Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه گل‌گهر سیرجان به شدت از رفتار مربیان آلومینیوم اراک در هفته‌های گذشته انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه گل‌گهر سیرجان پس از اظهارات مربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از دیدار با تراکتور تبریز، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

متأسفانه بی‌اخلاقی‌ها در لیگ برتر فوتبال ایران به اوج خود رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر فنی تیم آلومینیوم اراک چند هفته است با رفتاری غیرمسئولانه و بی‌ادبانه در کنار زمین و کنفرانس مطبوعاتی، علیه بازیکنان و کادر فنی گل‌گهر موضع بی‌ربط و اشتباه می‌گیرند. قطعاً در فصل جاری لیگ برتر، گل‌گهر از دیگر تیم‌ها بیشتر آسیب اشتباهات داوری را دیده و امتیازات زیادی را از دست داده است. نمونه کوچک آن دیدار رفت گل‌گهر و آلومینیوم بود که پنالتی واضح به نفع گل‌گهر گرفته نشد. در بازی برگشت هم تعداد کارشناسانی که تصمیمات داور را تأیید کردند، بیشتر بود. پس طلبکار، ما هستیم، نه دیگران.

عبدی: گل‌گهر چند بازی است که با پنالتی لحظه آخری پیروز می‌شود

این نوشته محترمانه می‌توانست به شکایتی بi حق نزد کمیته اخلاق و انضباطی بدل شود اما حرمت‌ها، رفاقت و رابطه استاد شاگردی ارزشی بیشتر از جنجال‌ها و فرافکنی‌ها دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال گل گهر سیرجان تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیم فوتبال گل گهر سیرجان تیم فوتبال آلومینیوم اراک گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۱۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی ذوب‌آهن و آلومینیوم در نیمه اول

نیمه نخست دیدار ذوب‌آهن اصفهان - آلومینیوم اراک به نتیجه تساوی انجامید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم از هفته بیست‌و‌چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:30 امروز (یکشنبه) با دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد که نیمه نخست این دیدار نتیجه‌ای جز تساوی بدون گل نداشت.

قضاوت بازی ذوب‌آهن اصفهان - آلومینیوم اراک برعهده سعید رحیمی‌مقدم است. او در نیمه اول این مسابقه به امیر نوری از آلومینیوم کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • ربیعی: بازی‌های تیم من را با وسواس قضاوت کنید!
  • معجزه ذوب‌ با دو گل وقت‌های اضافه
  • طعنه باشگاه ذوب‌آهن: دکمه پنالتی ما خاموش شده!
  • برتری ذوب آهن در وقت اضافه
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • جنجال در فولادشهر: پنالتی بود آقای داور!
  • تساوی ذوب‌آهن و آلومینیوم در نیمه اول