدی با بیان اینکه اشتغال و مسکن از اولویت مهم کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان زیر حمایت است گفت: سال گذشته یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در استان آذربایجان شرقی تحویل داده شد.

وی اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۱۵۷ واحد در روستا‌های استان به صورت ساخت خانه و یکصد واحد نیز در شهر‌ها به صورت خرید واحد مسکونی بود.

وی ادامه داد: برای ساخت یا خرید این واحدها نزدیک به ۶۴۰ میلیارد ریال وام بلاعوض و ۱۵۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه بدون کارمزد از طریق صندوق امداد ولایت تامین و پرداخت شد ضمن اینکه برای هر واحد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد ریال وام بانکی با کارمزد چهار درصد تعلق گرفت.

ملامهدی در مورد نهضت ملی مسکن و سهم مددجویان از این طرح در استان اظهار کرد: هشت هزار و ۴۰۰ نفر با برچسب مددجوی کمیته امداد در این طرح نام نویسی کردند.

وی ادامه داد:تعداد اختصاصی به مددجویان استان از محل این طرح نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ واحد بود.

دیگر خبرها

  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • میاندوآب از قطب‌های مهم دامپروری آذربایجان غربی است
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند
  • برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان غربی در مهاباد
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز