Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز مجموع بیماران مثبت و مشکوک دارای علایم که هم اکنون در بیمارستان های استان فارس بستری هستند را دو هزار و ۴۵۳ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد، ۲۴۰ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

عبدالرسول همتی چهارشنبه  ضمن با اعلام آخرین آمارهای مربوط به کروناو در استان فارس گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، یک میلیون و۳۷ هزار و ۳۳۶ تست تشخیصی مولکولی در آزمایشگاه های استان تهیه شده که با بررسی نمونه های انجام شده، ۳۰۱ هزار و ۶۵۵ بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از ابتدای آغاز طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی تاکنون، ۱۲۲ هزار و ۱۸۹ مورد تست سریع انجام شده که از این تعداد ۲۱ هزار و ۵۹ بیمار مثبت شناسایی شده است و در مجموع از ابتدا تاکنون، ۳۲۲ هزار و ۷۱۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در استان فارس شناسایی شده است.

همتی در ادامه با اعلام جان باختن ۱۴ هم استانی دیگر در اثر این بیماری طی روز گذشته تاکنون، مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تا کنون را چهار هزار و ۹۹۶ نفر اعلام کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت:  ۲۸۵ هزار و ۹۱۴ نفر از ابتدا تاکنون در استان فارس بهبود یافتند و  از بیمارستان ها ترخیص یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

او با اعلام اینکه با شیوع کرونای جهش‌یافته شاهد افزایش آمار جانباختگان ناشی از کرونا هستیم و در این شرایط بحرانی، مسافرت بسیار خطرناک است و شرایط را بحرانی تر می کند، از مردم خواست تا در تعطیلات پایان هفته در خانه بمانند و از حضور در دورهمی های خانوادگی و مراکز خرید و پُرتردد خودداری کنند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی در دیدار اول با نتیجه 3 بر یک مقابل افغانستان به پیروزی دست پیدا کردند و در بازی دوم موفق شدند بحرین را با شکست 5 بر 3 بدرقه کنند. 

این دو پیروزی اما در شرایطی به دست آمد که انتقادهایی نسبت به عمکلرد تیم ملی در فاز دفاعی وجود داشت، اما در سومین بازی شاگردان شمسایی هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی بی نقص کار کردند و با 4 گل کویت که برای صعود می‌جنگید را در هم کوبیدند.

این پیروزی در شرایطی که ژاپن به عنوان جدی‌ترین رقیب ایران در کسب قهرمانی از دور مسابقات کنار رفته، نشان از قدرت تیم شمسایی دارد که حالا گام در مرحله حذفی گذاشته و روز چهارشنبه باید به مصاف قرقیزستان برود.

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • رقابت در سنگر تیم ملی شدت گرفت (عکس)
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • اذعان به زخمی شدن ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست از ۷ اکتبر/ حال ۲۴ نفر وخیم است
  • پس از طلاق ملاقات با فرزند چه شرایطی دارد؟
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • سندروم پس از کرونا چیست؟